Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als er een volgende keer komt.. Dan weet ik zeker dat ik naar injects over stap..
En waarom?...lol....
Alleen om te voelen hoe het is om nog harder te knallen. ( Maar dboll zal zeker in mijn achterhoofd blijven voor erbij, want dit spul van EPL is klasse !!.
Ik neem aan dat je toch bij de oral dboll blijft wanneer je nog een kuurtje zal doen in het vervolg?
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Ik neem aan dat je toch bij de oral dboll blijft wanneer je nog een kuurtje zal doen in het vervolg?
Heel goed van je,,om mij met de neus op de feiten te drukken..
Dit is inderdaad,,hoe ik er op dat moment over dacht.
Na 10 maanden nog steeds een twijfel,, en dat is fout.
Goed of niet,,daar past het woord twijfelen niet in thuis.
Dus denkelijk orals,,we zien wel wat de toekomst ons brengt..
Heel goed van je,,om mij met de neus op de feiten te drukken..
Dit is inderdaad,,hoe ik er op dat moment over dacht.
Na 10 maanden nog steeds een twijfel,, en dat is fout.
Goed of niet,,daar past het woord twijfelen niet in thuis.
Dus denkelijk orals,,we zien wel wat de toekomst ons brengt..
Grtzz..
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat je een naaldenfobie hebt (gelezen in je topic) en je ZULKE gains boekt met dbol orals !
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Houd rekening met je lever bro.
Je kunt er nog goed uit zien aan de buitenkant maar de binnenkant hoor je ook goed in de gaten te houden.
Enne, kun je wat voor me doen?
Je ff aanmelden voor de BBC Contesters.
Dat gezeik allemaal van die gasten.
Zijn we daar in 1x van af.
100% gelijk heb je!!..
Ik ben ook voorzichtig,,dat mag je mij geloven.
Ik lul me nergens uit,,en weet de risicos van het vak...
Maar BBC Contesters?? Waar moet ik me dan aanmelden?..
Ik ben ook voorzichtig,,dat mag je mij geloven.
Ik lul me nergens uit,,en weet de risicos van het vak...
Maar BBC Contesters?? Waar moet ik me dan aanmelden?..
is je hardheid ook beetje gebleven of niet. of ben je echt kwa fysiek gewoon zwaar achteruit gedonderd met nu een bierbuikje ofzo
ben echt curious wat je hebt overgehouden, omdat je weinig 1 years after ziet van mensen die roids hebben gebruikt
Hardheid is 2% minder...
Met andere woorden,, bijna hetzelfde als toen..
Nope, geen bierbuikje,,,lol,,,, (zal ook niet zo snel komen ).
Alles is er nog,,alleen 3.5kg afgevallen in een jaar,,maar dat heeft zijn redenen wat ik al eerder beschreven heb.
Zal misschien een weekje eerder de fotos plaatsen,,zo in 14 dagen denk ik.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment