10 maanden na Dboll only logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    d8 dat je er nooit meer was, maar nu zie ik ineens dit topic en je ben er dus wel.
    goeie fysiek, maarrrr... ik zie dat je wat minder droog ben dan eerst en, ik ga droger worden, dus ik ga je ownen bro. ghehehe
    Hm....das weer een uitdaging voor mij dus.....lol..
    Ik ben benieuwd...ik zet zaterdag fotos erop.. mag je nog eens goed kijken..grrr...

Ben nu namelijk ook hard bezig om mooi droger te worden ( ja ja...nog droger dan dat ik al ben hahahaha)...
    Weet je kerel,,ben eigenlijk benieuw naar fotos van jou. Kan ik die hier ook ergens zien?. Lijkt me wel eens interessant!..

Grtzz...

Comment

• Vandaag plaats ik de foto's ,,,tis weer 2 weken geleden,,,,
      Ook zet ik er mijn gewicht,,lengte,,en omtrekken van de spiergroepen bij.
      Zal ook doorgeven wat ik in die maanden heb verloren ivm rugklachten,,en wat ik er weer bij heb gepakt in de weken wat ik nu weer train..

Grtzz...

Comment

• Zometeen trainen..rug ....biceps.... daarna lekker eten,,en als ik klaar ben zet ik de foto's erop,,etc....

Grtzz...

Comment

• Can't wait, succes met je training!
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
            78kg toen ik klaar was met Dboll only..
            Nu 74.5 kg.. in 10 maanden 3.5 afgevallen..

Weet je,,,ik heb een ijzeren wil,,en deze kilo's heb ik er in 4 weken weer bij.
            Daar ga ik voor...
            Daarna is een ander doel,,nog meer erbij krijgen...maar eerst die verloren kilo's even terug pakken.

Grtzz..
            maar van welk gewicht kom je af dan kon er zo vlug niks over terug vinden....

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
              Can't wait, succes met je training!

Thanks m8......

Binnen 2 uur staan ze erop.....

Grtzz...

Comment

Thanks m8......

Binnen 2 uur staan ze erop.....

Grtzz...
                ben benieuwd..

Comment

• ey jongens hoe kan ik in contact komen met verschillende mensen klinkt raar maar doe nix anders op internet als onderdelen zoeken voor autos dus ik ben er eigenlyk niet voor in de wieg gelegd!

Comment

• Originally posted by firlama View Post
                    ey jongens hoe kan ik in contact komen met verschillende mensen klinkt raar maar doe nix anders op internet als onderdelen zoeken voor autos dus ik ben er eigenlyk niet voor in de wieg gelegd!
                    open je eigen topic..... dan moet het goed komen... wat dacht je van uitgaan kom je vanzelf wel een sletje tegen die jou een mondelingetje geeft tijdens het zoeken van auto onderdelen.....

Comment

• Come again? Beetje vreemde post op zichzelf al, maar wederom in andermans topic dat heel ergens anders over gaat .
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• ja hoe open ik een ander topic dat zeg ik heb er totaal geen ervaring mee!!!

Comment

• Originally posted by skitzo6 View Post
                          maar van welk gewicht kom je af dan kon er zo vlug niks over terug vinden....

80.4 kg.......toen ik net klaar was met d-boll only.
                          Ik kan wel zolang ff mijn lengte en gewicht vermelden.:

Ik ben zeg maar 3,5 kg afgevallen in 12 maanden onderanderen door rugklachten.

Dus 76.9 kilo..
                          Nu ik weer 5 weken aan het trainen ben, heb ik 2,3kg bijgewonnnen.
                          Met andere woorden zit ik nu op 79.2 kilo lichaamsgewicht. Bij en lengte van 1.77m.

Ik ben dus maar 1,2 kilo maar kwijt,,,,in 12 maanden ,,das erg redelijk vind ik.
                          Als je het berekend met de weken wat ik weer train.

Now its time to get more......

Grtzz...
                          Last edited by Hardsteel; 24-07-2010, 16:42.

Comment

• Originally posted by firlama View Post
                            ja hoe open ik een ander topic dat zeg ik heb er totaal geen ervaring mee!!!

Net zoals je je eerste topic hebt geopend....

Niks mis mee verder,,maar je moet wel je eigen onderwerpen aanmaken,,
                            zodat jijzelf deze ook kan terug vinden.

Heb je een onderwerp in gedachten? Kijk dan waar het tussen past,,en plaats het daar oke?..

Grtz..

Comment

• ok! komt goed!!

Comment

80.4 kg.......toen ik net klaar was met d-boll only.
                                Ik kan wel zolang ff mijn lengte en gewicht vermelden.:

Ik ben zeg maar 3,5 kg afgevallen in 12 maanden onderanderen door rugklachten.

Dus 76.9 kilo..
                                Nu ik weer 5 weken aan het trainen ben, heb ik 2,3kg bijgewonnnen.
                                Met andere woorden zit ik nu op 79.2 kilo lichaamsgewicht. Bij en lengte van 1.77m.

Ik ben dus maar 1,2 kilo maar kwijt,,,,in 12 maanden ,,das erg redelijk vind ik.
                                Als je het berekend met de weken wat ik weer train.

Now its time to get more......

Grtzz...
                                ik had het misch anders neer moeten zetten voordat je begon met je dbol wat waren toen je stats?
                                voor de rest echt netjes maar 1.2kg goed bezig
                                ciao
                                Last edited by skitzo6; 24-07-2010, 18:04.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X