GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thunder2000 View Post
    bestel de kits ook maar per 2 en niet in 1keer
    Voor je er mee start...Het beste.. Breng er 1 naar het lab of je eigen huisarts om het te laten nakijken... Als je slim bent, zeg je dat het over n soort peptide gaat.. Anders gaan ze veel te veel zoeken, en beginnen ze met andere onderzoeken naar bv n drugs als coke of heroine en dan kost het wel veel meer ook...Dat onderzoek kost niet zo veel als jij hun vast n hint geeft... Meer zeg je niet. Dan krijg je van hun n uitdraai met alle gegevens, en weet jij precies wat je hebt gekocht... En het is slim om je huisarts te zeggen wat je gaat doen... Ook ivm als er iets met jou gebeurt en je komt in n ziekenhuis terecht door n ongeval of zo... Weten ze gelijk welke medicynen jij wel en niet kan hebben.... Ja joh, kuren met dit zit wel meer achter, als dat je zo denkt....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Voor je er mee start...Het beste.. Breng er 1 naar het lab of je eigen huisarts om het te laten nakijken... Als je slim bent, zeg je dat het over n soort peptide gaat.. Anders gaan ze veel te veel zoeken, en beginnen ze met andere onderzoeken naar bv n drugs als coke of heroine en dan kost het wel veel meer ook...Dat onderzoek kost niet zo veel als jij hun vast n hint geeft... Meer zeg je niet. Dan krijg je van hun n uitdraai met alle gegevens, en weet jij precies wat je hebt gekocht... En het is slim om je huisarts te zeggen wat je gaat doen... Ook ivm als er iets met jou gebeurt en je komt in n ziekenhuis terecht door n ongeval of zo... Weten ze gelijk welke medicynen jij wel en niet kan hebben.... Ja joh, kuren met dit zit wel meer achter, als dat je zo denkt....
      Ja huisarts inlichten, daar zeg je iets. Moet ik gaan doen want hij wist het ook van vroeger ( schreef ze soms zelf voor lol ). Deca 25 mg spuit. Dus dan moest ik zogz-ezegd 16 spuiten zetten voor 400. Was toen ook niet meer gegaan.

Maar ja. Als ik ze binnenkrijg komen de foto s.

Bedankt allemaal.

Comment

Probleem bij hgh is dat je het pas begint te werken na 4-5 maanden en tot dan kan je niet controleren of het goed spul is of niet, voor hetzelfde geld ben je al 6 maanden hcg aan het gebruiken, maar dan ben je wel goed geript voor een duizend euro

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
          Probleem bij hgh is dat je het pas begint te werken na 4-5 maanden en tot dan kan je niet controleren of het goed spul is of niet, voor hetzelfde geld ben je al 6 maanden hcg aan het gebruiken, maar dan ben je wel goed geript voor een duizend euro

Grtz
          Juist Snipke.. Vandaar dat ik dat ook al zei... Heb je €1000 betaald en voor €50 spul gehad... Je zal niet de eerste zijn heej?? Is zelfs Ben Johnson overkomen... Had in Amerika voor $1000 gekocht en bleek voor n paar tientjes HCG te zijn....

Comment

Juist Snipke.. Vandaar dat ik dat ook al zei... Heb je €1000 betaald en voor €50 spul gehad... Je zal niet de eerste zijn heej?? Is zelfs Ben Johnson overkomen... Had in Amerika voor $1000 gekocht en bleek voor n paar tientjes HCG te zijn....
            Volgende week komt binnen: sustanon (karachi), deca organon oss, test. E (aburaihan) en de naposims en bac water.

Dan nog wachten op de rest en we kunnen starten lol.

Comment

Volgende week komt binnen: sustanon (karachi), deca organon oss, test. E (aburaihan) en de naposims en bac water.

Dan nog wachten op de rest en we kunnen starten lol.
              hAhaa.
              De gear (as) is binnen: nap, deca's en de testootjes en bac water.
              rest is onderweg.

Comment

nice nice succes hoor
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                  nice nice succes hoor
                  dank je

Comment

knalle maar dan he

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                      knalle maar dan he
                      Ga toch nog een 2 tal weken wachten, dan heb ik alles.
                      Wel een beetje klote als je bijna alles hebt liggen. LOL
                      Duurt het extra lang hé. hehehe

Comment

Ga toch nog een 2 tal weken wachten, dan heb ik alles.
                        Wel een beetje klote als je bijna alles hebt liggen. LOL
                        Duurt het extra lang hé. hehehe
                        slinnaaldjes van 0,3 x 12,7mm (IM) heb ik gevonden maar zoek een site waar je de 0,3 x 6mm kan vinden. Iemand?

Comment

Maakt geen zak uit man.... Je zet ze plat niet recht...

Comment

IM zet ik ze ook gewoon de 12mm recht erin, maakt geen zak uit als je door het spiervlies heen bent is het net boter waar je inzit....

Comment

IM zet ik ze ook gewoon de 12mm recht erin, maakt geen zak uit als je door het spiervlies heen bent is het net boter waar je inzit....
                              ok thanks

Comment

ok thanks
                                Graag gedaan man...... Maar eerlijk die slins voel je niet, het is maar net door de huid wat je voelt. En het spiervlies is taai, de spier is niet gevoelig...En voor n slin boterzacht....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X