Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    je geslachtsdeel?
    wordt een kort topic dan :P

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Daar zie je het verschil niet door

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        hmm hoe weet jij dat dan?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          hmm hoe weet jij dat dan?
          ik wil het niet weten
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            ik wil het niet weten
            Nee nu ik erover na denk wil ik het ook niet weten.

Sorry ash, ik ga weer on topic!

Comment

Hoe zit het met de krachtgains die je hebt met Anavar. Verlies je die weer na verloop van tijd? Merkte gisteren met benchen met barbell en dumbell dat ik zelfs iets sterkers was.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

alles wat je wint met anavar blijft.

Comment

alles wat je wint met anavar blijft.

Ik heb het logje van sch00m gelezen en hij merkte toch duidelijk een verlies aan kracht. na zijn anavar kuur.
                  hoe zit dat dan? of is dit ook weer persoonsgebonden?

Comment

Ongeacht of er mensen zijn die toch commentaar hebben op de mentale toestand van Ashley ben ik er van overtuigd dat hij het juiste gedaan heeft.
                    Emotioneel zijn wil niet zeggen zwak zijn. Wel integendeel zelfs.
                    Ashley heeft voldoende nagedacht over deze materie en heeft zijn beslissing genomen. Wie zijn sommigen dan om hem te veroordelen? Mensen leren niet door in boekjes te lezen over feiten, mensen leren door het zelf mee te maken en te ondervinden wat goed is voor hen en wat niet.
                    En daar is Ashley goed in geslaagd.
                    Voor mijn part heeft hij het juiste gedaan en wens ik hem nog veel succes toe en ben ik blij voor hem dat hij nu een hele ervaring rijker is geworden.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Ik denk dat er mensen zijn die niet goed reageren op A.S. Ik ben daar waarschijnlijk 1 van.
                      Goed of niet reageren op a.a.s. wordt normaal gebruikt in de context van welk resultaat je behaalt. En dan reageer je wel degelijk goed op a.a.s.
                      Ik denk eerder dat het je kut voelen volledig mentaal is geweest, en niet a.a.s. gerelateerd.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Gevoel is overrated.

mensen die voor hun gevoel veel en goed denken te eten zijn ondervoed tot ze een fatsoenlijk eetschema hanteren.
                        mensen die op gevoel trainen kun je niet serieus nemen tot het moment dat ze een fatsoenlijk trainingsschema hanteren.

En hetzelfde is zo bij a.s. Enige wat telt zijn meetbare resultaten en meetbare medische controles. Wat je gevoel zegt betekend niks.
                        Gevoel is zeker niet overrated!
                        Je geeft zelf al aan dat iedereen anders reageert op AS. Wanneer we het heel simpel houden en kijken naar koemelk intolerantie, wat vandaag de dag mega veel mensen hebben dan is dat toch echt op basis van hun persoonlijk gevoel vastgesteld. en juist in het geval van Ashley, die zelf heeft ervaren wat het is kan nu haar gevoel laten spreken.
                        Waarom zou je verder moeten doorzoeken naar iets, wat uit eigen ervaring, niet goed voelt? Toch?
                        Last edited by Boudy; 25-05-2010, 12:07. Reason: spelling
                        CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

• zij is een hij.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Goed of niet reageren op a.a.s. wordt normaal gebruikt in de context van welk resultaat je behaalt. En dan reageer je wel degelijk goed op a.a.s.
                            Ik denk eerder dat het je kut voelen volledig mentaal is geweest, en niet a.a.s. gerelateerd.

maar stel dat het gevoelsmatig is, iedereen heeft toch wel eens wat depri momenten? of je nou gebruikt of niet.

Zo heb ik ook wel mindere dingetjes in mijn leven waar ik bijna dagelijks mee rond loop en dat is ook geen prettig gevoel. Betekend dit dan dat ik nooit aan de roids zou kunnen?

AS kunnen het gevoel versterken maar dat gebeurt toch wel meer met vormen van drugs?

Comment

• respect dat je het wel verteld man!!!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Als je het zo bekijkt heb ik inderdaad niks te klagen. De resultaten die ik heb gehaald daar ben ik echt wel tevreden over.

Daar zal je best wel eens gelijk in kunnen hebben.
                                Maar is het niet zo dat A.S je denkwijze zo kan beinvloeden dat je je juist kut kan gaan voelen?
                                Of graaf ik nou te diep?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X