Kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb een vraagje omtrent het kuren ik hoor hier niets anders dan kuren met winstrol, deca ect ect.

Nu is mijn vraag zijn er ook Kuren die je gewoon kunt kopen in een sportvoedingszaak of op internet, dus ik bedoel daar mee te zeggen geen spul die op de zgn zwarte markt verkrijgbaar is, maar sportvoeding (die misschien iets heftiger zijn) maar wel volgens de NL wetgeving is toegestaan, misschienis dit een rare vraag, en ik ben benieuwd of ik reactie"s krijg.

Groeten.

Er zijn wel kuren(non steroiden) te halen in de sportschool/supplementenzaak zoals tribulus en methoxy stak en produkten die zeggen dat het je groeihormoon spiegel omhoog brengt.
    Maar die produkten kosten allemaal erg veel geld en 90% is gewoon geldverspilling. Als je niet de overstap wilt maken naar de anabolen zou ik het gewoon bij eiwit,creatine,vitamines/mineralen houden want die werken het best en kost al genoeg
    Misschien zijn er anderen die een andere mening hebben maar ik heb zelf het meeste zelf uitgeprobeerd en elke keer koop je weer zo potje van 70euro en elke keer kon je me net zo goed een placebo geven want dan zou ik daar net zo goed getraind op hebben.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik sluit me aan bij dino.
      hou je bij creatine en eiwitten. af en toe van schema veranderen, goed eten en goed slapen. dan groei je vanzelf. er zijn wel van die samengestelde kuurtjes met paar prod. bij elkaar. zit je wel zo op 200 of 300 euro. voor meer info kan je kijken in de sectie voedingssupplementen
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X