Originally posted by The Phoenix
View Post
Mijn ervaring met A.S.
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postwordt een kort topic dan :Pความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Ongeacht of er mensen zijn die toch commentaar hebben op de mentale toestand van Ashley ben ik er van overtuigd dat hij het juiste gedaan heeft.
Emotioneel zijn wil niet zeggen zwak zijn. Wel integendeel zelfs.
Ashley heeft voldoende nagedacht over deze materie en heeft zijn beslissing genomen. Wie zijn sommigen dan om hem te veroordelen? Mensen leren niet door in boekjes te lezen over feiten, mensen leren door het zelf mee te maken en te ondervinden wat goed is voor hen en wat niet.
En daar is Ashley goed in geslaagd.
Voor mijn part heeft hij het juiste gedaan en wens ik hem nog veel succes toe en ben ik blij voor hem dat hij nu een hele ervaring rijker is geworden.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIk denk dat er mensen zijn die niet goed reageren op A.S. Ik ben daar waarschijnlijk 1 van.
Ik denk eerder dat het je kut voelen volledig mentaal is geweest, en niet a.a.s. gerelateerd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGevoel is overrated.
mensen die voor hun gevoel veel en goed denken te eten zijn ondervoed tot ze een fatsoenlijk eetschema hanteren.
mensen die op gevoel trainen kun je niet serieus nemen tot het moment dat ze een fatsoenlijk trainingsschema hanteren.
En hetzelfde is zo bij a.s. Enige wat telt zijn meetbare resultaten en meetbare medische controles. Wat je gevoel zegt betekend niks.
Je geeft zelf al aan dat iedereen anders reageert op AS. Wanneer we het heel simpel houden en kijken naar koemelk intolerantie, wat vandaag de dag mega veel mensen hebben dan is dat toch echt op basis van hun persoonlijk gevoel vastgesteld. en juist in het geval van Ashley, die zelf heeft ervaren wat het is kan nu haar gevoel laten spreken.
Waarom zou je verder moeten doorzoeken naar iets, wat uit eigen ervaring, niet goed voelt? Toch?CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGoed of niet reageren op a.a.s. wordt normaal gebruikt in de context van welk resultaat je behaalt. En dan reageer je wel degelijk goed op a.a.s.
Ik denk eerder dat het je kut voelen volledig mentaal is geweest, en niet a.a.s. gerelateerd.
maar stel dat het gevoelsmatig is, iedereen heeft toch wel eens wat depri momenten? of je nou gebruikt of niet.
Zo heb ik ook wel mindere dingetjes in mijn leven waar ik bijna dagelijks mee rond loop en dat is ook geen prettig gevoel. Betekend dit dan dat ik nooit aan de roids zou kunnen?
AS kunnen het gevoel versterken maar dat gebeurt toch wel meer met vormen van drugs?
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGoed of niet reageren op a.a.s. wordt normaal gebruikt in de context van welk resultaat je behaalt. En dan reageer je wel degelijk goed op a.a.s.
Ik denk eerder dat het je kut voelen volledig mentaal is geweest, en niet a.a.s. gerelateerd.
Als je het zo bekijkt heb ik inderdaad niks te klagen. De resultaten die ik heb gehaald daar ben ik echt wel tevreden over.
Daar zal je best wel eens gelijk in kunnen hebben.
Maar is het niet zo dat A.S je denkwijze zo kan beinvloeden dat je je juist kut kan gaan voelen?
Of graaf ik nou te diep?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment