ben ook net begonnen met loggen dus als je je is verveelt en je ziet dat er iets beter kan zeg het aub want kwa ervaring zit het wel goed volgens mij bij jou
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
jah het probleem is wel duidelijk idd
vind het best slecht van mezelf aangezien ik toen ik nog bij de landmacht zat en nog fanatiek wedstrijden vocht steeds rond de 13/14 procent zat
maar we gaan er weer aan werken
net de eerste training weer gehad en ging weer lekkermy Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet
Comment
-
Originally posted by foppe87 View Postjah het probleem is wel duidelijk idd
vind het best slecht van mezelf aangezien ik toen ik nog bij de landmacht zat en nog fanatiek wedstrijden vocht steeds rond de 13/14 procent zat
maar we gaan er weer aan werken
net de eerste training weer gehad en ging weer lekker
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostSnuff, ben je opgehouden met het vermelden van je stats op zaterdag? Als ik het goed zie, is de laatste keer dat je dat opschreef op 24 december geweest.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Posttrain je nog
Heb wel een week of 3 op 60/70% van m'n kunnen gezeten, dit ivm herstel van sommige gewrichten, pezen en aanhechtingen.
Gisteren een heerlijke schouder workout uitgevoerd. Voor de eerste keer in tijden geen pijn of vermoeidheid waargenomen.
Toch weer 5x naar de sportschool geweest afgelopen week.
Toch merk ik nu ook een kleine krachtsvermindering vergeleken met toen ik werkelijk aan het knallen was. Maar goed, dat was icm winstrol en dat geeft gewoon een enorme kick en dadendrang.
Comment
-
Nou, een updeetje dan maar.
Het gaat niet goed, laat dat duidelijk zijn.
Mijn lichaam is aan het veranderen. Het volume is langzaam aan het wegebben. Ik maak nu een recompositie mee die ik liever niet gezien had.
Het enigste wat ik momenteel kan doen is blijven trainen, goed eten en trachten mijn gewicht te behouden.
Dit gaat gelukkig redelijk goed.
Ik train nu 5 dagen in de week met een 60/70% intensiteit. Basis ligt op 4x10/12. Soms wil ik weleens naar de failure toe werken maar voor mij is het belangrijkste nu om pijnvrij te trainen. Vorig jaar ben ik een maand of drie heel erg zwaar gegaan en heb daardoor kleine pijntjes aan gewrichten, pezen en aanhechtingen overgehouden die nu langzaam weer aan het wegtrekken zijn. Ik dien rekening te houden dat mijn herstel nu veel minder snel is en het is voor mij nu niet weggelegt om een spierkweek protocol te volgen. En vooral niet met de intensiteit die ik aanhield toen ik nog ON was.
Ik ben wel van mening wat aan kracht ingeleverd te hebben, maar goed, ik moet het nu weer zelf doen en niet met roids.
Over het algemeen zijn mijn workouts nog steeds naar behoren en ondanks dat de motivatie moeilijk op te brengen is ga kan ik nog steeds met opgeheven hoofd naar de sportschool.
Tevens heb ik wat cardio ingevoerd. 3x in de week op de cross-trainer moet mijn conditie weer wat op peil brengen.
Dit weekend is mijn tweede junkvrije. Tis de bedoeling om tot volgend kerst niet meer te cheaten met voedsel.
Het enigste dat ik dan wel doe is in het weekend mijn dagelijkse pasta maaltijd vervangen voor een met volkorenbrood, kip en rosbief.
Ik ben in het bezit van een broodmaker en kan in principe zelf broden maken echter ben ik na lang zoeken gestuit op een volkorenbrood van Weigh****************chers die mijn inziens zeer goed te doen is. Verder blijkt Deens brood ook zeer laag in zout te zitten en kan ik hier ook aan geraken. Echter geeft Weigh****************chers net iets betere voedingswaarden.
Totale intake ligt doordeweeks op zo'n 4.500 kcal per dag en in het weekend houd ik de koolhydraten inname lager.
Mijn gewicht is langzaam aan het dalen. Ik ben veel volume kwijtgeraakt, vooral schouders en borst is flink afgenomen. Dit komt voornamelijk door het verliezen van vocht dat je door het kuren vasthoud en waardoor het volume van spieren veel groter oogt. Ik moet zeggen dat ik daardoor nu wel veel flexibeler ben wat op zich goed aanvoelt. Maarja, een beetje stijver met wat grotere spieren prefereert natuurlijk.
Op dit moment dien ik me gewoon klaar te stomen om op de dag van cardiologie zo fit mogelijk daar te verschijnen.
Het voornaamste is om gezond te worden verklaard. Is dat achter de rug kan ik weer gaan denken om het kuren weer op te pikken. Maar dat moet nog even wachten.
Oke, genoeg gelult, hier mijn stats.
Gewicht: 109,6kg
Nek: 45cm
Taille: 98,5cm
BF: 16,8%
Tsja, veel upperbody massa kwijt, daardoor stijging in BF.
Ik stond op 115kg, maw ben ik er nu 5 verloren.
Wel is mijn taille aan het afnemen, dat dan weer wel.
Nog 3 weken en dan naar cardiologie.
Ze zullen naar alle waarschijnlijkheid een MRI Heart Scan uitvoeren, een bloedonderzoek en zal ik als het goed is 24 uur wat meet-apparatuur bij me moeten dragen. Hopelijk krijg ik dan een week later het resultaat te horen.
Als dat positief is kan ik mijn oude leventje weer oppakken.
Laterzzzzz.Last edited by Snuff-Sann; 14-01-2012, 23:22.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostValt het je tegen allemaal, Snuff?
Originally posted by Yawa77 View PostHmm sterkte. Lijkt me kut om te merken hoe alles achteruit gaat en spiermassa waarvoor je hard gewerkt hebt de zien verdwijnen. Maar na regen komt zonneschijn over het algemeen!
En het gaat enorm hard. Stond ik gisteren nog op 109,6kg, sta ik vanmorgen op 108,5kg.
Zucht.
Ik moet echter doorzetten. Enkel die tests doorkomen en dan kan Snuff weer starten.
Met een beetje mazzel is alles er zo weer aan. (Muscle-Memory)
Nog drie weken trotseren.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment