Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    Wtf ??
    verder scrollen FM!

je kent sch00m denk ik niet goed genoeg.

Comment

Zie het als een leermoment, je hebt er niemand kwaad mee gedaan (denk ik).
      Groeten

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        verder scrollen FM!

je kent sch00m denk ik niet goed genoeg.
        indd, ik ken sch00m nie goed genoeg.
        snapte de post niet helemaal en betrok het tot mezelf.
        sorry

Comment

Foei Ash, je moet je schamen. Tik op je vingers heb je verdient.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            indd, ik ken sch00m nie goed genoeg.
            snapte de post niet helemaal en betrok het tot mezelf.
            sorry
            dat krijg je dus als je alleen maar over koetjes en kalfjes praat en de serieuze shit niet leest.

Comment

Zeer interessant om te lezen, echt waar. Bedankt voor het delen van dit verhaal. Ik ben dan wel een beginneling en geen bodybuilder, maar ik vind niet dat er mensen boe moeten roepen ofzo. Vind het eerder dapper dat je dit met ons wilt delen en waarschijnlijk is het ook goed voor je geweest om het geprobeerd gehad te hebben. Je nieuwsgierigheid naar A.S. heeft je er tot toe aangezet om het eens te proberen en het beviel je niet.

Je hebt er niks aan over gehouden je bent er alleen op vooruit gegaan lichamelijk, toch? En wat het belangrijkste is, je bent een ervaring rijker.

Live curious!
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                Respect dat je het deelt met iedereen.

Maar in principe heb je er dus niet goed over nagedacht voor je begon.

Normaal gesproken moet je een geweldig gevoel erbij hebben, maar dat is alleen als je er 100 % achter staat natuurlijk.
                Ik heb er wel goed over nagedacht. Ben met een milde kuur begonnen omdat ik wilde weten wat het met me deed. Als ik er niet over had nagedacht had ik zwaardere middelen gebruikt.
                Ik had alles 100% op orde. Voeding was goed, trainingen waren goed. zakelijk gaat alles bijzonder goed ondanks de crisis. En prive gaat ook alles goed. Dan is het toch een goed moment om aan een kuur te beginnen?

Originally posted by sch00m View Post
                VIEZE VUILE GORE LEUGENAAR!
                Ik weet het......
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ben het met de rest eens. Je weet zelf denk ik ook wel hoe ik persoonlijk over AS denk. Dat komt ook wel een beetje overeen met jou. Gezondheidsredenen enzo. Een verassing is het wel moet ik zeggen.

Maar boe geroep? Nee man. Je doet gewoon eerlijk je verhaal en daarmee verdien je credits vind ik. Je had het immers ook gewoon kunnen verzwijgen. Dan was er toch niemand achter gekomen waarschijnlijk. Of misschien pas veel later. Van je fouten moet je leren man. Dit was er slechts een. En we maken er zo veel. Probeer het ook van de andere kant te bekijken, nu ben je weer een ervaring rijker.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Pinada View Post

@Ash: Had eerder het idee dat je bezig was met plannen van een kuur gezien een shift in je posts, verrassend dat je hem al gehad hebt.

Kan niet goed begrijpen waarom je er aan begonnen bent, als je van het begin af aan al een rotgevoel er over hebt gehad. Anyways, spijt ervan hebben is zonde, je hebt er van geleerd toch?
                    Ik ben niet zo sterk met het schrijven van verhalen, dus heb ik het verkeerd neergezet denk ik.
                    Ik voelde me goed voordat ik van start ging met die kuur. Op het moment dat ik mijn eerste dosis nam was dat goede gevoel in 1 x weg. Het is niet zo dat ik er met een rotgevoel aan ben begonnen.....

Comment

Hier nog wat citaten mocht je er wat aanhebben, ik persoonlijk haal er altijd wel wijsheid uit!

Experientia docet: Ondervinding leert.

En mocht je het alsnog als een vergissing zien nog eentje :P

Errare humanum est: Vergissen is menselijk.

ohja mochten jullie zelf wat willen neuzen tussen relatief bekende spreuken e.d

Histotheek.nl - Romeinen: Latijnse begrippen, spreuken en citaten vertaald:

(Haha, ja ik vind Latijn wel interessant. Ik heb immers op Gymnasium gezeten de eerste 3 jaar van de middelbare )
                      "Straight outta gym"

Comment

Bij je eerste dosis he, zat je ook echt met dat potje in je handen te twijfelen alsof je een sloot moest over springen?
                        Groeten

Comment

mm een chick me 10% bf. ganz geil

Verder goed stukje, psychologische barricade doorbroken. Volgende week dikke kuur starten?

Ik had de eerste keer met winstrol dat ik me echt bruut voelde bij de eerste training.
                          Misschien placebo maar ik trainde direct zwaarder
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Bij je eerste dosis he, zat je ook echt met dat potje in je handen te twijfelen alsof je een sloot moest over springen?

Ja ik was best nerveus. Ik wist niet wat me te wachten stond. Ik had het potje open gemaakt 2 tabs eruit gehaald en voordat ik die naar binnen gooide heb ik
                            wel een paar minuten gewacht.

En dan te bedenken dat ik vroeger zonder te blikken of blozen 2xtc pillen tegelijk achterover sloeg met een paar biertjes er achteraan.

@ shred. Ben eergisteren met een brute kuur begonnen. Crea Mono

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              mm een chick me 10% bf. ganz geil
                              Ashley = Man :P

@Ash, IMO Ik zie je nog steeds als Naturel. Je meeste gains heb je toch naturel gegained gedurende je trainingsjaren.
                              Last edited by Joshua90; 19-05-2010, 20:48.
                              You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                                Ashley = Man
                                Thnx, wist ik nog niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X