Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jammer dat het zo gelopen is voor je....
    Had ook een vriend die voor het eerst kuurde met var,,,,hij is na 2 weken al gestopt ivm hoofdpijn misselijkheid en idd het gemaal over of hij wel moest kuren.....

hij was er voorgoed klaar mee zei ie..

succes met het naturel gainen dan maar
    uut grunn!

Comment

Ik heb respect voor je dat je dit bericht hebt geplaatst...

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
        Ashley = Man :P

@Ash, IMO Ik zie je nog steeds als Naturel. Je meeste gains heb je toch naturel gegained gedurende je trainingsjaren.
        Iemands sarcasme radar is kapoet?
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Iemands sarcasme radar is kapoet?
          Ik fail de laatste tijd een beetje, moet een nieuwe aanschaffen
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Ash het gaat over een tijdje kriebelen, dan ben je over de schrik en rouwverwerking heen en dan hopsa-sa glijdt die naald zo je maagdelijke kontje in.

Mark my words.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Ash het gaat over een tijdje kriebelen, dan ben je over de schrik en rouwverwerking heen en dan hopsa-sa glijdt die naald zo je maagdelijke kontje in.

Mark my words.

Het enigste wat ooit mijn kont in gaat is een vinger van de dokter als mijn prostaat gecheked moet worden.

Nee ossie, ik heb goed schrik gehad van a.s. denk dat jij me verkeerd inschat.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Bizar om te lezen dat je er zo'n psychische afkeer tegen hebt. Imo had je beter gelijk test (alleen) genomen.

Ben het eens met Osterich eens.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                    Bizar om te lezen dat je er zo'n psychische afkeer tegen hebt. Imo had je beter gelijk test (alleen) genomen.

Ben het eens met Osterich eens.
                    Test only kuur en dan? Had ik waarschijnlijk de zelfde psygische reactie gehad.
                    Het zit tussen mijn oren dat weet ik ook wel. Heeft niks te maken met wat voor a.s ik aan de gang was gegaan. Zou er hoe dan ook met een dubbel aan over houden. En dat is iets waar ik niet om kan gaan, dus dan maar geen A.S
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

toch netjes gedaan =) nice story

Comment

Thanks for sharing!
                        Ik ben ook anti-as, maar mocht ik ooit nieuwsgierig worden dan zal ik dit topic nog eens lezen, denk dat ik het dan wel uit men hoofd laat.

Veel succes met je "back to natural" trainingen!
                        The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Mooi neergezet. Een ding is zeker...je bent er in elk geval voor jezelf uit.
                          Beter dan dat je blijft twijfelen ofzo. Je keuze is gemaakt, dan kun je in elk geval nu zo verder gaan met je trainingen nez.

Succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Nou Ash.
                            Ik had je topic niet eerder gezien.
                            Ik had eerst ook echt niet verwacht dat ik zoiets van je zou lezen.
                            Maar credits dat je het hebt geprobeerd voor jezelf.

Je weet nu hoe en wat.
                            En wat voor gevoel je erbij hebt.
                            A.S is voor jou gewoon een no-go.

Je hebt gevoeld hoe en wat en voor jou werkte het niet.

Toch goede resultaten en veel succes verder met de trainingen
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

De meeste mensen die de hele tijd tegen gas geven, zoals een Bilo, spreken alleen vanuit theorie en tweede/derde hands verhalen. Merendeels van de statements die zulke personen maken kun je dan niet echt serieus nemen. Dit omdat de praktijk vaak toch anders is. Wat dat betreft is het wel enigszins respectabel te noemen dat je het op zijn minst een kans hebt gegeven.

Toch heb ik twijfels of je ervaring wel representatief genoeg is om er een concrete conclusie aan te verbinden. Je geeft zelf al aan dat er een enorme psychologische drempel aanwezig was. We weten allemaal de kracht van inbeelding waardoor er de kans is dat er sprake van stress was. En dat resulteerde wellicht in placebo bijwerkingen van de Anavar. Combineer dat met het gebruik van Mitotropin en je hebt een omgeving waarin van alles kan plaats vinden. Je zou een duidelijker beeld hebben gehad om de producten eerst op zichzelf te gebruiken. Zodoende had je een beter beeld welke symptomen je aan welk product kan toe bedelen. Was de hoofdpijn wellicht niet vanwege de Mitotropin icm een cut-schema? Om maar een voorbeeld te geven.

Dit betekent niet dat ik het verhaal van symptomen licht op vat en geheel naar het land der fabelen verwijs. In het verleden werd ik er juist misselijk van gedurende de work-out. Trainen vond ik dus alles behalve prettig en zal niet snel meer grijpen naar Anavar. Desondanks toch duidelijke resultaten behaalt zoals vergrote hardheid in de spieren en lichte toename in kracht. Bijwerkingen zoals pijn in regio van de maag/nieren had ik niet met Anavar, maar wel met D-Bol.

Het zou je sieren om na een rust periode nog een enkele orale a.s. te proberen zonder andere dingen er naast. Gewoon om te kijken hoe/wat het werkelijk met je doet zonder de eventuele psychologische stress en effecten van andere producten. Maar kan ook begrijpen dat het idee je enorm tegen staat. Ondanks het mooie resultaat dat het gebracht heeft. Maar wees eerlijk…Anavar is stuk minder belastend voor je lever en gestel dan lading alcohol/xtc. Het is puur mentaal dat je er tegen bent en blijft. Dat is jouw zaak en jouw mening en ondanks je (eenmalige) ervaring denk ik niet dat het een al te representatieve ervaring was. Dus ik hoop dat je geen posts zal gaan plaatsen waarin a.s. geheel zwart gemaakt gaat worden aan de hand van deze ervaring.

Comment

Het zou me niets verbazen als over een weekje of 15 weer een topic geopend wordt waarin Ash openlijk uitkomt voor zijn ervaring met naalden in zijn reet steken, dat hij dat wel eens wilde uitproberen, zien wat het was en hoe het aanvoelde.
                                Dan vertelt hij dat hij een gain van 10 kilo heeft gemaakt en dat zijn BF met 3 procent gezakt is en nu op een asociale 7% staat.
                                Maar ohoh hij heeft zo'n een spijt van zijn prikkuur.
                                Als ik een ox kuurtje gedaan zou hebben met dezelfde resultaten als Ash zou ik niet echt veel spijt hebben. Ik ben een ervaring rijker en het heeft zeer goed uitgepakt, wat wil je nog meer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X