Idd, maar dan is het in ieder geval gezegd!
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
Originally posted by thunder2000 View PostDank je knulletje
Ga geen kickstart nemen. Als je toch lang gaat waarom de kickstart. Heb je gelijk in.
HGH ga ik starten met 3 iu naar 4iu en afwachten wat het geeft.
Deca op 400 test Op 750.
Had bij 1 ste kuur ook 750 ( ging wel al heftig) beter lager blijven inderdaad.
Deca durf ik niet lang door te trekken. Ze zeggen altijd dat deca mild is helemaal het tegendeel ja.
en het zal zijn werk vast wel gaan doen, daar hoef je niet over in te zitten
alleen de side's die je gaat krijgen hiervan gaat (jou) niet bevallen
als je een vriendin hebt kan zij zich nog gaan klaar maken met die site's
agressie snel kwaat worden snel op gefuckt dingen snel slopen etc
succes met je kuurPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHet was maar n halve copy van wat jij schreef.. Begrijp ik ff niet Je bericht was langer.....
Bedoelde te zeggen dat er in ieder geval gezegd is dat ie er beter niet mee kan beginnen.
Originally posted by thunder2000 View Postte laat is al betaaldThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Begreep ik allang, omdat je al met de spullen kwam..... Maar echt waar zet die test nou lager, je houd het niet vol zo.... De HGH en IGF-1Lr3 knallen de gear ook al beter door je lichaam heen.... Opname is veel heftiger... Geloof mij nou.. Ik weeg 134kg, en zet niet meer dan 500mg TestE en 400mg Deca e5d.... Denk je nu echt dat jij meer moet hebben of nodig hebt? ECHT NIET, daar ga je aan kapot.. En herstel zit er niet meer in hoor... Ik had je al gewaarschuwd
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBegreep ik allang, omdat je al met de spullen kwam..... Maar echt waar zet die test nou lager, je houd het niet vol zo.... De HGH en IGF-1Lr3 knallen de gear ook al beter door je lichaam heen.... Opname is veel heftiger... Geloof mij nou.. Ik weeg 134kg, en zet niet meer dan 500mg TestE en 400mg Deca e5d.... Denk je nu echt dat jij meer moet hebben of nodig hebt? ECHT NIET, daar ga je aan kapot.. En herstel zit er niet meer in hoor... Ik had je al gewaarschuwd
Comment
-
ik ga wel mijn meining zeggen
Waarom geen slin, oxy en t4 erbij , komaan he kerel, je eerste kuur was 750mg test, ik weet niet wie u dit aangeraden heeft en dan zeker niet bij een startgewicht van 68 kilo.
Tweede kuur ga je effe hgh nemen. Als we dan toch wat info moeten geven, zou ik wel voor de kickstart gaan, dbol of oxy want 4-5 weken test zetten zonder resultaat te zien gaat psychologisch doorwegen. Van de hgh moet je de eerste 3-4 maanden niets verwachten. Ik hoop dat je genoeg info hebt met igf want dit is vrij heftig, carbs eten zeker niet vergeten of je kan wel eens een hypo krijgen,dat is nu een van de middelen dat ik nooit geprobeerd heb
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Postik ga wel mijn meining zeggen
Waarom geen slin, oxy en t4 erbij , komaan he kerel, je eerste kuur was 750mg test, ik weet niet wie u dit aangeraden heeft en dan zeker niet bij een startgewicht van 68 kilo.
Tweede kuur ga je effe hgh nemen. Als we dan toch wat info moeten geven, zou ik wel voor de kickstart gaan, dbol of oxy want 4-5 weken test zetten zonder resultaat te zien gaat psychologisch doorwegen. Van de hgh moet je de eerste 3-4 maanden niets verwachten. Ik hoop dat je genoeg info hebt met igf want dit is vrij heftig, carbs eten zeker niet vergeten of je kan wel eens een hypo krijgen,dat is nu een van de middelen dat ik nooit geprobeerd heb
Grtz
En voor hoelang?
Comment
-
Originally posted by snipke View Postik ga wel mijn meining zeggen
Grtz
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostZeker.. Daarom zei ik al eerder dat hij meer moest lezen erover.... Kickstart gebruik ik niet hoor Snipke. Met HGH en IGF Ook mag je geen vetten ervoor en erna... Ik zei ook dat het link was als je niet weet hoe en wat...
Maar 750 test E Ik denk dat ik nog lang niet bij de gemiddelde aas nemers ben.
Zo overdreven is dat niet. De begginnerkuren zijn al 500 want 250 is te weinig zeggen ze dan. En 2 de kuur is het ook niet voor mij hé. Heb 8 jaar getraind en toen ook gekuurd en dan 6 jaar gestopt en nu terug bezig. Moet ik die kuren van vroeger erbij nemen??
En insuline neem ik zeker niet. Beter IGF als insuline. Bij igf minder hype dan insuline hé. IGF dan 80 gr dextrose en shake erna... opgelost. Heb 1 jaar verdiept in het lezen van de materie.
Het is gewoon : ga ik 500 uitgeven aan een kuur voor 10 weken En dan 6 maanden erna weer en zo 10 jaar lang of neem ik 3 àf 4 keer een goede kuur en onderhoud erna.
Heb ook duidelijk gevraagd als iemand iets weet wat hij of zij zou veranderen en niet wat ik allemaal moet laten hé.
Ik ga er vanuit als ik die kuur neem dat ik inderdaad maar 500 test zal nemen en dat meen ik ook omdat ik inderdaad zoals knulletje zegt genoeg krijg door de gh en igf en beter zal inslaan.
Of ben ik dan zo verkeerd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment