10 maanden na Dboll only logje
Collapse
X
-
Originally posted by Roy P View PostZiet er desondanks je maandenlang niet met 100% hebt kunnen trainen nog zeer netjes uit!
Complimenten!
Jammer genoeg,,,,die 2.5 / 3 kg verlies merk ik wel...
Maar ik heb er weer 1kg bij gekregen afgelopen week,,dat is dus nog maar 1.5 / 2 kg... lol..
Grtzz...
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe bent goed droog bro, maar er kan zeker meer massa bij.
Mag zeker nog wel een paar kilo bij,,,maar droog wil ik wel blijven..
wat ook gebeurt,,daar zorg ik wel voor,,,want ik zou graag die lijnen blijven zien..... anders vind ik het zo lomp uitzien,,mijn persoonlijke mening he..
Grtzz,,
Comment
-
Originally posted by resike View Postmooi fysiek
Ben nu wel beniewt naar de beentjes
Ik ook wel....lol..
Kijk,,,mijn benen zijn altijd ''iets'' minder geweest.... dat kan je zien op de foto's in mijn album,,of in de topics zelf..
Nu ik deze 10 maanden niet voor de volle 100% heb kunnen trainen...
(VOORAL SQUATTEN NIET) i.v.m. rug.. kan het best zijn dat mijn benen achter liggen,,daar kan ik niks op zeggen...daarom zijn we weer flink bezig..
En ook de beentjes...lol..
Als we een paar weken verder zijn,,,zal ik zeer zeker ook foto's van mijn benen erop zetten.. maar daar is het nu de tijd niet voor,,, ik wil mezelf 100% lekker voelen over ''AL'' mijn spiergroepen,,en als dat zo is,,zal ik ook van ''alles'' foto's maken...
Grtzz..
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostNiet te veel.....
Mag zeker nog wel een paar kilo bij,,,maar droog wil ik wel blijven..
wat ook gebeurt,,daar zorg ik wel voor,,,want ik zou graag die lijnen blijven zien..... anders vind ik het zo lomp uitzien,,mijn persoonlijke mening he..
Grtzz,,
Je bent waarschijnlijk hobbit-size?
Ik zie het al, 1,77m.Last edited by Snuff-Sann; 15-05-2010, 20:23.
Comment
-
Originally posted by haRdStEeL View PostIk ook wel....lol..
Kijk,,,mijn benen zijn altijd ''iets'' minder geweest.... dat kan je zien op de foto's in mijn album,,of in de topics zelf..
Nu ik deze 10 maanden niet voor de volle 100% heb kunnen trainen...
(VOORAL SQUATTEN NIET) i.v.m. rug.. kan het best zijn dat mijn benen achter liggen,,daar kan ik niks op zeggen...daarom zijn we weer flink bezig..
En ook de beentjes...lol..
Als we een paar weken verder zijn,,,zal ik zeer zeker ook foto's van mijn benen erop zetten.. maar daar is het nu de tijd niet voor,,, ik wil mezelf 100% lekker voelen over ''AL'' mijn spiergroepen,,en als dat zo is,,zal ik ook van ''alles'' foto's maken...
Grtzz..
Als ik dit zo zie heb je nog veel vast gehouden , vandaar dat ik benieuwt ben hoe je benen erbij staan wat ook wel redelijk zal zijn neem ik aan.
Je upperbody staat er echt strak bij (y)
Anyways sterkte met je rug, ga dit wel volgenMind is everything.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostZelfs met meer massa kun je droog blijven en de lijnen zien.
Je bent waarschijnlijk hobbit-size?
hahahaha
1.77m.........
Moet geen tonnetje worden.....lol
Ik begrijp wel wat je bedoelt kerel,,zeker,,,
Die massa krijgen we erbij,, en blijven ook lekker hard traienn,,,dan komt alles goed..
grtzz..
Comment
-
Originally posted by resike View PostAls ik dit zo zie heb je nog veel vast gehouden , vandaar dat ik benieuwt ben hoe je benen erbij staan wat ook wel redelijk zal zijn neem ik aan.
Je upperbody staat er echt strak bij (y)
Anyways sterkte met je rug, ga dit wel volgen
En dat je dit volgt vind ik wel oke,,,zekerzzz..
Mijn benen mogen zeer zeker meer zijn,, is gewoon zo...
Maar ik zal over een paar weekjes fotos erop zetten.
En dan zien we verder...lach.... ben er in ieder geval hard mee bezig..
Grtzz..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment