Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dimix View Post
    dat is behoorlijk wat eten vooral maaltijd 3 zou ik er niet helemaal in krijgen
    verder valt het op dat eten niet veel kost in de UK, want € 50 ew voor al dat, is toch mooi. Vooral de vis en kip is er dan blijkbaar niet zo duur of toch?
    Ik betaal 15 pond (17 euro) voor 3 kilo kippeborst, 2 pond (2,40 euro) voor een halve kilo koolvis en 50 penny (56 eurocent) voor 129gr. tonijn.

Euro-prijzen zijn even snel gegokt maar zit er niet ver vandaan.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ik betaal 15 pond (17 euro) voor 3 kilo kippeborst, 2 pond (2,40 euro) voor een halve kilo koolvis en 50 penny (56 eurocent) voor 129gr. tonijn.

Euro-prijzen zijn even snel gegokt maar zit er niet ver vandaan.
      klopt dus wat ik zei, het is er lekker goedkoop je wil jouw dieet niet volgen in België denk ik dank
      kip kost 6.95/kg (wanneer deze in promotie is) / koolvis moet je tellen 4€/400gr en een blikje tonijn ga je minsten 80cent betalen (en dan neem je die van aldi )
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

• TIPS VAN SNUFF (1)

Als kuurder ben je afhankelijk van wat anderen jou kunnen bieden. Je dient als het ware de 'dealer' in vertrouwen te nemen.
        Er is een groot assortiment op de markt verkrijgbaar. Iedereen probeert een graantje van de handel mee te pikken en daarom heb je tegenwoordig naast de Human Grade bedrijven (HG) een enorme hoeveelheid verschillende Underground Labs (UG) die hun produkten via via aan de kuurder willen slijten.

Wanneer we iets van een HG en/of UG aanschaffen weten we niet in hoeverre het produkt te vertrouwen is. We zijn tenslotte niet bij de produktie zelf geweest en kunnen niet met 100% zekerheid zeggen dat het gekochte ook daadwerkelijk steriel en bacterie-vrij is. Wanneer een produkt verontreinigt is kun je dat gewoonweg vaak niet zien. En daar is ook moeilijk achter te komen. Op goed geluk wordt er geinjecteerd en dat hoeft niet altijd goed te gaan. Je wilt eigenlijk die zekerheid van veiligheid wel bezitten.
        En dat kan!

Wanneer je injectbare anabolen steroiden inkoopt en je wilt 100% zeker zijn dat hetgeen wat je gaat gebruiken je geen problemen gaat opleveren kun je hetvolgende doen:

Haal het/de plastic dopje(s) van de vial(s) en plaats het in een voorverwarmde oven. Bak de vial(s) voor anderhalf uur op 170 graden.
        Dit zorgt ervoor dat alle eventueel aanwezige bacterieen en dergelijke gedood worden en zal je produkt 100% veilig zijn om toe te dienen.
        Zorg er wel voor dat je het laat afkoelen alvorens te gebruiken.

Succes!

Comment

• Geld dat voor water en oliebasis?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Geld dat voor water en oliebasis?
            Wat doe jij in hemelsnaam in mijn log???

Comment

TIPS VAN SNUFF (1)

Als kuurder ben je afhankelijk van wat anderen jou kunnen bieden. Je dient als het ware de 'dealer' in vertrouwen te nemen.
              Er is een groot assortiment op de markt verkrijgbaar. Iedereen probeert een graantje van de handel mee te pikken en daarom heb je tegenwoordig naast de Human Grade bedrijven (HG) een enorme hoeveelheid verschillende Underground Labs (UG) die hun produkten via via aan de kuurder willen slijten.

Wanneer we iets van een HG en/of UG aanschaffen weten we niet in hoeverre het produkt te vertrouwen is. We zijn tenslotte niet bij de produktie zelf geweest en kunnen niet met 100% zekerheid zeggen dat het gekochte ook daadwerkelijk steriel en bacterie-vrij is. Wanneer een produkt verontreinigt is kun je dat gewoonweg vaak niet zien. En daar is ook moeilijk achter te komen. Op goed geluk wordt er geinjecteerd en dat hoeft niet altijd goed te gaan. Je wilt eigenlijk die zekerheid van veiligheid wel bezitten.
              En dat kan!

Wanneer je injectbare anabolen steroiden inkoopt en je wilt 100% zeker zijn dat hetgeen wat je gaat gebruiken je geen problemen gaat opleveren kun je hetvolgende doen:

Haal het/de plastic dopje(s) van de vial(s) en plaats het in een voorverwarmde oven. Bak de vial(s) voor anderhalf uur op 170 graden.
              Dit zorgt ervoor dat alle eventueel aanwezige bacterieen en dergelijke gedood worden en zal je produkt 100% veilig zijn om toe te dienen.
              Zorg er wel voor dat je het laat afkoelen alvorens te gebruiken.

Succes!
              170graden in je reet spuiten ... dat is pas om beresterk van te worden
              maar even serieus: wat zijn de mogelijke gevolgen mocht je een verontreinigt goedje gebruiken?

Comment

• Originally posted by Dimix View Post
                170graden in je reet spuiten ... dat is pas om beresterk van te worden
                maar even serieus: wat zijn de mogelijke gevolgen mocht je een verontreinigt goedje gebruiken?
                Tsja, dan krijg je een ontsteking in je spier wat zich als een abcess kan ontpoppen.
                Sprak vanmorgen nog een kerel, eigenaar van een grote club in Newcastle under Lyme, waar enkele dagen geleden nog in gesneden was. Had een verontreinigde roid in zijn glute geinjecteerd.

Comment

Wat doe jij in hemelsnaam in mijn log???
                  Euh lezen en dan een vraag stellen.

Dat ik het niet met je eens ben op een bepaald vlak, wil niet zeggen dat ik vind dat je niks interresants te melden hebt.

Daarbij vind jij dat ik kinderachtig doe, hoewel als je eens goed terugleest je kan lezen dat ik niet begonnen ben met denigrerende opmerkingen of grove taal.

Maar als je het vervelend vind post ik hier niet meer hoor..

Maar noem mij dan aub niet kinderachtig.

Comment

• Kan het geen kwaad om het te verwarmen, dus is dit volledig zonder gevaren??

Comment

Euh lezen en dan een vraag stellen.

Dat ik het niet met je eens ben op een bepaald vlak, wil niet zeggen dat ik vind dat je niks interresants te melden hebt.

Daarbij vind jij dat ik kinderachtig doe, hoewel als je eens goed terugleest je kan lezen dat ik niet begonnen ben met denigrerende opmerkingen of grove taal.

Maar als je het vervelend vind post ik hier niet meer hoor..

Maar noem mij dan aub niet kinderachtig.
                      Je hebt mij ooit gevraagd om jou als een vriend toe te voegen. Dat heb ik toen gedaan. Nu heeft er zich een discussie plaatsgevonden en door die discussie heb je jezelf uit mijn vriendenlijst verwijderd.
                      Wees eens eerlijk kerel, vind je dat zelf ook niet kinderachtig???

Maar goed, ik ben de kwaadste niet.
                      Het geldt enkel voor roids op olie-basis, water heeft een ander kookpunt.

Originally posted by optiflex View Post
                      Kan het geen kwaad om het te verwarmen, dus is dit volledig zonder gevaren??
                      Yep, zolang je maar niet hoger gaat dan die 170 graden.

Comment

• Ik heb jou nooit geunfriend vanwege de discussie, maar vanwege het feit hoe jij je gedroeg tov mij, enfin jij vind dat ik begon te denigreren, ik vind dat jij begon.

Dus nee ik vind het niet kinderachtig want ik zag je als een "internetvriend" en nu niet meer, niks mis mee toch?
                        Maar dat wil niet zeggen dat ik je een eikel vind of wat dan ook, verder vind ik dat je gewoon te makkelijk praat over as gebruik, ik probeer 9 vd 10x mensen ervan af te praten, jij denkt dat dat niet kan.
                        terwijl je aan de deur dronken mensen probeert te bedaren, zodat ze zichzelf of anderen geen pijn doen, maar op internet doe je dat niet, dat moet jij zelf weten maar het is niet mijn keuze.

Verder was de vraag best relevant toch, en jij kon er antwoord op geven wat ook fijn is.

Comment

Geld dat voor water en oliebasis?
                          Om maar even hierop in te gaan, aangezien je van snuff vast geen antwoord krijgt: Op waterbasis is het irrelevant. Steroiden zijn vetachtige stoffen en zullen dus altijd opgelost worden in een olie. De in water oplosbare producten als HCG, HGH en insuline mag je niet eens verhitten omdat hier sprake is van een eiwit wat gevoelig is voor een hoge temperatuur.

Overigens zou je, in het theoretische geval dat je toch een of ander temperatuurongevoelig, in water oplosbaar molecuul op deze manier wilt ontsmetten, niet kunnen werken met 170 graden, omdat de druk in de vial op zal lopen wanneer het water begint te koken in een afgesloten ruimte. (Grofweg 1,7 atmosfeer als ik me niet vergis) Een oplossing is bijvoorbeeld het geheel in een pan met water leggen en deze koken. Hierbij zal de temperatuur niet hoger worden dan 100 graden, en de druk 1 atmosfeer blijven. Als je het 5 minuten laat borrelen, is dit overigens al meer dan voldoende voor een steriel product.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik heb jou nooit geunfriend vanwege de discussie, maar vanwege het feit hoe jij je gedroeg tov mij, enfin jij vind dat ik begon te denigreren, ik vind dat jij begon.

Dus nee ik vind het niet kinderachtig want ik zag je als een "internetvriend" en nu niet meer, niks mis mee toch?
                            Maar dat wil niet zeggen dat ik je een eikel vind of wat dan ook, verder vind ik dat je gewoon te makkelijk praat over as gebruik, ik probeer 9 vd 10x mensen ervan af te praten, jij denkt dat dat niet kan.
                            terwijl je aan de deur dronken mensen probeert te bedaren, zodat ze zichzelf of anderen geen pijn doen, maar op internet doe je dat niet, dat moet jij zelf weten maar het is niet mijn keuze.

Verder was de vraag best relevant toch, en jij kon er antwoord op geven wat ook fijn is.
                            Ik ga me absoluut niet in jullie discussie mengen en hiermee bemoeien, maar waarom raadt jij 9 vd 10 mensen as af?
                            I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                              Ik ga me absoluut niet in jullie discussie mengen en hiermee bemoeien, maar waarom raadt jij 9 vd 10 mensen as af?
                              ik gok dat 9 van de 10 mensen die het overwegen zelf nog vooruitgang kunnen boeken naturel, dus trainen en eten bijschaven...

Comment

• @sean, ik doelde op winstrol

@ramon omdat je van as misbruik hele nare gevolgen kan krijgen, en 9vd 10 mensen zouden niet eens aan kiren moeten denken, er is naturel genoeg te halen nog, dan is as zonde van je geld, je gezondheid en met pech je vrienden/familie.
                                Ik xou nog even door kunnen gaan

@snuff, het is nooit de bedoeling geweest "ruzie" te maken, bij deze excuus voor mijn aandeel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X