Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Toph View Post
    Goffedomme wat een stats! Iets van 1m90 toch? Zou ook een blokje omlopen als je ooit 140kg weegt

Moet je voor het uitsmijter certificaat ook zelfverdediging beheersen? Echt geen idee wat er bij komt kijken.
    1,92m.

Ik weeg nu bijna 120kg. Oke, ik ben niet klein maar wil ik echt een BB-lichaam dien ik nog meer massa te kweken.
    Tot op heden gaat het buiten verwachting.
    Ik ben zeer anabool, sterk en herstel vrij snel.
    Echter ben ik ook wat bloated en is mijn BF naar 12,4% gestegen. Niet veel maar toch aanwezig.
    Tis iets wat ik dien te accepteren aangezien ik nu in de bulk zit en dit voorlopig nog even wil aanhouden.
    Ik wil mijn lichaam nu gewoon anabool hebben omdat daar juist het verkrijgen van meer spiermassa ligt en nergens anders. Oke, icm met heavy workouts en de nodige rust maar voeding is de key.
    Ik zie sommige zo enorm kloten met hun dieet. Zij willen een atletisch lichaam met de nodige massa en dan gaan ze k/cutten.
    Tuurlijk zullen je spieren tevoorschijn komen echter enkel maar wat je bezit, meer zal het niet worden. En dan zijn ze lean en hebben een six-pack, van massa is totaal geen sprake.
    En dan willen ze meer massa, gaan dan meer eten, maar schijten in hun broek als ze hun vetpercentage zien stijgen. En voordat ze het zelf in de gaten hebben zijn ze weer onder onderhoud aan het eten.

Uitsmijter zijn is als het behalen van je rijbewijs.
    Tijdens de cursus worden je enkel maar defensieve taktieken aangeleert, ze mogen je niet meer tonen aangezien ze daar op langere termijn spijt van kunnen krijgen.
    Ik bedoel, stel dat een instructeur mij aanleert om iemand uit een club te verwijderen en ik gebruik een manier dat hem/haar letsel oplevert. Dat persoon maakt er werk van, ik moet voorkomen en bewijzen dat ik niet anders kon, zij vragen mij dan waar ik het vandaan heb, ik vertel hun dat mij dat is geleert door een instructeur en vervolgens laten ze die instructeur voorkomen. Maw, tijdens de cursus mogen ze enkel maar defensieve methoden laten zien. Als ik word aangevallen en iemand blijft naar mijn gezicht uithalen mag ik mij enkel maar beschermen door mijn handen in een boog voor mijn gezicht te houden. Dan loop ik naar de aanvaller en duw ik met mijn gewicht tegen een van zijn schouders die ik tijdens de aanval uitkies. Ik draai me dan om en ga in de defensieve houding staan, dat is schuin, handen hoog zodat ik mezelf kan verdedigen. Ik roep dan mijn back-up, aangezien je niet alleen mag staan.
    Dit is hoe ze je het aanleren.
    Echter start je echt als uitsmijter, dan pas leer je de fijne kneepjes van het vak. Ik ben ervan overtuigt dat je een aanvaller, onruststoker of oproerkraaier het een en ander kunt toedoen zonder dat diegene jou daarvoor kan berechten.
    Bijvoorbeeld, iemand is zo dronken en zorgt voor een hoop gezeik in een club, dat je hem eruit moet zetten. Eerst laat je dat persoon beslissen of hij/zij uit zichzelf wil gaan, doet dat persoon het niet dient de uitsmijter dat te doen. Je hebt bepaalde grepen maar je kunt het ook op zo'n manier doen dat tijdens de evacuatie het persoon gepijnigt wordt door de manier hoe je dat persoon vasthoud of aanpakt. Mocht de uitsmijter berecht worden kan hij gemakkelijk zeggen dat tijdens de evacuatie het persoon zodanig agressief was dat hij/zij zichzelf dat toedeed. Dat persoon heeft dan geen poot om op te staan.
    Maar over het algemeen wordt gebruik gemaakt van oog-getuigen en CCTV.

Comment

• Helemaal mee eens, gewoon accepteren dat je niet helemaal droog blijft tijdens de bulk. Het gaat om het uiteindelijke doel en niet om de tussenfases. Ga je volgen in ieder geval!

Heb zelf in de horeca gewerkt en aan de deur gestaan, maar dan met een uitsmijter achter me (stel zelf niet zoveel voor ). Rust en moed lijken me belangrijk. Heb te vaak bouncers gezien die zelf op problemen uitwaren en heb ook wel eens een flink grote gast weg zien rennen omdat het een schijterd was. En subtiel pijn doen mag best inderdaad ;p
      Train hard or go hormone

Comment

• Hehehe, subtiel pijn doen.

Ik dien nu een vergunning aan te vragen, dit kost me 245 ÂŁ.
        Kreeg wel gisteren mijn certificaat binnen.

Een goede uitsmijter is slim en doet het met woorden.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Hehehe, subtiel pijn doen.

Ik dien nu een vergunning aan te vragen, dit kost me 245 ÂŁ.
          Kreeg wel gisteren mijn certificaat binnen.

Een goede uitsmijter is slim en doet het met woorden.
          Precies!

En nu op zoek naar werk?
          Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
            Precies!

En nu op zoek naar werk?
            Yep, heb al wat kontakten dus met een beetje mazzel zal ik snel aan de deuren staan.

Ik heb een full-time baan maar wil wat extra's verdienen.
            Heb sinds een paar maanden een auto en dat kost me wat knaken.
            Daardoor ben ik niet in staat echt veel maandelijks apart te leggen. Ik wil wel in staat zijn zo af en toe mijn familie in Holland te bezoeken.
            Vrijdagavond/nacht en zaterdagavond/nacht zijn de dagen dat ik uren wil draaien.

Comment

• 5 moderators on-line....
              Call the newspapers!!!!

Comment

• ik tel er zes
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Indrukwekkende statistieken op de vorige pagina! Succes met je plannen, ik volg wel uit interesse.
                  Laissez Faire

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                    ik tel er zes
                    Hm, tel er nog steeds 5, heb er waarschijnlijk eentje gemist.

Originally posted by Yawa77 View Post
                    Indrukwekkende statistieken op de vorige pagina! Succes met je plannen, ik volg wel uit interesse.
                    Thnx buddy.

Comment

• Zes, Harold is ook online.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Zes, Harold is ook online.
                        Tel ik er nog steeds 5.

Dyno, Gen, Har, Ig, Kev = 5

Comment

Tel ik er nog steeds 5.

kevster ook...(harold is nu wel weer off).
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Tel ik er nog steeds 5.

???
                            Nee he!
                            Er zijn toch geen 2 Kevsters???

Comment

• Mr was er ook.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Mr was er ook.
                                Wie Fit?
                                Nie gezien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse