Om bij een deur te mogen staan moet je toch een vechtsportachtergrond hebben?
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJe hebt vast wel wat interessante verhalen te vertellen over wat je allemaal hebt meegemaakt aan de deur.
Originally posted by Steff_Hens View PostBen ook wel eens benieuwd Zo'n job spreekt me namelijk ook aan. Hoop het later ook als extra jobje te doen.
Originally posted by Rickbeen View PostOm bij een deur te mogen staan moet je toch een vechtsportachtergrond hebben?
Met groot en sterk zijn gecombineerd met goede communicatie kom je al een heel end.
Dus een vechters-achtergrond kan helpen maar is zeer zeker niet vereist.
Comment
-
Nou lucratieve bussniss, misschien in engeland maar hier in nl zeker niet, ik ken de eigenaar van het bedrijf dat in alkmaar de uitsmijters regelt en ook diverse van de jongens zelf, zij zien het bijna allemaal meer als een hobby en idd bijverdiensten dan dat ze er lekker van kunnen leven, in alkmaar zijn ook al meerdere portiers neergestoken en er is er ook al eentje doodgeschoten, sommige zijn door tig man opgewacht en helemaal verrot geslagen.
Als ik wil knokken, ga ik wel nnaar de sportschool, de deur is niks voor mij iig, ps bij ons is er elke week knokken trouwens met de uitsmijters, zijn ook wel aardig opgefokte gasten en terecht want er lopen ook een zooitje etterbakken rond.
Comment
-
Oke, mijn broer zij dat namelijk omdat je natuurlijk vaak zat te maken hebt met agressieve dronken mensen.. Het werk lijkt mij namelijk ook gaaf, maar heb geen vechtsportachtergrond, vandaarDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostOke, mijn broer zij dat namelijk omdat je natuurlijk vaak zat te maken hebt met agressieve dronken mensen.. Het werk lijkt mij namelijk ook gaaf, maar heb geen vechtsportachtergrond, vandaar
Echter mag je niet slaan, ik ben ooit eens flink toegetakeld 'omdat ik de verkeerde deur nam' letterlijk. En heb toen aangifte gedaan, resulteerde in een dikke schade vergoeding en die vent was z`n pas kwijt en moest 2 maanden zitten.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIn nederland een dikke schadevergoeding? hoeveel was dat dan als ik vragen mag?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEen bos bloemen van de burgemeester. De bezorgkosten moest hij wel zelf betalen.
Hij had geen blijvend letsel maar wel eea in zijn gezicht gebroken, ik moest toen 350 euro gemaakte kosten betalen en 250 euro voor psychische klachten, dat is imo een lachertje.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostJa veel meer kan het niet zijn, ik ben weleens in het ongelijk gesteld wie de vechtpartij begonnen was en moest toen ook aan de andere jongen een schadevergoeding betalen.
Hij had geen blijvend letsel maar wel eea in zijn gezicht gebroken, ik moest toen 350 euro gemaakte kosten betalen en 250 euro voor psychische klachten, dat is imo een lachertje.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNou lucratieve bussniss, misschien in engeland maar hier in nl zeker niet, ik ken de eigenaar van het bedrijf dat in alkmaar de uitsmijters regelt en ook diverse van de jongens zelf, zij zien het bijna allemaal meer als een hobby en idd bijverdiensten dan dat ze er lekker van kunnen leven, in alkmaar zijn ook al meerdere portiers neergestoken en er is er ook al eentje doodgeschoten, sommige zijn door tig man opgewacht en helemaal verrot geslagen.
Als ik wil knokken, ga ik wel nnaar de sportschool, de deur is niks voor mij iig, ps bij ons is er elke week knokken trouwens met de uitsmijters, zijn ook wel aardig opgefokte gasten en terecht want er lopen ook een zooitje etterbakken rond.
Als jij wil knokken ga je wel naar de sportschool???
Tegenwoordig zijn 'doormen' getraint en mogen zij helemaal geen onnodig geweld uitoefenen.
De verhalen die jij nu opnoemt zijn van klanten afkomstig die er waarschijnlijk zijn uitgezet en dat niet kunnen hebben. Hoe zwak is het om een wapen te gebruiken of met een groep iemand te belagen. Die gasten mag je van mij onmiddelijk tegen de muur aanzetten en een kogel geven.
Wanneer klanten een club worden uitgezet is dat met een grondige reden. Ja, misschien niet in hun dronken harses maar neem maar van mij aan dat bezopen personen niet voor rede vatbaar zijn en altijd een eigen versie hebben. Tis alleen zo jammer dat ze het de volgende dag niet meer kunnen herinneren. En als ze het kunnen herinneren beseffen ze zelf ook hoe fout ze zaten.
Ben het met je eens dat er ook uitsmijters van de oude stempel bestaan die er de old school manier nog op nahouden. Die zijn geen vergunning waard.
Tegenwoordig gaat het er allemaal gelukkig een stuk professioneler aan toe.
Deur-personeel mogen zich enkel maar verdedigen dus onnodig geweld kan katastrofaal zijn. Niet alleen voor hen maar ook voor de club waar ze werken, deze kan namelijk zijn vergunning verliezen.
Originally posted by Rickbeen View PostOke, mijn broer zij dat namelijk omdat je natuurlijk vaak zat te maken hebt met agressieve dronken mensen.. Het werk lijkt mij namelijk ook gaaf, maar heb geen vechtsportachtergrond, vandaar
Originally posted by Dexie View PostHier in Nederland dien je te beschikken over een pas welke je kan halen via MBO en cursussen, als ik het goed heb.
Echter mag je niet slaan, ik ben ooit eens flink toegetakeld 'omdat ik de verkeerde deur nam' letterlijk. En heb toen aangifte gedaan, resulteerde in een dikke schade vergoeding en die vent was z`n pas kwijt en moest 2 maanden zitten.
Deze badge is geldig voor 3 jaar en dien je iedere keer te verlengen. Ze trekken namelijk voortdurend je strafblad na in hoeverre je in aanmerking komt voor een verlenging van die vergunning.
Comment
-
pfff waarom lezen mensen toch zo slecht, zinloos geweld TEGEN de doormen, had ik het over, dus ik ga liever een rondje kickboksen op de gym dan dat ik me door 40 marokanen in elkaar laat pompen na sluitingstijd.
Ik heb veel respect voor de jongens aan de deur, bij ons in de stad vechten ze alleen wel vrij vaak hoor, wel uit zelfverdediging maar het gaat er hier soms hard aan toe.
En idd het zijn klanten die er terecht zijn uitgezet, maar wat maakt dat uit, dacht je dat ze op de begrafenis van die gozer zeggen, maar hij had wel gelijk dat hij hem de deur wees.
Nee dat dacht ik niet, je staat daar je best te doen om het voor een ieder gezellig te houden en dan na sluitingstijd als je vest af is komt er zon laffe hond van achter.
Ik gaf dus aan dat ik dat niet wil en nooit aan de deur zal gaan staan om bovengenoemde redenen, waar jij uithaalt dat ik zinloos geweld aan de doormen link?
Comment
-
Originally posted by quibus View Postpfff waarom lezen mensen toch zo slecht, zinloos geweld TEGEN de doormen, had ik het over, dus ik ga liever een rondje kickboksen op de gym dan dat ik me door 40 marokanen in elkaar laat pompen na sluitingstijd.
Ik heb veel respect voor de jongens aan de deur, bij ons in de stad vechten ze alleen wel vrij vaak hoor, wel uit zelfverdediging maar het gaat er hier soms hard aan toe.
En idd het zijn klanten die er terecht zijn uitgezet, maar wat maakt dat uit, dacht je dat ze op de begrafenis van die gozer zeggen, maar hij had wel gelijk dat hij hem de deur wees.
Nee dat dacht ik niet, je staat daar je best te doen om het voor een ieder gezellig te houden en dan na sluitingstijd als je vest af is komt er zon laffe hond van achter.
Ik gaf dus aan dat ik dat niet wil en nooit aan de deur zal gaan staan om bovengenoemde redenen, waar jij uithaalt dat ik zinloos geweld aan de doormen link?
Yep, je energie kun je beter aan je workouts besteden.
Het is volkomen nutteloos om als een dronklap mot te gaan lopen zoeken.
Hier in de UK schijnt het erbij te horen, alfa male komt naar boven bij de jongeren. Zien een gevecht als de afsluiter voor een geslaagde avond. Maar ze komen vaak bedrogen uit daar de goede uitsmijters een stapje voor hebben, zij zijn er namelijk op voorbereid en werken samen, plus dat ze niet onder invloed zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment