Kuurtje voldoende?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje voldoende?

ik ga binnenkort beginne met een kuurtje.
    10 weken sustanon 1ml
    samen met 8 weken deca 200mg en 4 weken winstrol d 100mg
    is dit genoeg?
    Ik heb wel al 3 keer een kuurtje gehad maar denk dat het nep rotzooi was, want deed weinig en bij controle bij de dokter waren alle waardes 100%
    trouwens dit is een goede site, heb me vandaag aangemeld maar zie veel interresante posts, kan ik veel van leren.
    grtz,
    ricieman

die winstrol gaat dat oraal of inject zijn want 100 mg oraal zie ik niet zo zitten. En nakuren niet vergeten natuurlijk
    stil growing

Comment

1ml sustanon is niet genoeg!

je zal net je eigen systeem platgooien met zo weinig testo en aangezien je al eerder gekuurt hebt reageert je lichaam niet op zo'n hoeveelheid.

en wat snipke al vraagt;orale winstrol of inject?
      denk dat je inject bedoeld aangezien 100mg oraal per dag veel teveel is.

hoe zagen je vorige kuren eruit?
      want je neemt aan dat het nep was dus ben benieuwd waarom je er nu zeker van bent dat je echt spul hebt?

greetz

Comment

Waarom doe je de deca ook geen tien weken?
        Lijkt mij beter omdat het pas in week 4 gaat werken.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

het is winstrol depot....wilde ik na de 8 weken deca doen, maar denk inderdaad dan dat ik de deca beter kan verlengen tot 10 weken en dan pas 4 weken winstrol om een beetje af te trainen.
          Ik kan dus beter 2 ml sus per week pakken....Ik wilde 1 ml pakken omdat ik nu meer hoop heb dat het echte is, dit omdat de bron deze keer wat betrouwbaarder is. Is trouwens zwaar frustrerend, want je weet eigenlijk nooit of het goede is.
          wilde 3 weken na de laatste sus , met proviron beginnen om op te starten en eventueel nog wat clen (als ik eraan kan komen) omdat dit een goeie antikatabole werking heeft, en de krachtterugval bepert.
          grtz,
          ricieman

Comment

Lol als je proviron vervangt voor nolva of clomid dan begint je kuurtje richting de voldoende te kruipen. Proviron onderdrukt je eigen test, derhalve zal dit je herstel niet bespoedigen (alleen maar uitstellen).

Clen kan je nemen maar de anti-katabole werking is bij mensen gering maar alle kleine beetjes helpen. Je kan dan zelfs kiezen voor 2dgn of 2dgn af methode.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (melkman @ Feb. 29 2004,10:45)]Je kan dan zelfs kiezen voor 2dgn of 2dgn af methode.
              wat niet werkt door zn halve leven.

slechte zaak, ricieman, dat je spullen in je lichaam spuit waar je niet eens zeker van weet wat het is. voort zelfde geld ga je dood door niet steriele grafzooi.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

daar heeft bruce wel een punt,ricieman!

je zegt dat je bron wel wat betrouwbaarder is maar je bent niet 100% zeker van je zaak?

zorg dat je je dealer altijd kan confronteren op het moment dat het niet goed is zodat je enige zekerheid hebt.
                100% zekerheid heb je pas als je het laat testen of als je van andere mensen weet dat je dealer echt te vertrouwen is.

dus in ieder geval 2ml sus en deca inderdaad op 10 weken omdat het pas laat begint te werken.

veel succes met je kuur en hou ons op de hoogte.

Comment

Nee helaas ben ik niet 100% zeker , maar dat ben je alleen als je het uit de apotheek krijgt helaas .
                  waar kan je trouwens je spullen laten testen....zou wel beter zijn, maar je moet het dan toch eerst kopen.
                  In ieder geval bedankt voor de tips, ze zijn erg nuttig....zodra ik begin houd ik jullie op de hoogte.
                  ik zal de clomid ook toevoegen ipv de proviron
                  wordt in iedergeval 10wkn deca met 10 weken 2ml sus
                  en op het eind 4 weken winstr dep met clomid en clen.
                  grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X