Originally posted by ijzerkonijn
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOke, akkoord, maar noem me geen Chef.
De enige die dat mag is Gen, en jij bent Gen niet, oke kerel?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb daar altijd mijn pramipexole besteld, ook altijd gearriveerd.
En ze hebben echt een hoop.
Tenminste, het lijkt me geen rocketscience om adhv google op de juiste site te komen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostLos van het feit of ik er iets ga bestellen, was het meer een hint dat wanneer het MT links naar suppliers gaat wissen, ze het ook goed moeten doen.
Tenminste, het lijkt me geen rocketscience om adhv google op de juiste site te komen.
Het vreemde is dat ik die site vaker heb gepost en altijd was het gedoogt, nooit eerder heeft men het verwijderd en dat ik te horen kreeg dat ik zelfs het risico loop om er een ban voor te krijgen.
Site is ook gewoon op google te vinden, dus niet dat het om een 'geheime' site betreft. Je kunt zelfs telefonisch kontakt met ze voeren, no problem whatsoever.
Ik neem aan dat moderators eerst overleg voeren met de hoofd geitebrijer alvorens tot een besluit te komen.
Comment
-
Meerdere site's zijn te bereiken via google. Mijn DNP kwam ook gewoon van een chemiebedrijf wat ik via google heb gevonden. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik de naam van het bedrijf hier dump. Maar verder hou ik me afzijdig met betrekking tot het beleid. Wij members merken hoogstens dat de site offline gaat. Het MT kan grotere problemen krijgen lijkt me.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMeerdere site's zijn te bereiken via google. Mijn DNP kwam ook gewoon van een chemiebedrijf wat ik via google heb gevonden. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik de naam van het bedrijf hier dump. Maar verder hou ik me afzijdig met betrekking tot het beleid. Wij members merken hoogstens dat de site offline gaat. Het MT kan grotere problemen krijgen lijkt me.
Ik weet honderd procent zeker dat ik de website meerdere malen heb gepost.
Maar goed, dat weten we dan ook weer. Aldoende leert men.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post
En ja in het verleden zijn we misschien coulanter geweest. maar dat is geweest. voor nu ook verwijderd.
Sorry mijn beste Pos maar geloof niet dat jij toen moderator was.
In het verleden zijn de moderators misschien coulanter geweest, dat klinkt beter vind je ook niet?
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postmoet jij nou echt bij elke reactie een discussie beginnen?
grow up kid.
En dat zegt een 16-jarig jochie tegen een 43-jarige vent?
Nou oke dan, ik zal volwassen worden, op een voorwaarde, als jij dat ook doet, oke?
Naar mijn weten mag ik zeker terugreageren op Pos zijn post.
Ten eerste omdat het aan mij gericht is en ten tweede omdat het in mijn topic geplaatst word, snappie?
Overigens kunnen Pos en ik wel wat van elkaar hebben en respekteren we elkander.
Maarre, moet jij onderhand niet naar je bedje toe, tis al laat knul!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment