Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gelukkig. 50mg anavar en 12 weken UD2.0/Keto ertegenaan en je bent ripped to schreds.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Effectieve dosis masteron is 400/600mg/w.
Laten we van het laatste uitgaan dan betekent het dus 3ml per week, dat 14x is 42ml, das een aardig bedragje.
Effectieve dosis masteron is 400/600mg/w.
Laten we van het laatste uitgaan dan betekent het dus 3ml per week, dat 14x is 42ml, das een aardig bedragje.
je wilde ook test op 1gram per week dat is 4ml pw..
en test is wat cheaper dan mast, scheelt niet zo veel bij mij tenminste
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
je wilde ook test op 1gram per week dat is 4ml pw..
en test is wat cheaper dan mast, scheelt niet zo veel bij mij tenminste
Precies, maar ik wil ook tren, alles bij elkaar maakt het wel heel erg duur he.
Dat bedoelde ik met dat als ik mast erbij neem, dat het dan zo duur wordt.
snuff... je bent nog maar net begonnen aan je 3de kuur en je zit nu al voorstel te doe voor je volgende, dit deed ik ook in mijn eerste kuur en toen zei je me:
"kijk niet te ver vooruit en richt je volledig op de kuur waar je nu in zit"
snuff... je bent nog maar net begonnen aan je 3de kuur en je zit nu al voorstel te doe voor je volgende, dit deed ik ook in mijn eerste kuur en toen zei je me:
vandaag doe je hetzelfde als ik toen
Dude, hij zit niet in zijn 3e kuur, hij denkt na over zijn 3e...
vandaag doe je hetzelfde als ik toen
????
Ik zit helemaal niet meer in een kuur kerel hahahaha.
Ik zit in de nakuur van mijn tweede.
En nu ben ik aan het brainstormen wat te doen in mijn derde kuur die eind juni van start gaat.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment