Mijn ervaring met A.S.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja je graaft te diep. het is net zoals bepaalde drugs die je emoties versterken. dus dat gevaar dat je depri kan worden kan ook tijdens XTC gebruik als jezelf al in een slechte mentale staat bent. Maar bij de injecteerbare stoffen kunnen ze inderdaad een apart effect op je hebben. Zo werd ik juist erg rustig en kalm terwijl anderen juist opgefokt kunnen worden. Het verschilt per individu hoe die er op reageert.

Comment

• ------

had eigenlijk helemaal niets mee gekregen van dit topic maar vond het inderdaad ook zeker dapper hoe je alles opschreef, duidelijke taal...

je zei dat je een zware drinker was geweest en veel harddrugs hebt gebruikt dan heb ik zoiets als vraag, wanneer was dat bv voor het laatst? en hoe lang heb je dit gedaan?

Als je gaat kuren en een zwaar verleden hebt met drugs en drank vraag ik me ook gelijk af wat was jou gevoel bij die kuur, kreeg je ineens weer zin om die dingen eens een keer te proberen of ben je er al tijden vanaf?

al die dingen hebben zeker ook een impact op je kuur namelijk en je geestelijke toestand.

ik kan eigenlijk niet veel vertellen op het moment omdat ik nieuwsgierig ben naar die vragen als je ze wilt delen uiteraard. Ik denk dat je uit de anavar hebt gehaald wat je kon halen en dat je er een slecht gevoel bij hebt gehad vind ik dan best raar omdat je ook zo zwaar aan de drank/drugs hebt gezeten, vaak is de stap op een klein kuurtje dan niet zoveel wegend...
      Het is niet verkeerd bedoeld maar ben gewoon nieuwsgierig naar wat dingen zodat we een beter beeld hebben waarom jij je zo voelde.

verder nogmaals knap dat je het zo hebt uitgelegd.

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
        had eigenlijk helemaal niets mee gekregen van dit topic maar vond het inderdaad ook zeker dapper hoe je alles opschreef, duidelijke taal...

je zei dat je een zware drinker was geweest en veel harddrugs hebt gebruikt dan heb ik zoiets als vraag, wanneer was dat bv voor het laatst? en hoe lang heb je dit gedaan?

Als je gaat kuren en een zwaar verleden hebt met drugs en drank vraag ik me ook gelijk af wat was jou gevoel bij die kuur, kreeg je ineens weer zin om die dingen eens een keer te proberen of ben je er al tijden vanaf?

al die dingen hebben zeker ook een impact op je kuur namelijk en je geestelijke toestand.
        Harddrugs heb ik van mijn 19 tot mijn 30 ste gebruikt.
        Het meeste heb ik gebruikt toen ik 21 was, tot mijn 27 ste.
        In die periode gebruikte ik het hele weekend xtc en coke. Soms wat speed en crack en heel af en toe paddo,s.
        Na mij 27 ste gebruikte ik heel af en toe nog wat coke en xtc maar dat was 1x in de maand.
        Ik begon wel met drinken toen ik 27 was en dat werd steeds meer naarmate ik ouder werd. Piek van mijn alcohol gebruik was tot vorig jaar Januari.

Ik dronk elke dag een halve krat bier, en in het weekend zowat een hele krat bier met de nodige flessen bacardi en apfelkorn. Dit is wel van de laatste 3 jaar zo erg geweest.....
        Gestopt van de 1 op de andere dag, naar de sportschool gegaan en een ''normaal'' levenspatroon gaan volgen.

Nu drink ik 1x in de 3 maanden een biertje of een likeurtje....en dan is het maar 1 drankje en niet 10. Kan heel makkelijk zonder.
        Behoefte aan drugs heb ik haast niet meer......heel af toe een xtc pilletje.
        Is ook al weer 1 jaar geleden....Sport staat toch op nummer 1 op dit moment.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Woow.. je hebt aardig gespaced in je leven.. potverdomme xD
          Kzou het helemaal niet verw8ten van je.

Comment

• Ik vraag me af waarom sommige mensen gelijk aggressors worden in dit topic. Zijn sommige boos dat hier een A.S. even in het negatieve wordt gezet?
            Lijkt net of jullie A.S. verdedigen. Overigens heb ik geen mening over A.S. heb er zelf geen ervaring mee.

Hoe kunnen jullie nou weten dat het mindfucken bij Ash door zichzelf was en niet door de A.S.?

Ik denk dat Ash het beter kan weten aangezien hij de gene is die dit meemaakte.

Hey jongens, even goede vrienden.
            Just sharing my opinion.
            You can be part of my meal tonight.

Comment

• A.S. is (psychisch) super verslavend.

Wees blij met dat A.S. je zo tegenstaat Ashley.

Een hunkering minder en geld bespaard
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Ik lees nu pas je ervaringen met AS Ashley. Had ik niet van je verwacht dat je het toch zou proberen, maar misschien is het maar goed geweesd dat je het geprobeerd hebt want anders was je altijd nieuwschierig gebleven en had je misschien later spijt gehad dat je het niet geprobeerd hebt.
                Mooi dat je er een goede spierwinst aan overgehouden hebt, maar ik ben ook blij dat je besloten hebt er verder van af te zien. Wat mensen ook zeggen: AS zijn nou eenmaal niet goed voor je gezondheid.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                  Woow.. je hebt aardig gespaced in je leven.. potverdomme xD
                  Kzou het helemaal niet verw8ten van je.
                  Oh ja, 10 jaar blowen ben er vergeten bij te zetten

Originally posted by Joshua90 View Post

Hoe kunnen jullie nou weten dat het mindfucken bij Ash door zichzelf was en niet door de A.S.?
                  Dat kunnen ze niet weten. Ze gaan alleen uit van eigen ervaringen en dingen die ze lezen van anderen.....waar niks mis mee is.
                  1 van de redenen waarom ik mijn ervaring hier toch heb neergezet, is dat het mindfucken meer aanwezig was bij die kuur en niet bij dat langdurige drugs of alcohol gebruik. Is toch wel vreemd te noemen.

Originally posted by onderhandelen View Post

Een hunkering minder en geld bespaard
                  Nou ja minder, als je ziet wat supps tegenwoordig kosten.
                  Dat kuurtje wat ik heb genomen was goedkoper.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  AS zijn nou eenmaal niet goed voor je gezondheid.
                  Inderdaad.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• @Ashly

Vraag me af in hoeverre je weerzin tegen AS te maken heeft met je weerzin tegen verslaving in het algemeen? Van je 19e tot je 30ste drugs en drank dat herken is maar al te goed. Dronk ik uiteindelijk voor mijn lol? omdat ik zin had in drank? Nee ik was verslaafd, dronk van s'ochtends tot in de avond, ik draaide altijd twee joints voor het slapen gaan, een voor bij het opstaan. Die periode van blowen heb ik zonder hulp afgesloten terwijl ik zo 15 gram wiet rookte in de week. Zo ook met drank, sta nu een half jaar droog en ik heb besloten om helemaal te stoppen met drank.

Samenvattend was het gevoel van stoppen een bevrijding. Niet meer "slaaf" van de drank of het blowen want dat was ik, met vrije wil om te genieten van een drankje had het niks meer te maken. Daarnaast had het te maken met clean en gezond zijn. Geen destructief gedrag meer maar trainen, goed eten en rusten. En dan ga je AS proberen; een stof die bekend is verslavend te zijn en ongezond. Ik weet niet of je het bedoelt maar onder de oppervlakte zit bij mij ook het gevoel van angst weer verslaafd te worden en het besef dat ik weer ongezonde shit in mijn lichaam breng, via de spuit nog wel in mijn geval.

Is AS niet een nieuwe valkuil waarmee ik verval in oude patronen waarvan ik hoop er nooit meer in te vallen? Maar aan de andere kant, zo lang ik eerlijk mijn handelen reflecteer naar mezelf zoals jij gezien je tekst ook goed kan, zie je wat er gebeurd en kan je stoppen. Ergens denk ik veel te herkennen in je tekst maar ook ik redeneer vanuit mijn eigen ervaringen net als iedereen in dit topic.

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
                      Ik vraag me af waarom sommige mensen gelijk aggressors worden in dit topic. Zijn sommige boos dat hier een A.S. even in het negatieve wordt gezet?
                      Lijkt net of jullie A.S. verdedigen. Overigens heb ik geen mening over A.S. heb er zelf geen ervaring mee.

Ik denk dat Ash het beter kan weten aangezien hij de gene is die dit meemaakte.

Hey jongens, even goede vrienden.
                      Just sharing my opinion.
                      Dat kunnen we niet weten, maar Ashley net zo min. En het is geen verdedigingspleidooi, het is een visie. Aangezien ik de eerste nog moet horen (naast Ashley) die zich mentaal kut heeft gevoeld van anavar, denk ik dat ik gegronde reden heb om te betwijfelen of zijn gemoedstoestand te wijten was aan de anavar.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Als ik al zie hoe hoog de drempel was bij het nermen van de eerste pillen, en het gevoel hebben niet meer naturel te zijn gaande weg de kuur, heeft hem dit denk ik de nek gekost. Maar zeker weten doe ik het niet.

Comment

• Originally posted by Erik77 View Post
                          @Ashly

Vraag me af in hoeverre je weerzin tegen AS te maken heeft met je weerzin tegen verslaving in het algemeen? Van je 19e tot je 30ste drugs en drank dat herken is maar al te goed. Dronk ik uiteindelijk voor mijn lol? omdat ik zin had in drank? Nee ik was verslaafd, dronk van s'ochtends tot in de avond, ik draaide altijd twee joints voor het slapen gaan, een voor bij het opstaan. Die periode van blowen heb ik zonder hulp afgesloten terwijl ik zo 15 gram wiet rookte in de week. Zo ook met drank, sta nu een half jaar droog en ik heb besloten om helemaal te stoppen met drank.

Samenvattend was het gevoel van stoppen een bevrijding. Niet meer "slaaf" van de drank of het blowen want dat was ik, met vrije wil om te genieten van een drankje had het niks meer te maken. Daarnaast had het te maken met clean en gezond zijn. Geen destructief gedrag meer maar trainen, goed eten en rusten. En dan ga je AS proberen; een stof die bekend is verslavend te zijn en ongezond. Ik weet niet of je het bedoelt maar onder de oppervlakte zit bij mij ook het gevoel van angst weer verslaafd te worden en het besef dat ik weer ongezonde shit in mijn lichaam breng, via de spuit nog wel in mijn geval.

Is AS niet een nieuwe valkuil waarmee ik verval in oude patronen waarvan ik hoop er nooit meer in te vallen? Maar aan de andere kant, zo lang ik eerlijk mijn handelen reflecteer naar mezelf zoals jij gezien je tekst ook goed kan, zie je wat er gebeurd en kan je stoppen. Ergens denk ik veel te herkennen in je tekst maar ook ik redeneer vanuit mijn eigen ervaringen net als iedereen in dit topic.
                          Ik heb precies hetzelfde verleden gehad.
                          Veel drinken, blowen en regelmatig XTC, als ik er aan kon komen.
                          Maar wat ik wel heb ervaren nu dat ik geen recreatie-drugs meer gebruik is de discipline die in mij zit. Nooit gedacht dat te hebben, voelde me altijd zwak en dacht nooit eens op te kunnen houden met al die shit. En die discipline heeft mij sterk gemaakt. Nu dat ik kuur ben ik er op een verstandige manier mee bezig en bewandel ik de safe-route. Ik kan niet zeggen dat het verslavend werkt. Wil ik er mee ophouden zal dat geen probleem opleveren, zo simpel is het. Je kunt het niet vergelijken met recreatie-drugs, je bent onder invloed van A.S. er nog steeds voor de volle 100% met je koppie bij.
                          Ik zou me maar niet druk maken over die valkuil, die zal er niet komen bro.

Comment

• ---

als we dan toch bezig zijn:

Het is goed te lezen dat mensen niet alleen zijn in dit verhaal, mensen herkennen de verslaving van zichzelf, en misschien heb je wel lopen kotsen van het idee dat jou a.s. misschien een vervanger is voor weer een nieuwe verslaving en wil je dat te baas blijven, ik herken het maar al te goed wat geschreven is dat je vaak een vervanger zoekt voor je verslaving en bang bent terug te vallen in je oude patroon, want 1 is teveel en een zwembad te weinig...

Zolang je herkent dat je verslaafd bent heb je al 1/3 van je probleem aangepakt want kan je er wat aan doen, ik heb in het verleden zelfs mijn huis leegverkocht voor drugs terwijl ik er ooit mee was begonnen om geld aan te verdienen, de ziekte zal altijd bij je blijven maar als je een weg hebt gevonden ermee om te gaan zal dat een stuk makkelijker leven zijn, niet meer aan beginnen want het sloopt alles om je heen welke verslaving dat ook is.

Ik zie veel mensen tegenwoordig sporten en a.s. gebruiken om op die manier geen leeg gat in je leven te krijgen en terug te vallen, dan kom je bij de vraag is het een vervanging? tja dat is altijd moeilijk te zeggen maar je hebt jezelf wel bevrijd uit je ondergang die andere mensen ook hun ziel kosten. ( zie de mensen die van je houden ) Ik denk dat als je a.s. gebruikt op een redelijk verantwoorde manier je goed bezig bent, het is niet a.s. goed praten maar wel een doel voor jezelf hebben gesteld nooit meer in zo'n gat te vallen.
                            Misschien heb jij ( ash ) wel een verafschuwing gevoeld vanwege je verleden, het gevoel weer dwangmatig iets te slikken wat je terug bracht naar de tijd dat je xtc slikte of wat dan ook.

Tis wel een interessant stuk geworden en ik zie ook nu dat er meerdere mensen met zo'n soort probleem hebben gezeten als andere. Ik kan alleen maar tegen de verslaafden zeggen: hou vol en moet dat met a.s. so be it !
                            hou jezelf gewoon in toom met gebruiken en zorg ervoor dat je niet in een leeg gat komt te zitten zodra je stopt met a.s. of trainen.
                            De mensen die eraf zijn gekomen uit hunzelf getuigt van wilskracht en daarmee kun je ver komen, of je nou wel of geen hulp hebt gehad wees blij dat het vechten bijna voorbij is of voorbij is want er is geen grotere vrijheid dan op straat te kunnen lopen zonder die ene gedachte in je hoofd.

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                              als we dan toch bezig zijn:
                              Hele mooie woorden kerel.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Hele mooie woorden kerel.

thx..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies