Originally posted by sharki
View Post
1e kuur Test/Tren/Oxy
Collapse
X
-
Originally posted by sharki View PostOf je dag beter indelen ?
Dat ik niet kan gaan trainen komt bij mij zelden voor. En als het toch voorkomt gaat er een andere vrije dag eraan
Maar ik weet niet wat er in te delen valt als je van 8u 's ochtends tot 12u 's aovonds moet werken ... Ik weet niet hoe dat met jou sportschool zit maar hier is die in het weekend maar tot 5u open
Comment
-
Originally posted by Hallooow View PostNee!
Ik heb de oxy er sinds gister (na 5 dagen gebruik) uitgegooid. Ik vind dat de voordelen (die grotendeels bestaat uit krachtwinst) niet opwegen tegen de nadelen. Het goedje is van wat ik heb gelezen en her en der heb gehoord niet egt vriendelijk voor bepaalde vitale organen . Ik denk dat dat kleine beetje kracht dat je de eerste 4 weken uit die oxy trekt niet voor kilo's extra massa gaat zorgen. Daarnaast trekt het ook nog een hoop vocht.
Maar de hoofdreden dat ik het eruit heb gegooid is omdat het nochal een aggresief goedje is (van wat ik heb gelezen)
Verder zit ik te denken om m'n koolhydraten wat omlaag te gooien om gelijk lekker droog te worden voor de zomer. Met het risico wat minder massa te pakken tijdens de kuur. Of ik neem als volgende kuur een "cut"kuur (met clen en T3 ofzo) en ga nu lekker bulken...
niet tijdens je kuur nog gaan klote met veranderingen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment