Vandaag waren de beentjes weer aan de beurt. Normaal gesproken train ik die op donderdag maar moet morgen werken en studeren voor het leven dus moest maar vandaag. Weer nieuw PR met squate van 100 kilo en nog steeds geen last van mn knie..
Anavar logje
Collapse
X
-
Heb vanavond een tennistraining gehad wat niet zo goed is afgelopen..
Net als vorig jaar is mijn knieschijf tijdens de training uit de kom geschoten. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis dachten ze dat mn knieschijf gebroken was, maar na het maken van de foto's bleek dat er niks gebroken was en dat ie weer mooi op zn plek zat, gelukkig.. Moet de komende week met een brace met spalken lopen die van mn bovenbeen tot aan mn enkel zit en moet met krukken lopen, dus trainen zit er de komende week in ieder geval niet in.. en dat precies tijdens mn eerste kuur. Na deze week willen ze er een gipskoker omdoen voor 6 weken, maar no way dat ze dit gaan doen. Heb vorig jaar ook alleen een week met die brace gelopen en daarna een aantal weken heel rustig aan gedaan en toen is het herstel prima verlopen. Begin nu aan de derde week van mn kuurtje, maar wat raden jullie aan? Gewoon doorgaan en accepteren dat ik deze week niet kan trainen of stoppen met de kuur?
Comment
-
Om na de 3de week te stoppen om een andere keer weer 3 weken verder te gaan lijkt me ook niet slim. Ik zou proberen het beste er van te maken. Wel lekker klote man.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostKan je geen zittende oefeningen doen, zoals voor schouders, borst, rug?
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostOm na de 3de week te stoppen om een andere keer weer 3 weken verder te gaan lijkt me ook niet slim. Ik zou proberen het beste er van te maken. Wel lekker klote man.
Hij moet gewoon stoppen en de volgende keer 6 weken pakken niet 3 weken.
Potje erbij kopen en je hebt weer een kuurtje voor 6 weken.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
That would be my worst nightmare!!!!
Dat is heel kut voor je Joris!!!!!
Maar ik denk dat ik het met Ashley eens ben.
Stop met de kuur en als je weer op de been bent (letterlijk en figuurlijk) opnieuw beginnen.
Iig veel succes en beterschap.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Uiteraard, als je geen flikker meer kan dan zou ik ook stoppen natuurlijk.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostThat would be my worst nightmare!!!!
Dat is heel kut voor je Joris!!!!!
Maar ik denk dat ik het met Ashley eens ben.
Stop met de kuur en als je weer op de been bent (letterlijk en figuurlijk) opnieuw beginnen.
Iig veel succes en beterschap.
Denk dat ik gewoon doorga en maandag en dinsdag nog ff rust neem en dan kan ik woensdag waarschijnlijk wel een uurtje zonder die brace.
Me pa heeft een automaat dus dat word ff een week van auto ruilen en het is 'gelukkig' mn linkerknie dus kan ik in ieder geval nog naar de sportschool rijden
Comment
-
Originally posted by Ariel View PostZonde van je kuur, ik zou ook stoppen. Je gaat me niet vertellen dat 100% voluit kan trainen...
Plus denk ook aan je knie, al dat geleur is geen succes voor het herstel...
Succes!
Zal vanaf volgende week weer volle bak kunnen trainen alleen zal ik de beentraining weer heel rustig op moeten bouwen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment