Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat betreft het label naturel...boeiend.

Naturel is hoe je op moment bezig bent. Op moment ben ik ook gewoon naturel, want ben niet aan het kuren. Dus mijn gains zijn gewoon naturel weer. Iedereen die eind van het jaar zegt dat mijn gains de komende tijd niet te vergelijken zijn met zijn naturel training dan loopt hij gewoon onzin te lullen.

Dus zeggen dat je na 1 anavar kuurtje niet meer naturel bent...pfft boeiend.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Het zou je sieren om na een rust periode nog een enkele orale a.s. te proberen zonder andere dingen er naast. Gewoon om te kijken hoe/wat het werkelijk met je doet zonder de eventuele psychologische stress en effecten van andere producten. Maar kan ook begrijpen dat het idee je enorm tegen staat. Ondanks het mooie resultaat dat het gebracht heeft. Maar wees eerlijk…Anavar is stuk minder belastend voor je lever en gestel dan lading alcohol/xtc. Het is puur mentaal dat je er tegen bent en blijft. Dat is jouw zaak en jouw mening en ondanks je (eenmalige) ervaring denk ik niet dat het een al te representatieve ervaring was. Dus ik hoop dat je geen posts zal gaan plaatsen waarin a.s. geheel zwart gemaakt gaat worden aan de hand van deze ervaring.
      Ik denk dat er mensen zijn die niet goed reageren op A.S. Ik ben daar waarschijnlijk 1 van. Is hetzelfde als iemand die voor de 1ste keer een xtc pilleke slikt en een bad trip krijgt, of iemand(zoals mijn ouwe) die goed dronken is geweest van de drank. Dan gebruik je het nooit meer. Vind ik op zich niet raar.

Ik snap alleen niet dat ik van een anavar kuurtje zoveel last heb gehad en van die lading harddrugs en drank geen problemen, terwijl ik wist dat dat ook slecht voor me was.

Ik zal zeker geen onzinnige posts plaatsen mbt a.s.
      Zal wel heel erg hypocriet zijn.

@ snuff.
      Ook jij schat me verkeerd in. zelfde als Ossie.

Ik ben een ervaring rijker ja, maar wel 1 die ik liever niet had gehad.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zou best kunnen hoor. Ik ging ook een keer helemaal hyperventileren en flippen van een jointje. Was echt niet leuk, wist niet wat ik meemaakte en dacht serieus dat ik doodging. Terwijl een jointje wat drugs betreft toch wel relatief onschuldig is. Zou dus misschien best kunnen dat je zoiets ook kan hebben bij AS. Maar ben het ook wel weer gedeeltelijk eens met Falstyr. Denk niet dat je na 1 ervaring al duidelijk kunt stellen wat het probleem is.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Hij voelt er zich gewoon niet goed bij. Punt.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Waarom dan proberen?

Comment

Voordat ik met die kuur begon voelde ik me prima.
              Niks aan de hand. Het is tijdens de kuur niet goed gegaan.

Wat ik al eerder zei. Een goed moment om een kuur te pakken is als je mentaal in orde bent.
              Mijn voeding, training, prive en zaken waren/zijn goed voordat ik aan die kuur begon.
              Je weet zelf hoe het werkt de 1 ste keer. Je bent nieuwsgierig, je gaat je erin verdiepen en je gaat er uiteindelijk aan beginnen. Is toch niks vreemds aan?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Voordat ik met die kuur begon voelde ik me prima.
                Niks aan de hand. Het is tijdens de kuur niet goed gegaan.

Wat ik al eerder zei. Een goed moment om een kuur te pakken is als je mentaal in orde bent.
                Mijn voeding, training, prive en zaken waren/zijn goed voordat ik aan die kuur begon.
                Je weet zelf hoe het werkt de 1 ste keer. Je bent nieuwsgierig, je gaat je erin verdiepen en je gaat er uiteindelijk aan beginnen. Is toch niks vreemds aan?
                Oke, ben ik met je eens, maar waarom dan ineens die ommekeer?
                Ik heb tot nu toe alleen nog maar vernomen dat men er juist een boost van krijgt, in positieve zin en dat ze juist een kutgevoel hebben wanneer ze er niet meer aan zijn.

Comment

Ik denk dat er mensen zijn die niet goed reageren op A.S. Ik ben daar waarschijnlijk 1 van. Is hetzelfde als iemand die voor de 1ste keer een xtc pilleke slikt en een bad trip krijgt, of iemand(zoals mijn ouwe) die goed dronken is geweest van de drank. Dan gebruik je het nooit meer. Vind ik op zich niet raar.

Ik snap alleen niet dat ik van een anavar kuurtje zoveel last heb gehad en van die lading harddrugs en drank geen problemen, terwijl ik wist dat dat ook slecht voor me was.

Ik zal zeker geen onzinnige posts plaatsen mbt a.s.
                  Zal wel heel erg hypocriet zijn.

@ snuff.
                  Ook jij schat me verkeerd in. zelfde als Ossie.

Ik ben een ervaring rijker ja, maar wel 1 die ik liever niet had gehad.
                  Ahsley, zou het kunnen zijn dat wanneer je XTC gebruikt er endorfine vrij komt en wanneer je AS gebruikt niet?

Mijn visie voor wat betreft je mind fuck:

Denk zelf dat het een vorm is van schuldgevoel tegenover je zelf. Je vind je zelf nu minder sterk omdat je gevoel al zei dat je het niet moest doen en nu je ervaring dat ook aangeeft. Het gevoel van falen in je zelf. Althans zo zou ik mij dat inbeelden op basis van mijn ervaringen. Die overigens niet van de AS zijn maar wel vergelijkbaar met deze deceptie.

Je kunt je zelf nog verder mind fucken, maar er is maar een oplossing. Loslaten! Dit is het begin. En jou ervaring neemt niemand je meer af! Zie het als motivatie voor je zelf om naturel door te gaan en gelukkig te zijn met minder snelle groei. Deel je ervaring zoals je hier doet met andere om andere voor te bereiden om zo een nog betere keuze te maken.

Hopelijk kun je iets met mijn visie.
                  Bedankt voor het delen en openbaren van deze ervaring.
                  CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Net zoals drank en drugs reageert elk mens ook anders op a.s. Iedere steroide heeft een ander effect op ieder persoon. Dat je op Anavar zo reageert betekend niet dat je het op DBol of Winstrol ook zo zal ervaren. Daarom is het uitproberen en leren tot je vindt wat voor je werkt.

Comment

Falstyr, Helemaal mee eens. Op een voorwaarde. Je gevoel moet wel goed zitten... anders gewoon niet doen. Een mens heet zijn gevoel niet voor niets gekregen..toch..?
                      CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Respect voor je verhaal ash, goed dat je het neerzet.

@fallus, Ik zie niet in waarom hij nog dboll zou moeten proberen als je het niks vind doe je het toch niet simpel is dat.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Oke, ben ik met je eens, maar waarom dan ineens die ommekeer?
                          Ik heb tot nu toe alleen nog maar vernomen dat men er juist een boost van krijgt, in positieve zin en dat ze juist een kutgevoel hebben wanneer ze er niet meer aan zijn.

Waarom die ommekeer? Ik heb geen flauw idee.
                          Bij mij werkt het klaarblijkelijk andersom. Ik ben vorige week donderdag gestopt met die kuur en ik voel me hee erg goed. Ik weet niet of ik later nog een dip kan verwachten maar ik denk dat die steroide daar te ligt voor is?(tenminste licht voor 99% van de gebruikers) Ik heb na die kuur 3 trainingen gehad die waren echt super. In mijn hoofd ben ik gewoon weer met een nieuwe cycles begonnen en dat werkt heel erg motiverend.
                          Met die cycles bedoel ik spiermassa vasthouden en zorgen dat ik goed blijf eten en trainen.

Om ook nog even terug te komen op dat ik niet goed voorbereid zou zijn.
                          no offense maar ik zie zeer regelmatig members langs komen die al aan een kuur zijn begonnen en dan hier komen met de vraag of ze wel genoeg of goed eten....Is toch regel nummer 1, zorgen dat je voeding in orde is? Dat zit bij mij echt wel goed. Zelfde als mijn training.....Ik was goed voorbereidt

Ik heb nooit een boost gehad....Nou ja ik werd sterker en als je je lichaam ziet veranderen doet je dat natuurlijk wel goed.

@ boudy.

Dat mindfucken is al weg hoor. Dat was al weg de eerste dag dat ik stopte met die kuur. En je hebt gelijk het is een schulgevoel tegenover mezelf. Ook naar mijn familie toe. Ik heb het ze nog niet verteld.....Ik ben heel erg enthousias over deze sport tegenover mijn familie en dan met name naar mijn pa toe. Ik werk samen met hem, we gaan samen 2 keer per jaar op vakantie....hij is mijn maatje. Die man is van de oude stempel. Hij heeft overgewicht en ik probeer hem daarbij te helpen in de vorm van een voedingsschema en we gaan naar de sportschool samen. Als ik tegen hem zou zeggen dat ik aan het kuren was geweest zou hem dat heel veel verdriet doen. Dus elke keer als we op het werk het over mijn sport hadden, had ik het gevoel dat ik keihard zat te liegen....Werkt natuurlijk ook niet.

Moet wel zeggen dat ik deze positieve reactie,s niet had verwacht.....
                          Doet me goed....jullie worden bedankt

Comment

Ik heb nooit een boost gehad....Nou ja ik werd sterker en als je je lichaam ziet veranderen doet je dat natuurlijk wel goed.
                            Das de boost buddy.

Comment

Originally posted by Boudy View Post
                              Falstyr, Helemaal mee eens. Op een voorwaarde. Je gevoel moet wel goed zitten... anders gewoon niet doen. Een mens heet zijn gevoel niet voor niets gekregen..toch..?
                              Gevoel is overrated.

mensen die voor hun gevoel veel en goed denken te eten zijn ondervoed tot ze een fatsoenlijk eetschema hanteren.
                              mensen die op gevoel trainen kun je niet serieus nemen tot het moment dat ze een fatsoenlijk trainingsschema hanteren.

En hetzelfde is zo bij a.s. Enige wat telt zijn meetbare resultaten en meetbare medische controles. Wat je gevoel zegt betekend niks.

Comment

Heel goed verhaal en knap dat je zo jezelf zo kan observeren.

Gevoel is underrated, Ashly schrijft zelf:"Een goed moment om een kuur te pakken is als je mentaal in orde bent. Mijn voeding, training, prive en zaken waren/zijn goed voordat ik aan die kuur begon." Rationeel gezien was het allemaal in orde maar gevoelsmatig was het dat niet vanaf het begin. Maar wij mensen waarderen ratio te veel en negeren gevoel. Dat lijdt tot keuzes waar je achteraf dan niet helemaal achter staat.

Stom verhaal maar het deed me denken aan toen ik een jaar of tien was. Heel simpel, ik had een zak drop gejat uit een drogist. Ook niet geslapen en stekende buikpijn, ik was een crimineel. Ja volksstammen zouden daar niet mee zitten maar ik toen wel. Ongeopend heb ik de drop in mijn binnenzak gestopt en stiekem terug gelegd in de winkel waar ik het gestolen had. Het was maar drop en al mijn vriendjes deden het maar bij mij voelde het niet goed. Tevreden kwam ik thuis toen ik de drop teruggelegd had.

Maar dat je geen natural meer bent ben ik het niet mee eens omdat je gains niet van die var kuur komen. En in tegenstelling tot veel mensen met zomaar vooroordelen over AS heb jij gegronde ervaring. Geprobeerd en niks bevonden. Een ervaring rijker niets meer niets minder....Lekker doortrainen en niet meer veel aan denken anders dan dat het leerzaam was.
                                Last edited by Erik77; 22-05-2010, 21:00.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X