nieuwe kuur, twijfels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ervaar meer voordelen met d-bol dan met var, maarja dat is puur persoonsgebonden. Het werkt sneller, massa en kracht is aanzienlijk tegenover een kickstart met var. Tuurlijk is een percentage van de d-bol massawinst vocht, maar niet alles, je wint ook spier.
    Maar goed, var kan ook.

Comment

dbol geeft enorme kracht winst. Wat kan mij dat beetje vocht en massa verlies boeien. De kracht blijf je behouden en daar zul je rest van de kuur qua massa winst veel baat van hebben.

Comment

Ik zeg ook niet dat het hetzelfde is hoor...
        Het ging om dat hij meld dat hij zo,n dikke kop krijgt van Dbol (vocht)
        Natuurlijk blijft Dbol en Oxy wel je van het, maar je moet wel het vocht willen accepteren natuurlijk,
        Daarom zei ik dus dat hij ook aan var kon denken... Niet omdat het beter werkt, O NEE zeker niet... Het vocht beschermt je ook nog eens...

Comment

Inderdaad. Anavar kracht winst is bijna net zo veel als je met een goede creatine zou krijgen hehe. En de spierhardheid die het levert heb je niks aan tenzij je eind van een cut-kuur zit. Met een laag genoeg vet% dat die hardheid zichtbaar is.

Comment

Wat versta jij onder een enorme krachttoename.
            Is dat bijvoorbeeld 20kg binnen 4 week op 1 oefening ?

Comment

Als het niet meer is.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                Wat versta jij onder een enorme krachttoename.
                Is dat bijvoorbeeld 20kg binnen 4 week op 1 oefening ?
                Easy.

Comment

Dat is idd enorm met winstol haal ik iig ongeveer de helft als het gaat om 1rm
                  Binnen 3 week iig 10kg extra op de 1 rm als het niet meer is

Comment

20kg extra pak ik al in n week door de kickstart... Dan moet je nog beginnen.

Comment

Zal ook wel weer per persoon verschillen an denk ik.
                      Ik reken verder de kg men in volume niet in 1 setje, 1 setje zou dan ook vele malen hoger liggen.
                      Ik ga zelf altijd uit van 3/4 setjes met 1 gewicht

Comment

20kg kracht op de grote oefeningen zeker

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          Met de grote spiergroepen ja.

Comment

ok dan gaat het tog weer de ouwe dbol worden (vocht voor lief nemen)

week 1t/m4 dbol 30 mg p/d
                            week 1t/m11 boldenon 400mg p/w (watvinden jullie van deze dosering met mijn kuurgeschiedenis?)
                            week 1t/m12 test enan. 500mg p/w
                            week 15t/m19 nolva 20mg p/d
                            vanaf week 5t/m12 hcg 500iu p/w (hoelang blijft dit houdbaar met het water dat erbij zit in de vriezer? ik heb de vorige keren Bac water gebruikt en losse spuitjes in de vriezer gezet)
                            LET'S GET NASTY YATES!!!
                            COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              Ja natuurlijk, zou wel bizar zijn al ik dat ook had bij biceps en triceps..
                              Dan zou de power eindeloos zijn...
                              Maar borst,rug en benen ja daar pak ik makkelijk in n week (eerste week) 20 kilo op... Kleine spieren reageren ook wat trager bij mij, ik weet niet of er meerdere zijn die dat merken? Zo kan het wel eens n paar weken duren eer die ook meegaan in kracht..De pomp, heb je wel snel in die kleinere spieren... Hoe het komt?.. Ik weet het echt niet...
                              Nou moet ik wel zeggen dat mn armen en schouders ook wel het sterkste zijn in verhouding tot de rest hoor... En train ze eigenlijk het minste zwaar van al...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Ja natuurlijk, zou wel bizar zijn al ik dat ook had bij biceps en triceps..
                                Dan zou de power eindeloos zijn...
                                Maar borst,rug en benen ja daar pak ik makkelijk in n week (eerste week) 20 kilo op... Kleine spieren reageren ook wat trager bij mij, ik weet niet of er meerdere zijn die dat merken? Zo kan het wel eens n paar weken duren eer die ook meegaan in kracht..De pomp, heb je wel snel in die kleinere spieren... Hoe het komt?.. Ik weet het echt niet...
                                Nou moet ik wel zeggen dat mn armen en schouders ook wel het sterkste zijn in verhouding tot de rest hoor... En train ze eigenlijk het minste zwaar van al...
                                Ik ervaar hetzelfde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X