Originally posted by GeneralIx
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostQua opleiding nu of qua werk? Doe maar even per pm.
Originally posted by Snuff-Sann View PostBejaarden wassen.
*Memory 2* zit bij kennis, (vrij jonge) dochter komt binnenlopen, ontslag genomen bij stage omdat ze niet tegen al die stijve harken kon.* Einde memory *
Tja kopjes wassen hoort er ook bij, bedoel tussen t vel en kop moet ook schoongemaakt worden.....▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDe arts die met z'n vinger in m'n achterste zat was een Duitser, Jacob genaamt. Grappig hey OH?
Ondertussen zie en hoor je hoe die gloves aan gaan zie je dat i glijmiddel op aan het doen is en denkt ooh komt goed......tot dat.........
Had van die worste vingers ? Volgens mij doen ze ook nog een beetje graaien was het niet ?
whahahaha▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostJonge, jonge......ben ook nieuwsgierig dude....pffff
Whahahha kom niet meer bij. *Memory 1* ex werkt in de zorg.....ik grapen wat als er 1 een stijve krijg......zegt ze serieus....dan loop ik weg of doe ik er een washandje op. Ik zo moet je m ook vast houden, zegt ze ja dat moet ook *Einde memory*
*Memory 2* zit bij kennis, (vrij jonge) dochter komt binnenlopen, ontslag genomen bij stage omdat ze niet tegen al die stijve harken kon.* Einde memory *
Tja kopjes wassen hoort er ook bij, bedoel tussen t vel en kop moet ook schoongemaakt worden.....
Comment
-
Nee, had weinig moeite met dr werk.....werk is werk he!
De reden is dat ze graag andere pikken interessant vond. En ik nog niet zo zeker van mn zelf was om in mee te doen zegmaar, dus deed ze het stiekum....om mij te sparen.
Mrja dr is weinig gespaard▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Hehehe, jezus OH, jij spoort echt niet!
Ja man, moest op m'n zij liggen en ik kon horen dat hij z'n handschoentjes aandeed, of hij glijmiddel gebruikte weet ik niet, lag de andere kant op.
Hij stak z'n germaanse vinger erin en draaide in m'n anus rond, alsof hij een donut wilde maken. Kwam waarschijnlijk uit de hitlerjugend.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostNee, had weinig moeite met dr werk.....werk is werk he!
De reden is dat ze graag andere pikken interessant vond. En ik nog niet zo zeker van mn zelf was om in mee te doen zegmaar, dus deed ze het stiekum....om mij te sparen.
Mrja dr is weinig gespaard
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostHeb ik wel degelijk respect voor
Originally posted by Snuff-Sann View PostHehehe, jezus OH, jij spoort echt niet!
Ja man, moest op m'n zij liggen en ik kon horen dat hij z'n handschoentjes aandeed, of hij glijmiddel gebruikte weet ik niet, lag de andere kant op.
Hij stak z'n germaanse vinger erin en draaide in m'n anus rond, alsof hij een donut wilde maken. Kwam waarschijnlijk uit de hitlerjugend.Train hard or go hormone
Comment
-
Whahahaha lig hier onder mn stoel, tranen staan in mn ogen. Komt i met zn vinger bij je anus....doet je anus samentrekken (reflex). Zegt i, doe maar je hand op je lippen en probeer te blazen.
Hij stak z'n germaanse vinger erin en draaide in m'n anus rond, alsof hij een donut wilde maken.
Misschien vindt OH dit opwindend....▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHehehe, jezus OH, jij spoort echt niet!
Hij stak z'n germaanse vinger erin en draaide in m'n anus rond, alsof hij een donut wilde maken. Kwam waarschijnlijk uit de hitlerjugend.
Wat OH zegt; erg vermakelijk om te lezen, maar ik hoop dat je snel weer op het rechte pad bent
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-