2 kuur (oral) Primo+anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb net ook gelezen en gekeken
    Napo(deca)+ anavar 6 wk anavar op zelfde volume, naposim moet ik nog even bekekijk hoe of wat!

Comment

Stanozolol is a methylated drug. That means it can be taken orally and be quite effective, but also displays a certain level of liver toxicity. We need to relativate these findings, toxicity is often overstated and it was found (14) that many cases where liver toxicity was determined based on aminotransferase levels were false positives when we looked at the CGT levels. Nonetheless some care should be taken. In general we advise no more than 6-8 weeks on any hepatoxic drug within normal doses (for stanazolol that is 50-100 mg per day) when taken orally and up to 10 weeks when injected (50-75 mg per day). After that ample time should be given to the liver to recover.
      BRON: http://www.superiormuscle.com/showthread/t-878.html
      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
        Stanozolol is a methylated drug. That means it can be taken orally and be quite effective, but also displays a certain level of liver toxicity. We need to relativate these findings, toxicity is often overstated and it was found (14) that many cases where liver toxicity was determined based on aminotransferase levels were false positives when we looked at the CGT levels. Nonetheless some care should be taken. In general we advise no more than 6-8 weeks on any hepatoxic drug within normal doses (for stanazolol that is 50-100 mg per day) when taken orally and up to 10 weeks when injected (50-75 mg per day). After that ample time should be given to the liver to recover.
        BRON: http://www.superiormuscle.com/showthread/t-878.html
        Ik weet wat stano is! en daar heb ik niet om gevraagd:P,

Comment

Ik begrijp dat je weet wat het is

Ik poste dat stukje als een onderbouwing van het statement '' Beter geen 2 orals te gelijk nemen'' wat eerder in het topic werd gezegt.
          How you like them apples?

Comment

Je gaat 10 weken aan de orals?

Lijkt mij een slecht plan.
            6 weken orals is toch meer dan genoeg?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hoezo ga je niet 400mg per week INJECTEREN en dan 4 weken anavar kickstart?

Comment

Primobolan is 1-gemethyleerd, er is dus minder stress op de lever, maar dat wil niet zeggen dat er geen stress is.
                Anavar is gealkyleerd. Vele studies hebben geconstateerd dat er geen leverstress tijdens het nemen van anavar plaatsvond maar dat was met lage doseringen, 5-20mg/d, studies werden gedaan op mensen met leveraandoeningen die voor lange perioden (jaren) oxandrolone werden voorgeschreven. Met een dosering van 40mg/d of meer kun je er gerust vanuit gaan dat het wel degelijk iets doet.
                Ik zou persoonlijk geen risico nemen en het houden op 1 oral.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  Omdat orals 17aa gealkyleerd zijn...
                  deze shit gaat 2 keer door je lever heen, injects gaan 1 keer.
                  Oftewel je fucked je lever heel hard als je 2 orals gaat gebruiken, is echt helemaaallll niet goed.

Primo en anavar zijn beide trouwens mild, waarvan anavar het mildste.
                  Volgens mij is er niet een bepaalde gradatie in 17aa gealkyleerd dus 17aa = 17aa.
                  Dat het mild is zal opgemaakt zijn uit de sides die je ervan krijgt...

Maarja dit is alles wat ik weet over die 17aa shit
                  Inject-versus-oraal-1x-versus-2x-leverpassageverhaal is gelul. Snap ook niet welke mongool dat heeft verzonnen, en ook niet hoe mensen het voor zich zien. Wordt je bloedsomloop opeens om je lever heen omgelegd ofzo?

@ Snuff
                  Bij mijn weten zijn er geen studies van anavar en leverschadelijkheid gedaan op mensen met leveraandoeningen, maar als je die studies wel hebt, ben ik zeer benieuwd.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Compared to other attenuated androgens, oxandrolone has comparatively milder side effects and less potential for hepatotoxicity and virilization even at doses as high as 20-40 mg/day.

Successful Use of Oxandrolone in the Prophylaxis of Hereditary Angioedema: A Case Report - Amin J. Barakat and Anthony J. Castaldo

Wat niet wil zeggen dat het compleet onschadelijk is natuurlijk. Zeker niet als je 100mg ed gaat gebruiken.
                    Last edited by Genjuro; 26-03-2010, 16:45.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Hippe shit. Dank!
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Toen ik anavar ging gebruiken werd mij aangeraden om dit max 6 weken te doen , kan dit helaas niet wetenschappelijk onderbouwen maar dit werd mij aangeraden .
                        wat je ermee doet moet jezelf weten , hoop voor je dat je je doelen haalt en succes met je kuur .
                        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Hippe shit. Dank!
                          Dit is zeker hardstikke cool.
                          Nu kan ik Krieltje van DBB een schop onder z'n hol geven.
                          In een topic 'anavar' genaamd probeer ik heel de tijd duidelijk te maken dat oxandrolone tot 40mg gewoonweg heel erg mild is voor je lever in vergelijking met zeg maar dianabol.
                          Hij zegt dat het klinklare onzin is en scheert alle gealkyleerde middelen over 1 kam.
                          Hehehehe, ff aanamelden.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            [B]

Wat niet wil zeggen dat het compleet onschadelijk is natuurlijk. Zeker niet als je 100mg ed gaat gebruiken.
                            100 mg ed. Wat voor meerwaarde gaat dat geven ten opzichte van 50 mg ed?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

40mg DBol of Anavar...
                              Tijdens DBol voelde ik wel lichte steken in me beide "heupen". Had toen altijd het idee dat het me nieren waren hehe. Maar konden dus ook me lever zijn. Met Anavar had ik dat in ieder geval niet. Ik geloof wel zonder studie dat DBol zwaardere aanslag is dan Anavar.

En max 6 weken oraal in nemen ongeacht anavar of wat dan ook is vanwege de aanslag op de lever. En ja dat is de wetenschappelijke onderbouwing Sjimmie.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                40mg DBol of Anavar...
                                Tijdens DBol voelde ik wel lichte steken in me beide "heupen". Had toen altijd het idee dat het me nieren waren hehe. Maar konden dus ook me lever zijn. Met Anavar had ik dat in ieder geval niet. Ik geloof wel zonder studie dat DBol zwaardere aanslag is dan Anavar.

En max 6 weken oraal in nemen ongeacht anavar of wat dan ook is vanwege de aanslag op de lever. En ja dat is de wetenschappelijke onderbouwing Sjimmie.
                                Maar hardsteel deed 8 weken d-boll?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X