Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

Hoi allemaal ik ga voor het eerst een kuur nemen:

Stats: 1.90 m, 98 kg, ongeveer 12 a 14 % vetpercentage

Graag jullie advies hierover:

wk1-wk8 = 200mg deca/week (Norma Hellas)
    wk3-wk 8 = 25mg winstrol (stanozolol usp XXIV 5 mg p/stuk)

Hierbij wil ik me natuurlijk ook aan een goed voedingschema houden. Ik heb dit echter nog niet opgesteld. Volgt nog.

Mzl,

Ik zou je kuur 10 weken doen 400mg deca p/w.in week 5 starten met winstrol.
    in week 13 starten met nakuur clomid of nolvadex,als ik jou was zou ik nolva nemen heb je minder kans op acne

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben ongeveer met zelfde kuur bezig; 40mg winstrol(6week) en 300 mg deca voor 10 weken.
      Zo'n 4kg erbij na 5 weken...

Comment

Bedankt voor jullie reactie !!

Ik heb aangezien het pas mijn eerste kuur is de deca op 200 mg per week gehouden. Is dit een te mild schema om tot goede resultaten te komen ?

Ik wil namelijk eerst aanzien hoe ik er op reageer. Een eventueel volgende kuur kan er dan natuurlijk wel zwaarder uit zien.

Comment

200mg deca is voor velen al voldoende (eerste keer) als je tog van plan bent hoger te gaan zou ik er voor de zekerheid HCG bij nemen (zou het nu ook al nemen), voor als je borrelnoten krijgt. Als je tog wat hoger zou nemen, zou ik eerst de winstrol wat hoger gooien, 35-40. En wat harold zei beginnen in week 5.  

haha als je het zo doet, heb je mij kuur hahaha  

I live to end the game

Comment

Ik moet er wel even bij zeggen dat dat borrelnoten effect niet bij iedereen voorkomt ik had er totaal geen last van toen ik met deca bezig was.
            Maar een maat van me die had het weer wel,en we hadden het zelfde spul.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (muscle @ Feb. 14 2004,13:48)]Bedankt voor jullie reactie !!

Ik heb aangezien het pas mijn eerste kuur is de deca op 200 mg per week gehouden. Is dit een te mild schema om tot goede resultaten te komen ?

Ik wil namelijk eerst aanzien hoe ik er op reageer. Een eventueel volgende kuur kan er dan natuurlijk wel zwaarder uit zien.

wat vindt jij goede resultaten??

wat verwacht je van je kuur??

je bent vrij lang(1.90)en 98 kilo,das niet nix dus daarmee wil ik zeggen dat de hoeveelheid deca die je gaat nemen niet veel is voor iemand van jouw gewicht.

vind het erg weinig zelfs.........

daarom nogmaals;wat hoop je te bereiken,muscle?

greetz

Comment

Ik hoop na deze kuur zo'n 4 kilo meer aan vetvrije spiermassa over te houden.

Het geheel wil ik daarna ook droger krijgen.

Maar goede tips zijn uiteraard welkom, het is tenslotte pas mijn eerste kuur.

Comment

voor een eerste kuur moet dat wel lukken.
                  mijn eerste was ooit (niet lachen)
                  oneven weken: 1 deca per week, 2 primo
                  even weken: 2 deca, 1 primo
                  en tot 3 winstrol per week, mar dan 2 in een prik.
                  jah... geen kennis dus van de 'begeleider'.
                  wel 9 kg winst, waarvan 7 overgehouden. dus... je eerste knal je toch wel.

mee eens, arie offuh.....
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

daar ben ik het helemaal mee eens,bruce!

eerste kuur ga je altijd goed op dus dat komt wel goed.

het belangrijkste is ook dat muscle niet verwacht dat ie 10 kilo aan gaat komen en dat ie het rustig aan wil doen.

das heel duidelijk dus en wens hem veel succes en hoop dat ie er goed op gaat!

hou ons op de hoogte,muscle.

greetz

Comment

Bedankt voor jullie reactie !!

Uitgaande dat je op je eerste kuur altijd goed gaat, hou ik het bij mijn voorgestelde schema. Vanaf volgende week ga ik beginnen.

Flink trainen en een goed voedingschema, dan moet ik een heel eind kunnen komen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mzl, :

Comment

Gisteren de eerste 200 mg deca gezet. De eerste training van de week zit er op. Natuurlijk nog geen effect, zal nog wel twee weekjes duren.

Mzl,

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Adonis @ Feb. 14 2004,14:01)]voor als je borrelnoten krijgt.
                          Excuses voor mijn domheid maar wat bedoel je er nu mee? Dat je kleine ballen krijgt???

Comment

die kans is er ja en is redelijk groot. Hoe meer je gebruikt des te meer kans heb je.
                            I live to end the game

Comment

Hoi,

Hierbij effe een update. Ik heb nu inmiddels al drie injecties a 200 mg deca gezet en ben dus in mijn derde week bezig.

Zondag moet ik de vierde injectie zetten. Vanaf de vijfde week ga ik tevens de winstrol erbijnemen.

Merk tot nu toe nog niet echt veel wat betreft kracht. Mijn gewicht is zo'n 1,5 kg afgenomen. De oorzaak hiervan zal wel zijn omdat ik droger eet. Kan hierdoor wel op sommige plaatsen meer spierdefinitie zien (m.n. armen).

Bijwerkingen: in het begin misselijk/koppijn en algemeen meer zweten

Ben benieuwd wanneer het echt in begin te slaan ?? Wanneer is dit normaal gesproken ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X