Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag waren de beentjes weer aan de beurt. Normaal gesproken train ik die op donderdag maar moet morgen werken en studeren voor het leven dus moest maar vandaag. Weer nieuw PR met squate van 100 kilo en nog steeds geen last van mn knie..

Comment

Weer goeie training gehad met een gruwelijke pomp in mn biceps, deed bijna pijn zo erg
      Het was de planning om vandaag het vetpercentage enz.. te meten maar ben dit vergeten dus dat komt volgende week

Comment

Heb vanavond een tennistraining gehad wat niet zo goed is afgelopen..
        Net als vorig jaar is mijn knieschijf tijdens de training uit de kom geschoten. Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis dachten ze dat mn knieschijf gebroken was, maar na het maken van de foto's bleek dat er niks gebroken was en dat ie weer mooi op zn plek zat, gelukkig.. Moet de komende week met een brace met spalken lopen die van mn bovenbeen tot aan mn enkel zit en moet met krukken lopen, dus trainen zit er de komende week in ieder geval niet in.. en dat precies tijdens mn eerste kuur. Na deze week willen ze er een gipskoker omdoen voor 6 weken, maar no way dat ze dit gaan doen. Heb vorig jaar ook alleen een week met die brace gelopen en daarna een aantal weken heel rustig aan gedaan en toen is het herstel prima verlopen. Begin nu aan de derde week van mn kuurtje, maar wat raden jullie aan? Gewoon doorgaan en accepteren dat ik deze week niet kan trainen of stoppen met de kuur?

Comment

Kan je geen zittende oefeningen doen, zoals voor schouders, borst, rug?
          Groeten

Comment

Stoppen met je kuur. Als je niet normaal kan trainen heb je niks aan je kuur. Zonde van je geld, kan je beter wachten wanneer je wel weer 100% in orde bent.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Om na de 3de week te stoppen om een andere keer weer 3 weken verder te gaan lijkt me ook niet slim. Ik zou proberen het beste er van te maken. Wel lekker klote man.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Kan je geen zittende oefeningen doen, zoals voor schouders, borst, rug?
                Word lastig, want die brace met spalken loopt bijna tot mn bil.. Ben net wakker en bij elke beweging voel ik het nog maar ik ga denk ik woensdag naar de sportschool en dan ff kijken of ik n uurtje zonder die brace kan.. Dan is alles opgelost.. Benen kan ik uiteraard niet trainen en schouders doen we er dan wel bij op een andere dag. Wel zal ik er rekening mee moeten houden dat bijv. de deadlift ook nog niet kan maar daar verzin ik wel wat anders voor

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Om na de 3de week te stoppen om een andere keer weer 3 weken verder te gaan lijkt me ook niet slim. Ik zou proberen het beste er van te maken. Wel lekker klote man.

Hij moet gewoon stoppen en de volgende keer 6 weken pakken niet 3 weken.
                  Potje erbij kopen en je hebt weer een kuurtje voor 6 weken.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

That would be my worst nightmare!!!!

Dat is heel kut voor je Joris!!!!!

Maar ik denk dat ik het met Ashley eens ben.
                    Stop met de kuur en als je weer op de been bent (letterlijk en figuurlijk) opnieuw beginnen.

Iig veel succes en beterschap.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Uiteraard, als je geen flikker meer kan dan zou ik ook stoppen natuurlijk.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                        That would be my worst nightmare!!!!

Dat is heel kut voor je Joris!!!!!

Maar ik denk dat ik het met Ashley eens ben.
                        Stop met de kuur en als je weer op de been bent (letterlijk en figuurlijk) opnieuw beginnen.

Iig veel succes en beterschap.
                        Thnx man!
                        Denk dat ik gewoon doorga en maandag en dinsdag nog ff rust neem en dan kan ik woensdag waarschijnlijk wel een uurtje zonder die brace.
                        Me pa heeft een automaat dus dat word ff een week van auto ruilen en het is 'gelukkig' mn linkerknie dus kan ik in ieder geval nog naar de sportschool rijden

Comment

Zonde van je kuur, ik zou ook stoppen. Je gaat me niet vertellen dat 100% voluit kan trainen...

Plus denk ook aan je knie, al dat geleur is geen succes voor het herstel...

Succes!
                          Pijn is zwakte dat het lichaam verlaat.. No pain, no gain!

Comment

Originally posted by Ariel View Post
                            Zonde van je kuur, ik zou ook stoppen. Je gaat me niet vertellen dat 100% voluit kan trainen...

Plus denk ook aan je knie, al dat geleur is geen succes voor het herstel...

Succes!
                            Kan borst, schouders en armen in ieder geval voluit trainen, benen uiteraard niet en rug wordt improviseren, dit is waarschijnlijk alleen deze week.
                            Zal vanaf volgende week weer volle bak kunnen trainen alleen zal ik de beentraining weer heel rustig op moeten bouwen

Comment

Dat is mooi klote voor je man. Ik ga mee met Ashley. Kappen met je kuur. Snap dat je dat niet leuk vind om te horen, maar op deze manier heeft dat toch totaal geen zin.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Vind dat je nog genoeg mogelijkheden hebt om te groeien in je kuur.
                                Zou er zeker NIET mee ophouden, dan is alles voor niets geweest.
                                Gewoon doorgaan, trainen wat je kunt trainen en dan komt alles goed.
                                Natuurlijk ook goed blijven eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X