Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Producer dus? Videoclip (vooral het begin) was erg mooi gemaakt. Muziekgenre is minder mijn ding, maarja, je kan niet alles hebben Chapeau!
    Laissez Faire

Comment

• Libido is weer geheel terug, ik kan het warempel voelen.

Comment

• whahaha dus jij bent ff niet meer online
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
          whahaha dus jij bent ff niet meer online
          Hm?
          Leg uit dame. ik vat hem niet...........

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
            whahaha dus jij bent ff niet meer online
            Ikke wel.
            Zie dat jij off-line bent, ook last van een verhoogd libido hahahaha.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Lekker interessant bezig OH.

Waarom zou je er niets van merken, eigenschappen van testosteron zullen altijd werken als je exogeen toedient.
              Omdat jij normaal een hoge tolerantie hebt......maar lees al dat het snel werkt nais. Goed spul he die........ghehe

Was je herstelt btw ? als niet ben je niet nieuwsgierig of je zou kunnen herstellen ?

volgende vraag ben je niet bang niet meer te kunnen herstellen ?
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                Omdat jij normaal een hoge tolerantie hebt......maar lees al dat het snel werkt nais. Goed spul he die........ghehe

Ja man, goed spul die testosteron entanthaat home-brew.

Was je herstelt btw ? als niet ben je niet nieuwsgierig of je zou kunnen herstellen ?

Wat is herstelt mate? Mijn hormonen LH en FSH werden weer verstuurd, tevens werd er ook weer eigen testosteron aangemaakt. Natuurlijk op een laag pitje aangezien ik pas twee maanden OFF was maar alles was weer aan het werk. Dus ja, volledig herstelt niet maar waar het mij voornamelijk om ging was of alles weer wilde draaien, en dat deed het.

volgende vraag ben je niet bang niet meer te kunnen herstellen ?
                Nee, ben ik niet bang voor. Mocht het echt gaan gebeuren dat iets niet meer functioneert binnen de hormonen-axis dan heb ik er geen moeite mee om een HRT of TRT op te starten.

Comment

• Duidelijk verhaal danks voor je reply
                  We like it

Comment

Ja man, goed spul die testosteron entanthaat home-brew..
                    Wacht, je maakt zélf je test?
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                      Aber naturlich mein freund.

Comment

• alles goed hier
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                          Ik maak al enige jaren mijn eigen testosteron entanthaat.
                          Bezit je de kontakten en de know-how is het eigenlijk piece of cake.
                          Tevens brengt het enkel maar voordelen op.

Ten eerste is het vele malen goedkoper als wanneer je HG of UG aanschaft.
                          Dit is echt aanzienlijk.
                          Mits je op de verkeerde manier te werk gaat zul je geen last hebben van onder- of overdosering.
                          En dit geldt ook voor steriliteit.
                          Je kunt begrijpen dat UG labs op zeer grote schaal produceren. De kans dat daar vervuiling van steroiden optreedt is vele malen groter als wanneer je zelf thuis iedere keer wat aanmaakt.

Dus ja, niets anders dan profijt.

Ow ja, men vraagt mij weleens hoe ik zo zeker kan zijn dat het testosteron-poeder van kwaliteit is.
                          Nou, ten eerste laat in ook bloedonderzoeken uitvoeren wanneer ik ON ben en geloof me, mijn waarden wijzen uit naar exogene toediening. Test is sky-high, FSH en LH zijn in-actief, hoger gehalte aan rode bloedcellen, tsja, dat zegt eigenlijk al meer dan genoeg.
                          Ook nu ik enige tijd OFF ben gegaan en sinds anderhalve week weer ON ben. Mijn libido is echt veel en veel groter nu. Zodanig dat ik het gewoon kon voelen dat het vermeerderde.
                          Last edited by Snuff-Sann; 17-02-2012, 07:26.

Comment

• Ik ben nieuw wat betreft het KT, en ben volledig onwetend wat betreft steroiden, MAAR geraak jij niet beangstigt van die libidoproblemen? Ik bedoel dan in de mate te overwegen ermee te kappen? En ik weet dat je zegt dat hnu net beter gaat, maar je kan er blijkbaar wel last van hebben. Stel je voor dat het permanent wordt?
                            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

• Originally posted by Dimix View Post
                              Ik ben nieuw wat betreft het KT, en ben volledig onwetend wat betreft steroiden, MAAR geraak jij niet beangstigt van die libidoproblemen? Ik bedoel dan in de mate te overwegen ermee te kappen? En ik weet dat je zegt dat hnu net beter gaat, maar je kan er blijkbaar wel last van hebben. Stel je voor dat het permanent wordt?
                              Nee, het beangstigt mij zeker niet.
                              Ik ben op zeer late leeftijd begonnen met AAS en mocht het gebeuren dat er primaire hygonadisme optreedt ben ik al zo oud dat het in principe niet echt meer boeit. En dan is er altijd nog zoiets als HRT en TRT. Permanente hypogonadisme wordt zo goed als altijd vastgestelt wanneer men vele jaren heeft gebruikt, no worries wanneer je een keertje gekuurd hebt.

Ja, last van libido-problemen zul je altijd ondervinden wanneer je hebt gekuurt en weer OFF gaat.
                              Is eigenlijk ook niet zo verwonderlijk.
                              Testosteron zorgdraagt voor libido. In natuurlijke vorm bezit je een bepaalde hoeveelheid. Tijdens puberteit is dit vrij hoog en naarmate je ouder wordt zakt het gehalte af. Maw, ben je aan het puberen voel je jezelf een geile beer en op latere leeftijd is die drang/lust minder.
                              Nu is dat met kuren in principe hetzelfde. Je stopt een enorme hoeveelheid testosteron in je lichaam en daardoor wordt het libido enorm opgekrikt. Na verloop van tijd weet je niet beter meer en wordt het je gewoon. Je bent altijd 'in the mood' en dat is lekker. Tot je besluit om OFF te gaan en wanneer je aan bent gekomen dat het gehalte testosteron in je lichaam zodanig is afgezakt dat het verwaarloosbaar is, dan dient je eigen produktie weer op gang te komen, en dat duurt even. Je kunt begrijpen dat juist in die periode je jezelf enorm klote voelt omdat testosteron voor het libido zorgdraagt maar er is niks nada noppes in je bloed rondcirculerend. En wat zegt men dan? Ik heb geen libido meer.
                              Tsja, dat is iets wat je dient te accepteren, of je wil of niet.
                              Tis niet zo dat je hem niet meer overeind kunt krijgen, de drang en lust is gewoon ver te zoeken. Dat komt overigens wel weer terug.
                              Daarom is een nakuur ook heel erg belangrijk. Niet alleen voor een snel herstel van je eigen hormonenhuishouding om spiermassa-verlies zoveel mogelijk tegen te gaan (cortisol) maar ook om de 'mentale dip' te onderdrukken. Nou, libido-afzwakking helpt zeker 'feeling down' in de hand, geloof dat maar van mij.
                              Last edited by Snuff-Sann; 17-02-2012, 10:14.

Comment

Ik maak al enige jaren mijn eigen testosteron entanthaat.
                                Bezit je de kontakten en de know-how is het eigenlijk piece of cake.
                                Tevens brengt het enkel maar voordelen op.
                                Dat het piece of cake was, was ik al achter. Googlen op de juiste zoekwoorden levert je in de eerste paar links al een directe uitleg over hoe het moet, en welke suspensies je nodig hebt. Het verbaasde me alleen dat je dit al jaren doet, terwijl ik je nog niet zo lang geleden molberekeningen uit heb moeten leggen. Tuurlijk snap ik wel dat het geen must is, maar het lijkt mij toch iets vrij handig als je gaat werken met synthese van diverse test-esters.

Originally posted by snuff
                                Mits je op de verkeerde (nou, ik hoop toch echt de goede)manier te werk gaat zul je geen last hebben van onder- of overdosering.
                                Agreed. Indertijd mijn DNP ook zelf als doos van 200g gekocht en zelf gewogen, concentratie aangepast, en gecapsuleert.

Je kunt begrijpen dat UG labs op zeer grote schaal produceren. De kans dat daar vervuiling van steroiden optreedt is vele malen groter als wanneer je zelf thuis iedere keer wat aanmaakt.
                                Hoezo? Wellicht dat zoiets een sideproject van een bodybuildende chemicus is die een complete kamer ervoor heeft ingericht, en betere apparatuur gebruikt dan de keukenweegschaal en een set pannen. Maargoed, dat is natuurlijk een random gok. Ik ga ervanuit dat groepen die een bekend merk aanvoeren, wel zorgen voor enige vorm van kwaliteit, omdat er toch mensen zijn die ze gaan afraden nadat ze de inhoud hebben doorgelicht.

Ow ja, men vraagt mij weleens hoe ik zo zeker kan zijn dat het testosteron-poeder van kwaliteit is.
                                Wat jij koopt zijn gewoon grondstoffen. In veel gevallen hebben deze vaak een professioneler - en legaler - doeleinde dan de UG Test-E, dus ik twijfel geen moment aan het feit dat daar wél een vorm van kwaliteitscontrole op zit.

Sterker nog, als je kwaliteit (of iig géén UG) zoekt, moet je imho zoeken op de CAS nummers of IUPAC naam. Dat geldt net zo goed voor het eindproduct als wanneer je op zoek bent naar grondstoffen.
                                Last edited by scoobydoo; 17-02-2012, 10:52.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X