start vandaag KUUR@

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Ashley View Post
    Is dat zo?
    Denk dat hij het advies gewoon heeft genegeerd en toch een kuur heeft gepakt....dit is zijn 2de kuur.
    U mag door voor de wasmachine.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Snuff-Sann View Post
      U mag door voor de wasmachine.
      Wel een Mielle dan
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

      Comment


      • #18
        anyways als je het goed doet zal je toch wel de 75 moeten kunnen behalen en vasthouden...

        bij deze wil ik nogmaals alle gappies bedanken die tzt mij hebben behoed en laten wachten tot min 72 kilo en 21 jaar

        Comment


        • #19
          Originally posted by Posseltje View Post
          anyways als je het goed doet zal je toch wel de 75 moeten kunnen behalen en vasthouden...

          bij deze wil ik nogmaals alle gappies bedanken die tzt mij hebben behoed en laten wachten tot min 72 kilo en 21 jaar
          Allright kerel, maar het heeft je niet van de gedachte om het te doen afgeholpen....

          Comment


          • #20
            in iedergeval ga me stats en vooruitgang vastleggen voor de gene die wel geintreseerd zijn spot me log

            Comment


            • #21
              Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Allright kerel, maar het heeft je niet van de gedachte om het te doen afgeholpen....
              nee maar het heeft me op zijn minst uitgesteld tot enigzins acceptabel gewicht en ervaring over goed bulken.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Posseltje View Post
                nee maar het heeft me op zijn minst uitgesteld tot enigzins acceptabel gewicht en ervaring over goed bulken.

                Jij hebt toch al een keer kuurtje genomen?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                Comment


                • #23
                  Mensen waar gaat dit heen op dit forum???
                  Is dit een forum om elkaar te helpen/advies te geven/tips te geven of om elkaar af te slachten , want dat laatste gebeurt vaker dan het eerste.
                  Als hij er voor kiest om te kuren , is dat Zijn beslissing .
                  Enige wat je kan doen is hem erop wijzen wat eventueel de gevolgen kunnen zijn en nadelen en voordelen.
                  Maar dat hij een keuze maak om te gaan kuren verkent niet dat je hem moet afranselen op bodynet.
                  Af en toe als k hier een topic open

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ashley View Post
                    Je stats zijn verre van geweldig.

                    Die gains die je gehaald heb met prikken had je waarschijnlijk ook gehaald met een goed voedingsschema. Zal je zelf ook wel weten denk ik.
                    Goed, jouw keuze....

                    Succes met je kuur.....en goed eten he!
                    mee eens.
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Allright kerel, maar het heeft je niet van de gedachte om het te doen afgeholpen....
                      Dat is niet het punt, dat is ook nooit de gezette toon in zo'n discussie. Er wordt altijd aangedrongen op het halen van behoorlijke stats natural, en dan te heroverwegen.
                      Het feit dat Skitzo daar schijt aan heeft, betekent niet dat je gelijk hebt. Kuren kun je vrijwel nooit uit iemands hoofd praten, wel kun je het uitstellen. Dat is het doel, en dat lukt soms wel en meestal niet.

                      Is nogal een verschil met meteen iemands keuze goedkeuren, en advies geven. Er is in sommige gevallen maar één goed advies, en dat is niet kuren.

                      Originally posted by martin01 View Post
                      Mensen waar gaat dit heen op dit forum???
                      Is dit een forum om elkaar te helpen/advies te geven/tips te geven of om elkaar af te slachten , want dat laatste gebeurt vaker dan het eerste.
                      Als hij er voor kiest om te kuren , is dat Zijn beslissing .
                      Enige wat je kan doen is hem erop wijzen wat eventueel de gevolgen kunnen zijn en nadelen en voordelen.
                      Maar dat hij een keuze maak om te gaan kuren verkent niet dat je hem moet afranselen op bodynet.
                      Af en toe als k hier een topic open
                      Dit is een forum om mensen bij zinnen te brengen als ze dat vermogen zelf ontberen. En blijkbaar was de gezette toon nog niet hard genoeg.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Ashley View Post
                        Jij hebt toch al een keer kuurtje genomen?
                        yeah maar heb het toen wel lange tijd uitgesteld en heel veul geprobeerd ben een echte hardgainer. (die bang is voor teveel vet)

                        Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Allright kerel, maar het heeft je niet van de gedachte om het te doen afgeholpen....
                        mensne die eenmaal over kuren beginnen doen het toch wel heeft de ervaring van mijzelf + andere mij geleerd. bruce zei het tzt al dat ik toch wel ging kuren. het is enigzins uitstel van executie tot de tijd rijper is voor degene. (+@martin) sommige gaan met hun dwarse kop toch door. andere zoals ikzel toen der tijd heb hier de adviesen opgevolgd en het uitgesteld.
                        Last edited by Beachboy; 18-04-2010, 12:27.

                        Comment


                        • #27
                          6 weken dbol als kickstart is dat niet wat lang?
                          Zit nu zelf ook aan de dbol en dacht er aan deze ook wat langer te doen.
                          Resultaat vliegt nu omhoog door spier geheugen met dbol.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dat is niet het punt, dat is ook nooit de gezette toon in zo'n discussie. Er wordt altijd aangedrongen op het halen van behoorlijke stats natural, en dan te heroverwegen.
                            Het feit dat Skitzo daar schijt aan heeft, betekent niet dat je gelijk hebt. Kuren kun je vrijwel nooit uit iemands hoofd praten, wel kun je het uitstellen. Dat is het doel, en dat lukt soms wel en meestal niet.

                            Is nogal een verschil met meteen iemands keuze goedkeuren, en advies geven. Er is in sommige gevallen maar één goed advies, en dat is niet kuren.
                            Dat was het punt niet, het ging erom dat het beter was om personen die kuurplannen hebben te helpen ipv te zeggen dat ze stom bezig zijn en het niet moeten doen. Er is toen een keer beweerd dat hier op BN personen van de gedachte zijn afgehaald om te gaan kuren, ik zei toen kom maar op met de bewijzen want die zijn er niet. Toen kwam een post van Skitzo naar voren waarin Skitzo zogenaamd op andere gedachten qua kuren was gebracht. Ik heb toen in een andere post laten zien dat Skitzo nog steeds met kuurplannen rondliep. Nu met zijn nieuwe post is het bewijs geleverd. Iemand die wil kuren zal het doen no matter what, dus waarom dan niet meteen helpen, tuurlijk je kunt ze de slechte kant van AS ook laten zien maar je moet ze wel begeleiden en niet de grond in boren dat ze niets wegen, te jong zijn (zijn wel grenzen natuurlijk) of gewoon zeggen dat ze stom bezig zijn. Dat was het punt, niet dat je moet proberen om ze het te laten uitstellen.
                            Ik zal nooit iemand gelijk gaan helpen maar eerst wat meer over dat persoon te weten komen.
                            Toen M.A.R.C zijn post over spuiten verkrijgen opende wist ik al wie hij was en wat hij wilde dus hoefde ik hem niets meer te vragen, dan help ik hem, dat deden wij ook, maar helaas kreeg het een hele verkeerde wending omdat sommigen, vooral meelopers, hem maar onverantwoord bezig vonden.
                            Skitzo is trouwens niet de enige die koppig is en gewoon gaat kuren, denk dat de meesten dat zijn.
                            Enne, ik hoef niet altijd mijn gelijk te hebben Gen, wel vaak maar niet altijd, ik weet wanneer ik fout zit, maar ik weet ook wanneer ik goed zit.

                            Comment


                            • #29
                              68kg bij 178? Jezus fuck, slin in de glute dude?
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • #30
                                Lelijke reacties erg jammer

                                TS....dbol op 30 a 35 mg moet voldoende zijn

                                Test e had ik in wk 10 gestopt en 2 wkn langer doorgegaan met test p 100 mg

                                suc6 met je kuur.
                                Last edited by onderhandelen; 21-04-2010, 20:20.
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X