Nee na 6 jaar niets doen... Moet je opnieuw beginnen, zo ook met de hoeveelheden in steroiden... Wie heeft gezegd dat: n beginner met 500 moet starten omdat 250 te weinig is voor de eerste kuur?. Sorry ik wil het graag weten, want ik ben het daar absoluut niet mee eens.... N beginner weet helemaal niet hoe hij op de materialen reageert, en moet dus basis beginnen... Jij weet na 8 jaar wel hoe je reageert, natuurlijk is dat zo... Maar je start nu weer opnieuw, en zo ook moet jouw lichaam weer opnieuw aan de stoffen wennen... Ook is 500mg e5d geen 500mg pw,,,, maar dan zit je precies op 700mg Test pw... zo word 750 e5d,,,, al 1050mg pw en dat gaat door en door... Dat kun je simpel uitrekenen door het te delen door 5 en dan die uitkomst, weer te vermenigvuldigen door 7.... Dat is met e5d, want je zet 7x in 35dagen en bij ew zet je maar 5x in dezelfde tijd..... Snap je wat ik hiermee bedoel? Snipke, bedoelt het ook goed hoor...En is zeker ook geen domme jongen, in de as wereld....
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb jij wel HGH genomen Snip?
En voor hoelang?
super produkt, ik ben daarmee van 24% bf naar 8 gegaan en geen kilo ingeleverd,begonnen op 95 met 24% en geƫindigd met 95-97 kilo aan 8%.Het gewicht is voor de meeste niet veel, maar ik ben maar 1,68 m groot, dus een kleine dwerg en dan is die 95 kilo wel imposant
But i will be back
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostYep ik heb hgh genomen snuff, ik denk 6-8 maanden, weet het niet goed meer
super produkt, ik ben daarmee van 24% bf naar 8 gegaan en geen kilo ingeleverd,begonnen op 95 met 24% en geƫindigd met 95-97 kilo aan 8%.Het gewicht is voor de meeste niet veel, maar ik ben maar 1,68 m groot, dus een kleine dwerg en dan is die 95 kilo wel imposant
But i will be back
Grtz
Je moet er gewoon weer voor gaan, gaan met die banaan hehe.
HGH wordt voor mij ook een kuur maar moet er nog even voor sparen.
Comment
-
Originally posted by snipke View PostYep ik heb hgh genomen snuff, ik denk 6-8 maanden, weet het niet goed meer
But i will be back
Grtz
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOuwe snoepert
Testo ga ik op 500 nemen deca 400.
Maar ik heb ander nieuws gekregen van de supllier.
Namelijk dat de hgh niet van jintropin is maar een wit potje met een blauw dekseltje en dat deze gh eigenlijk geen merknaam heeft maar wel veel in de BB wereld nu wordt gebruikt en ook dat deze sterker is.
Ik vraag het aan jou omdat je er veel vanaf weet. ( zonder merk en ook uit china).
Weet jij er misschien iets meer over?
Dank je
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View Postzrg knulletje, ik wil je eens wat vragen.
Testo ga ik op 500 nemen deca 400.
Maar ik heb ander nieuws gekregen van de supllier.
Namelijk dat de hgh niet van jintropin is maar een wit potje met een blauw dekseltje en dat deze gh eigenlijk geen merknaam heeft maar wel veel in de BB wereld nu wordt gebruikt en ook dat deze sterker is.
Ik vraag het aan jou omdat je er veel vanaf weet. ( zonder merk en ook uit china).
Weet jij er misschien iets meer over?
Dank je
is het een glazen potje met een blauw weg druk dopjePain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View PostMoet ze nog binnenkrijgen , maar dat was de uitleg die ik kreeg.
maar het word wel veel gebruikt in de bb ( dan zou de naam wel bekend moeten zijn ) en het is vele male sterker zegt ie
ik zelf had er niet mee ingestemd, ten eerste je kan nooit controleren wat je hebt en wat je in je gaat spuiten, als je de hygentropin hebt
zit een kras code op ter naar controle kan je maar 1 x in toetsen die code
en geeft hij meteen aan of het echt is of niet echt isPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postbeetje vreemde uitleg tog, het heeft geen merknaam
maar het word wel veel gebruikt in de bb ( dan zou de naam wel bekend moeten zijn ) en het is vele male sterker zegt ie
ik zelf had er niet mee ingestemd, ten eerste je kan nooit controleren wat je hebt en wat je in je gaat spuiten, als je de hygentropin hebt
zit een kras code op ter naar controle kan je maar 1 x in toetsen die code
en geeft hij meteen aan of het echt is of niet echt is
Comment
-
-
Originally posted by thunder2000 View PostZo overdreven is dat niet. De begginnerkuren zijn al 500 want 250 is te weinig zeggen ze dan
niet zozeer dat 250 te weinig is maar om teleurstelling te voorkomen gewoon 500, krijg je achteraf geen spijt had ik nu maar 500 genomen.
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View Postok
zodra ik ze heb post ik foto s.
Ik ben niet bang om te spuiten maar wil wel graag weten wat ik spuit lol
bedankt
Comment
-
Martin doet ook erg zijn best, om je ook te beschermen... Maar ook Martin, Snipke, of ik kan aan n blanco vial niet zie wat er in zit.... En de kleur van n dopje? Mag je vaak zelf kiezen, ook al om geen verwarring in je eigen koelkast te krijgen..... Alleen de originele merken hebben n vaste vial , kleur flipoff , sticker, met data en labnaam en badge nummer....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment