Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (anabol @ Feb. 07 2004,12:27)]Hoi,klein probleempje. De laatste tijd word ik s'nachts toch wel altijd een paar keer wakker omdat ik zeer pijnlijke krampen krijg vb veel in nek en schouders tot zelfs mijn kin.
    Wil dit zeggen dat ik aan het groeien ben? i hope so...  
    Dit zou kunnen komen omdat je te weinig drinkt.

Hoeveel liter water drink je op een dag?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (melkman @ Feb. 07 2004,13:29)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (anabol @ Feb. 07 2004,12:27)]Hoi,klein probleempje. De laatste tijd word ik s'nachts toch wel altijd een paar keer wakker omdat ik zeer pijnlijke krampen krijg vb veel in nek en schouders tot zelfs mijn kin.
      Wil dit zeggen dat ik aan het groeien ben? i hope so...  
      Dit zou kunnen komen omdat je te weinig drinkt.

Hoeveel liter water drink je op een dag?
      Zeker 2l magere melk en toch wel 1l water per dag....anders nog fruitsap en cola light..

Comment

Dan zou ik zeker wat meer water drinken

Comment

neem water ipv de melk. melk alleen voor je shakes. voor de rest mijden. (ivm lactose)
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Feb. 07 2004,21:53)]
            Ik weeg nu ongeveer 75 kg maar ben niet tevreden over het uitzicht, misschien zit het in mijn koppeke..... toch blijven doordoen hé. Ik denk dat er wel wat vet bijzit want die 4kg die ik tot nu toe gepakt heb zie ik niet zo goed...of ik verwacht er teveel van, dat kan ook. Geen nevenwerkingen

Comment

je bent toch 4 kilo aagekomen dat is toch aardig wat. En van winstrol kom je gewoon niet echt zoveel aan maar is meestal wel spiermassa en veel minder vocht. Voel je niet stuk meer kracht door de winstrol???(betere spierspanning)
              En denk dat het ook vooral in je koppie speelt want je denkt nu zit ik aan de as nu moet ik groeien maar ja het blijft geen wondermiddel sommige produkten slaan bij de een wel aan bij de ander niet dus als je effe niet zo gaat als jij zou willen gaat je motivatie ook weer omlaag dus zou er niet teveel bij nadenken en gewoon als je de sportschool in loopt alles vergeten wat er om je heen gebeurt en als een beest te keer te gaan met die gewichten!!!! Veel succes
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

ja ik weet het, ik zou best wel al tevreden willen zijn maar ik denk dat er weinig bodybuiders zijn die echt tevreden zijn met hun body, iedereeen wil altijd meer.... maar dat is dan ook de motivatie om verder te doen? NIET??
                Mijn oefeningen gaan idd wel al een stuk vlotter

Comment

je zegt het zelf eigenlijk al,anabol, elke bodybuilder wil inderdaad altijd meer......

ik wil helemaal niet lullig doen maar ik had je ook wel kunnen vertellen dat je van een deca/winstrol kuur niet veel groter zal worden.

ik vind dus ook dat je reeel moet zijn tegen jezelf en op het moment dat je er voor kiest om 'licht' te beginnen dat je er ook niet teveel van moet verwachten!

wel zonde want je eerste kuur had je echt heel veel kunnen groeien als dat je doel was geweest en ik proef nu toch een beetje teleurstelling in je posts.

ik krijg ook een beetje het idee(maar weet dat niet zeker omdat ik nergens je dieet heb gezien) dat je ook niet echt als een beest aan het vreten ben.
                  ik zeg expres vreten omdat als je wilt groeien zal elke kilo die jij aan wil komen toch door je mond moet gaan want van alleen spuiten groei je niet hoor.

hoop toch voor jou dat je uiteindelijk blij bent met het resultaat.

blijf je best doen!

greetz

Comment

ja mijn voeding....veeel brinta en weight gainer overdag maar het probleem is dat ik s'avonds veel blow en dan ZEER veel eet maar dat is dan wel achter 18h tot s'nachts, zeer veel dus maar s'avonds eten is niet zo goed weet ik...boefkick hé.

Comment

Als je ook echt resultaten wilt halen kun je ook beter stoppen met blowen,kan ook tegen je werken.
                      Wanneer train je dan eigenlijk?

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Feb. 14 2004,13:40)]Als je ook echt resultaten wilt halen kun je ook beter stoppen met blowen,kan ook tegen je werken.
                        Wanneer train je dan eigenlijk?

Grtz..
                        Trainingsdagen zijn ma/woe/en vrijdag.(overdag) en stoppen met blowen is nog zo simpel niet hoor want ik blow al een jaar of 10. Ik woon in belgie net aan de grens hé....

Comment

oooh   dus het is de schuld van ons nederlanders dat jij blowt,belgische vriend van me??

hahahaha LOL!

het is geen ramp dat je blowt hoor,heb het zelf namelijk ook gedaan.
                          het schijnt alleen dat door het blowen je lichaam ook meer oestrogeen aanmaakt(bitchtits dus) en daar ben je niet echt blij mee maar zolang je nolva bij de hand hebt is er niet veel aan de hand.

ik zeg absoluut niet dat het goed is om te blowen maar het kan niet veel kwaad en zal je kuur niet echt beinvloeden.
                          en zoals je zelf al zei;je gaat er veel door eten en dat is wel weer goed!
                          dus als je in massakuur zit is het niet erg maar als je probeert te dieeten ga je problemen krijgen ivm vreetkicks.

probeer langzaam aan wat te minderen zodat je niet het gevoel krijgt dat je het echt nodig hebt want dat heb je natuurlijk niet!

maar ik weet er alles van,een blowtje op zijn tijd is eenmaal erg lekker!
                          en in ieder geval beter dan dat je je volgiet met drank.

greetz

Comment

ja, en als ik dan nog nen boefkick heb steek ik me wel vol met magere yoghurt.hopelijk hou ik dat dan een maand of twee vol.

Comment

BAALDAG heb vandaag mijn ontslag gekregen en moet dus op zoek naar andere job verdomme. Heb dan ook maar besloten om te stoppen met kuur (moest nog 2 weken). Kan het mij niet veroorloven om nu ineens ziek te worden en aangezien het mijn eerste kuur is weet ik niet goed hoe ik mij ga voelen als ik stop... al bij al 4kg in 6 weken maar de deca werkt nog 3 weken na, hopelijk pak ik dan nog nen kg. Binnen 3 weken clomid en dan wachten tot volgend jaar voor mijn eerste testo-kuur.

Comment

Da's inderdaad balen! Heb je geen nolvadex? Van Clomid schijn je nogal depressief te kunnen worden en dat kun jij nu net even niet gebruiken, denk ik...
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X