Wat is je gedachte daarachter dan? Om evenveel oefeningen voor bijvoorbeeld je rug als voor je biceps te doen?
10 maanden na Dboll only logje
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostWat is je gedachte daarachter dan? Om evenveel oefeningen voor bijvoorbeeld je rug als voor je biceps te doen?
1 spiergroep aangepakt met 4 oef.
Is de ander ook verwennen met 4 oef.
Heb ik altijd gehad..
Als er een dag is dat ik iets te vermoeid ben,,pak ik 2 of 3 oef voor elke spiergroep.
Grtzz brb with pics...
Comment
-
Maar je rug is vele malen groter dan je biceps. Vind je het dan niet wat logischer meer oefeningen voor je rug te pakken dan voor je biceps (aannemende dat je ook even sets/reps doet per oefening)?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostMaar je rug is vele malen groter dan je biceps. Vind je het dan niet wat logischer meer oefeningen voor je rug te pakken dan voor je biceps (aannemende dat je ook even sets/reps doet per oefening)?
Gelijk heb je...
Maar....
Als ik 4 oef voor de rug pak,,pak ik 2 zware oef voor de biceps,,en 2 iets minder zware...bijvoorbeeld..
De laatste set biceps doe ik met kabels..daar gooi ik 10kg op,,en maak zoveel reps mogelijk....totdat ik op ben,,dan heb ik mijn 4 oefeningen toch gedaan.
Maar ik krijg de foto's er niet op,,ben nog ff aan het kijken hoe dat alweer moest..lol
Grtzz..
Comment
-
-
Originally posted by haRdStEeL View PostIdd,,,,goed dat je het zegt...
En een paar foto's verwijderen uit de berichten gaat zeker niet toch?..
Grtzz..
Je dient dan links van je geposte foto's, die verwijderd dienen te worden, per PM door te sturen. De moderator zorgt voor de rest en maakt jou upload weer mogelijk.
Pinada was net online maar weet niet of zij nog bevoegd is aangezien ze in de fut zit.
Comment
-
Alvast 2 foto's van de voorkant ontspannen.
Imageshack - voorkantontspannen10mnd.jpg
Imageshack - voorkantontspannen10mnd.jpg
En zo meteen 2 foto's voorkant gespannen...
Grtzz..
Comment
-
....................
Imageshack - voorkantgespannen10mndn.jpg
Imageshack - voorkantgespannen10mndn.jpg
Ben zelf nog erg tevreden...
Maar er kan altijd weer meer bij,,,
En daar gaan we voor...Er volgen snel meer foto's,,en gewichten, maten etc..
Grtzz...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment