Originally posted by Hermandad
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHehehe, tsja, zo zie je ook een keertje de straten in Stoke-on-Trent, UK.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Dimix View Postwel goed dat je gestopt bent VOOR je de kleedkamer binnen stapte. Verder moet het KT je ook een aardige duit aan benzine/diesel kosten.
Petrol valt wel mee, ik rijd ongeveer 15 pond per week op, dat is 18 eurie.
Comment
-
Grappig filmpje Snuff, leuk om te zien. Er vallen me twee dingen op: (1) hoe weids alles is, zo veel ruimte tussen huizen enzovoorts, (2) hoe weinig mensen je ziet.
Als ik een filmpje zou maken van hoe het hier in Tokio is dan zou het er heel anders uit zien.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostGrappig filmpje Snuff, leuk om te zien. Er vallen me twee dingen op: (1) hoe weids alles is, zo veel ruimte tussen huizen enzovoorts, (2) hoe weinig mensen je ziet.
Als ik een filmpje zou maken van hoe het hier in Tokio is dan zou het er heel anders uit zien.
Flats!
T'is allemaal laagbouw.
Comment
-
@niet_hier....WUUt leef je echt in Tokio vetttt.....film it, ben benieuwd hoe t r uit ziet
Tsja, eigenlijk is het wel lekker als je bedenkt dat ik het vorig jaar nog fietsend moest afleggen.
Binnen filmen moet je stiekum doen.......dat je dat niet door had▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
@ OH
Ik was een rappe fietser en klaarde het karweitje in 25/30 minuten.
Klein updeetje.
Gewicht: 114,6kg
Taille: 100cm
Nek: 46,5cm
VP: 16,4%
Ik moet echt meer gaan eten!
Ik blijf momenteel op de 115kg hangen.
Wel begint het volume upperbody weer terug te keren. Mijn borst-omvang neemt toe, ook m'n nek wordt dikker.
Ik ben nu echt flink aan het bulken, eet toch wel een vrij grote hoeveelheid.
6000 kcal zonder ook maar een shake en in 5 maaltijden is een vrij grote opgave. Gelukkig dat ik mans genoeg ben dit drempeltje elke dag te overwinnen.
Liet ik vorige week weten mijn koolhydraten van pasta te willen verlagen en vervangen voor plantaardige olie, zal ik het nu zodanig doen dat de olie wordt toegevoegt maar dat de pasta niet wordt verminderd. Dit om mijn cals wat op te krikken. Ik zal 50gr. olie in mijn laatste maaltijd tonijn verwerken.
Momenteel maak ik me om mijn VP niet druk.
Het voornaamste is nu om massa te kweken, dat gaat gelukkig goed.
Wanneer ik het bulken echt zat begin te worden of als mijn VP voor mijn doen te hoog is zal ik met ondersteuning terug afdalen naar normale waarden.
Ik heb van de week stiekem van wat trenbolone gesnoept, 200mg, zal dit aankomende woensdag ook weer doen. Weet niet of ik het blijf aanhouden, we zullen zien.
MAX-OT gaat nog steeds naar behoren. Ook afgelopen week op elke oefening een gewichtsverhoging kunnen bewerkstelligen.
Nog 3 weken en dan een herstelweek waarin ik dus niets mag uitvoeren en enkel de focus mag leggen op rust en herstel.
Dan een andere week-indeling met wel exact dezelfde oefeningen.
Morgen rug en biceps weer ff lekker aanpakken.
Ik ben er nog lang niet, weet bijvoorbeeld dat mijn top op de barbell bicep curl 70kg x 4 reps was. Nu gebruik ik weleenswaar de straight barbell, wat zwaarder is, maar met 52kg x 6 reps dien ik nog wel het een en ander te verbeteren.
Op naar weer een nieuwe week met nieuwe doeleinden.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostThnx kerel, hoe verloopt de MAX-OT bij jou?
Ook weer langzaam wat spiermassa erbij, dus prima haha
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJa gaat lekker man, flinke kracht toenname weer. Dit keer kan ik een goede tussenweg van perfecte uitvoering en effectief de spier aanpakken gebruiken.
Ook weer langzaam wat spiermassa erbij, dus prima haha
Tsja, die progressie dien je gewoon aan te houden. Gaat het niet meer met gewicht dan maar met reps, zolang je maar niet bij de pakken neer gaat zitten. Om elke 8 weken een recuperatie van 7 dagen en er vervolgens weer stevig tegenaan.
Comment
-
Laatste activiteit: 20 maart 2012 22:48.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment