10 maanden na Dboll only logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wie we hier terughebben

Heb een paar weken terug nog een gesprek gehad met een kerel en jou vernoemt als de eerste kerel ooit die droger en knetterhard wordt van dbol. Hij geloofde me natuurlijk niet. Ik zou het zelf niet geloven had ik het logje niet gevolgt. Het is zowat in strijd met alles wat we over dbol en methylestradiol weten.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Lees zijn topic even goed!!!!

Thanks Ashley...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        hehe is goed man!
        jah je bent ook stukje kleiner scheelt ook wel voor de fysiek!
        maar goed om te horen!
        Klopt,,de lengte heb ik mooi mee vind ik.
        Zometeen eten,,om 9 uur trainen, en zal even vermelden hoe het is gegaan.

Grtzz..

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          wie we hier terughebben

Heb een paar weken terug nog een gesprek gehad met een kerel en jou vernoemt als de eerste kerel ooit die droger en knetterhard wordt van dbol. Hij geloofde me natuurlijk niet. Ik zou het zelf niet geloven had ik het logje niet gevolgt. Het is zowat in strijd met alles wat we over dbol en methylestradiol weten.
          Hij mag eens mijn topic lezen...eens kijken wat hij daarna te vertellen heeft.

Klopt,,is niet vaak voorgekomen,,dat iemand zo goed gaat op Dboll only tabs.
          Maar ,,,,ik zeg maar zo,, ieder lichaam is anders,,en als je je positief instelt, en je gedachten bij de kuur houd,,en ook ''wilt'' groeien,,dus niet omdat je weet dat je aas neemt,,maar dat je weet dat je moet trainen erbij.
          Wat ik wilde zeggen is, dat veel mensen die aas gebruiken, denken, dat ze niet keihard moeten trainen,,maar dat het wel vanzelf komt.
          Die instelling heb ik nooit gehad,,juist met die Dboll,,extra hard trainen, en alles uit die kleine tabs eruit halen wat erinzit,,dan heb je er wat aan.
          En ook erna goed bezig blijven met trainen, eten , rusten. Zorgen dat je geen dip krijgt, doormiddel van lekker blijven trainen, geen stress, en aan jezelf denken. Maar nogmaals,,,ieder lichaam is anders,, en reageert ook anders op precies de zelfde aas. Heb misschien ook wel een beetje geluk gehad,, maar dat hoort er ook bij.

Grtzz..

Comment

Did someone say 'naaldenfobie?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hey hardsteel,

Wat heb ik met veel plezier je dbol only log gelezen.
              Elk lichaam is idd anders maar daarom ook erg gaaf om te zien dat het dit ook kan doen.
              is daarmee natuurlijk geen kapstok waar anderen hun verwachtingen aan op moeten hangen, maar wel een fijn staaltje van hoe resultaten zich manifesteren.

klote om te horen dat het minder met je ging maar je gaat er weer helemaal voor...

Doe je best man,

take care

Comment

Originally posted by Mister J View Post
                Hey hardsteel,

Wat heb ik met veel plezier je dbol only log gelezen.
                Elk lichaam is idd anders maar daarom ook erg gaaf om te zien dat het dit ook kan doen.
                is daarmee natuurlijk geen kapstok waar anderen hun verwachtingen aan op moeten hangen, maar wel een fijn staaltje van hoe resultaten zich manifesteren.

klote om te horen dat het minder met je ging maar je gaat er weer helemaal voor...

Doe je best man,

take care
                Fijn om te lezen man!....En precies,,dat ik zo reageerde,,wil niet zeggen dat iemand anders ook zo erop reageerd.

Het ging idd minder met me..maar dat is verleden tijd,,im back,,,en heb er zin in!!..

Grtz..

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
                  Het ging idd minder met me..maar dat is verleden tijd,,im back,,,en heb er zin in!!..

Laatste activiteit: 7 mei 2010 07:31
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Laatste activiteit: 7 mei 2010 07:31
                    Update...

11 mei 2010...

Lol....

Dalijk eerst goed eten....steel heeft honger....
                    1.5 uurtje wachten,,,en straks lekker trainen..............
                    Ben nog steeds rustig bezig,,vandaag borst triceps..
                    2 oefeningen per spiergroep...maar erg vreemd,,das meer als genoeg,,,
                    Ik heb een pomp als een machine die op tilt slaat... borst staat helemaal bol als ik klaar ben,,triceps idem..
                    Over een dikke week,,zet ik weer eens de eerste foto's erop..

Grtzz...

Comment

doe ook ff wat gewichten erbij :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        doe ook ff wat gewichten erbij :P

Als ik foto's erop zet,,zal ik ook even vermelden,,wat mijn gewicht is op dit moment,, de eventuele verloren kilo's,,,en/of gewonnen..
                        en ik zal erbij zetten hoeveel ik duw trek etc....
                        Wel zo handig idd ja....

Grtz..

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
                          Over een dikke week,,zet ik weer eens de eerste foto's erop..
                          Ik kan niet wachten, ben erg benieuwd !
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Nog een dagje of 4, en ik zet de foto's erop.
                            Vandaag rug, biceps..
                            Weer 2 oefeningen per spiergroep.
                            Dit doen we nog een maandje,,,en dan gaan we weer tot 4 oef. per spiergroep.
                            Voel me namelijk een stuk beter nu,,en wordt weer ''tijd'' alles eruit te halen......

Grtzz...

Comment

Begrijp ik het dan goed dat je evenveel oefeningen doet voor iedere spiergroep? Dus je doet bijvoorbeeld evenveel oefeningen voor je biceps als voor je benen? Evenveel voor je triceps als voor je rug?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Begrijp ik het dan goed dat je evenveel oefeningen doet voor iedere spiergroep? Dus je doet bijvoorbeeld evenveel oefeningen voor je biceps als voor je benen? Evenveel voor je triceps als voor je rug?

juist... precies zoals jezelf zegt..

4 oef. voor elke spiergroep..

Kon niet wachten ,,en heb eens even een foto gemaakt...
                                Die ga ik zometeen uploaden,,en hier direct plaatsen.
                                Dit is gewoon ff een pic van de voorkant gespannen....
                                Over een paar dagen volgen de andere foto's.

Grtz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X