Mijn 'big' mass kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn 'big' mass kuur

dit is hem en begin vandaag...

Week 1 750mg test enanth- 400mg deca per week
    Week 2 750mg test- 400mg deca ,,
    Week 3 500mg test- 400mg deca,,
    Week 4 500mg test- 400mg deca,,
    Week 5 500mg test- 400mg deca,,
    Week 6 500mg test- 400mg deca,,
    Week 7 500mg test- 400mg deca,,
    Week 8 500mg test- 400mg deca,,
    Week 9 500mg test- 400mg deca,, 24 mg winny
    Week 10 500mg test-400mg deca,, 24 mg winny
    Week 11 24 mg winny
    Week 12 24 mg winny
    Week 13 30mg p.d nolva + 50 mg clomid
    Week 14 20mg p.d nolva + 50 mg clomid
    Week 15 20mg p.d nolva + 50 mg clomid
    evt week 16 20mg p.d nolva + 50 mg clomid

max eten,max trainen,max de liefde bedrijven
    3 gr eiwit per kilo lichaams gewicht
    stats momenteel
    84 kilo
    186 cm
    10,5% vet
    trainings schema iets aangepast

doel is om 92 kilo te behalen
    en hopen dat ik niet te vet word en onder de 14% blijf......wens me maar succes

grtjs

Succes. En die 92 haal je wel, het houden na de kuur dat is het moeilijkste!

Welke reden doe jij clomid en nolva bij elkaar?? heeft dat een reden of had je ze allebei nog liggen. Zelf nog nooit eerder gezien van iemand die ze combineerde..

Nogmaals succes. En moge de kilo's komen en blijven
    I live to end the game

Comment

clomid en het broertje nolva tegelijk.ze lijken op elkaar maar toch zijn ze niet geheel het zelfde.eerst wou ik ook alleen nolva gebruiken maar waarom niet het positieve uit beiden halen(helaas ook het negatieve).maar omdat je maar 50 mg clomid in neemt een geen 100mg de eerste week vallen die bijwerkingen wel mee.om me heen zie ik het ook steeds meer gebeuren.

ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.heb nog 13 weken om dit uit te docteren.heb ze iniedergeval alle 2 in huis.

ben ook wel benieuwd wat de mening van anderen

Comment

Clomid is ### spul.

Grtz

Comment

mooi kuurtje!! ziet er errrrggg bekend uit. lol

toch zou ik eerst uitzoeken of nolva en clomid wel synergetisch werken, anders zou ik het zeker niet doen. uiteindelijk is het allemaal rotzooi wat je in je lichaam krijgt en als het met minder kan (en hetzelfde resultaat, dus goeie opstart) zou ik het zeker niet samen nemen.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik had begrepen dat nolva en clomid elkaar goed aanvulden maar mischien heb je wel gelijk.
            waarom beiden nemen als alleen nolva ook voldoet.laat ik maar verstandig doen

er zijn ook veel mensen die er privoron bij doen maar daar heb ik maar niet voor gekozen.al heb ik het voor de zekerheid wel in huis ivm achterlijk veel vocht of acne.

p.s me kontje is best stijf na een prikje test enanth

Comment

nog ff over me kont.
              heb 3 dagen geleden 5ml test enanthaat van gs geinjecteerd en 4ml deca.beiden in me rechter bil.(had ik achteraf denk ik beter niet moeten doen)want ik kan niet eens meer normaal zitten.dahm wat een #### en ik denk dat het door de test komt want met deca heb ik nog nooit problemen gehad.ik had het beter kunnen verdelen over beiden billen.ik weet het.
              weet iemand waneer het over gaat?? het voelt als de ergste spierpijn ooit en waar ik heb geprikt is het ook wat hard geworden en er omheen ook word ik niet vrolijk van.

Comment

das dus 9ml. dat had ik als ik jou was over 2keer gedaan. maandag 5 links, (3 test, 2 deca) donderdag 4 rechts. (2 test, 2 deca)
                als het puur alleen vant prikken is... sjah.... 9ml is wel erg veel. kan paar dgn duren. als het langer duurt, heb je missch. probleem. dus als het ove reen week ofzo nog pijn doet, moet je denk ik naar de dokter. dat had triker ook. (of zn broer). dikke ontsteking. maar ja, dat wil niet zeggen dat jij het ook heb.

Comment

auw!!

5ml test in een x is erg veel!!
                  dan ook nog eens 4ml deca erbij dan begrijp ik wel waarom je kont beurs is,haha.
                  je zal er wel een dag of 3 echt last van houden en daarna zwakt het snel af.
                  ikzelf spuit nooit meer dan 2ml test op een plaats omdat ik als ik meer neem ook paar dagen niet kan lopen(spuit in been nl).
                  je moet het dus even wat beter verdelen maar het zal wel over gaan hoor.

greetz

Comment

hm. heb wel es 6ml ineens gespoten. in bovenbeen dan. geen last van gehad. ook vaker 5ml. maar ja, 9 is wel errrg veel. En ik heb nog niet zoveel in mn ass gehad, dus dat is missch. ook wel een verschil.

Comment

het gaat al weer wat beter,kan inieder geval weer zitten.
                      gelukkig maar want ik begon al het ergste te denken.
                      ik ga nu zeker minder ml zetten heb ik weer van geleerd.
                      thanks guy's

Comment

Ben ik nou gek of heeft hij 1250mg test gezet?
                        1ml is 250mgĂ—5=1250mg terwijl hij met 750 mg zou beginnen.
                        Is 1250mg niet erg veel,en het zou zoals Bruce zegt beter zijn om 2Ă— per week te prikken.

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

HIJ is niet gek
                          HIJ heeft 500 mg test gezet en 400 mg deca = 900 mg in 2 spuitjes in zijn rechter billetje.
                          is ook een beetje veel maar alles is al weer goed
                          vanaf nu gaan we erg goed verdelen...

grtjs

Comment

Dan heb ik verkeerd gelezen,heb niet gezegd dat je gek was hoor

GRtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

het was wel een erg dome actie .lol. die ik meteen wil vergeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X