GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begin met normale. eventueel nog stiff legged er na. om de 4-5 weken andere variant gebruiken.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Begin met normale. eventueel nog stiff legged er na. om de 4-5 weken andere variant gebruiken.
      zeg falstyr, bij welke oefening doe je deadlift en doe jij die 1 of 2 keer per week.
      Ik weet , veel domme vragen.
      Wist dat jij ze ging beantwoorden, hoopte het ook

Comment

• ik heb aanleg op de squat en klein beetje op de deadlift. ik heb geen aanleg op de bench dus die pak ik strikter aan. Dus...als ik 4x in de week train is het als volgt:
        dag 1 squat en stiff legged deadlift en assists zoals nog een quad/hamstring/core oefening
        dag 2 bench en assists als incline bench en close grip bench.
        dag 3 dead en stiff legged deads, bent over rows en face pulls
        dag 4 bench en assists als incline bench en close grip bench.

maar soms heb ik periodes dat ik 4-5 weken 2x in de week squat en 2x bench. en dan 4-5 weken 2x in de week deadlift en 2x bench.

Comment

• GISTEREN VOLLE bak terug aan het werk. Resultaat. - 2 kg op halve dag . Voeding dringend gaan aanpassen. Daar krijg ik nu de schijt van. Denk ,dat ik pasta met tonijn moet gaan bijgooien.

Comment

• Mijn fout, was ook te laat wakker dus s morgens niks gegeten.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
              En geen vocht
              Hoe weet je dat je geen vocht vast houd?

2 kg afvallen in een halve dag is echt geen massa kerel dit is grotendeels vocht dus...
              Who's the Chef

Comment

• True story.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  True story.
                  ben gestopt met d bol

ja nu je het zegt. zal inderdaad vocht zijn.
                  Last edited by GeneralIx; 02-03-2010, 18:10.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                    ben gestopt met d bol
                    Daar heb je het.
                    Het werkt maar 1 dag, zo kun je ook alle vocht in 1 dag kwijt zijn.
                    Heb je rekening gehouden met aanpassen van je voeding?
                    Elke kilo spiermassa die je aankomt moet je ook voeden. Zo heb je kans dat je het wekelijks moet aanpassen.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                      Daar heb je het.
                      Het werkt maar 1 dag, zo kun je ook alle vocht in 1 dag kwijt zijn.
                      Heb je rekening gehouden met aanpassen van je voeding?
                      Elke kilo spiermassa die je aankomt moet je ook voeden. Zo heb je kans dat je het wekelijks moet aanpassen.
                      JA , ga nog eens tellen. Zit nu op 5000. Denk dat ik nu gewoon naar 5500 ga. PAsta en tonijn erbij, lekker onder elkaar gemeng met yoganaise. Dan heb ik het al

Comment

• @ Thunder
                        Gelieve voorts posts te editen indien mogelijk, in plaats van meerdere posts achter elkaar te plaatsen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ok ga mn best doen

AAAAAAHHHHH nu zie ik het pas. LOL

Daqnk je Generalix

Comment

• Ben aan het vreten. Kan er niet tegen dat die 2 kg eraf is. Buik staat op springen. Nog 1 kg en we zijn bij.
                            Dat moet vandaag nog gebeuren. Niet om de 3 uur nu maar om het uur LOL

Comment

• Niet zo blind staren op gewicht man. Heb je niks aan. Gewoon structureel eten zonder rommel, krijg je de minste schommelingen in gewicht. Nu ineens gaan stouwen heb je vrij weinig aan.

Edit: Ik doel op vocht, maar dat snap je hopelijk wel.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• je moet niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X