1e kuur Test/Tren/Oxy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jaap View Post
    Ja...alles kan k#nker veroorzaken...zelfs teveel sla eten.

Maar een eerste kuur gelijk met Tren en Oxy Wat gaat het de volgende keer dan worden?
    Maar goed, uiteraard heb je je goed door je supplier laten voorlichten en zat je niet te wachten op dit soort reacties, want je hebt het al liggen en het is al over de datum
    Heb inmiddels al nieuwe hoor

Maar tot op heden nog niks gemerkt ... Niet met trainen, maar ook niks van stemmingswisselen etc. (gelukkig). Maar we zijn nu pas net in week2 dus wat wil je

Comment

Originally posted by sharki View Post
      Toch een gevaarlijk goedje volgens mij, maar de pro's nemen ook oxy dus ja ..........
      Ja en een paar gram Test in de week......
      Slechte leidraad.

Eerst dingen kopen en daarna de kuur uitstippelen is natuurlijk niet handig.

Hoop ook wel dat je van te voren al aan de nakuur hebt gedacht, in plaats van dat die nog besteld moet worden.m
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Ja en een paar gram Test in de week......
        Slechte leidraad.

Eerst dingen kopen en daarna de kuur uitstippelen is natuurlijk niet handig.

Hoop ook wel dat je van te voren al aan de nakuur hebt gedacht, in plaats van dat die nog besteld moet worden.m
        Heb ik al staan! Ga nakuren met Clomid.

Comment

Hoe lang ben je nu al aan de oxy ?

Op andere forums geven de meeste er na 2 weken de brui aan omwille van teveel sides.

Al sides waargenomen ?

Comment

Ik denk dat daarbij wekelijks HCG zetten niet verkeerd zal zijn.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              heb je veel meer baard bij in deze kuur

Maar als je nu wel een gedragsverandering krijgt, wat ga je de schuld dan geven tren of oxy?

Comment

Originally posted by sharki View Post
                Hoe lang ben je nu al aan de oxy ?

Op andere forums geven de meeste er na 2 weken de brui aan omwille van teveel sides.

Al sides waargenomen ?
                Nee!

Ik heb de oxy er sinds gister (na 5 dagen gebruik) uitgegooid. Ik vind dat de voordelen (die grotendeels bestaat uit krachtwinst) niet opwegen tegen de nadelen. Het goedje is van wat ik heb gelezen en her en der heb gehoord niet egt vriendelijk voor bepaalde vitale organen . Ik denk dat dat kleine beetje kracht dat je de eerste 4 weken uit die oxy trekt niet voor kilo's extra massa gaat zorgen. Daarnaast trekt het ook nog een hoop vocht.

Maar de hoofdreden dat ik het eruit heb gegooid is omdat het nochal een aggresief goedje is (van wat ik heb gelezen)

Verder zit ik te denken om m'n koolhydraten wat omlaag te gooien om gelijk lekker droog te worden voor de zomer. Met het risico wat minder massa te pakken tijdens de kuur. Of ik neem als volgende kuur een "cut"kuur (met clen en T3 ofzo) en ga nu lekker bulken...

Comment

Beetje laat om te bedenken wat je nu met je kuur wil.
                  Je hebt nu test en tren staan, laat lekker staan en ga met je voeding of erboven om te bulken. Of flink onder onderhoud en maak gebruik van de voordelen van AS in de cut.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Ik houf het gewoon lekket op 2500 kcal met wat minder kh

Begin inmiddels wel nochal vaak erg cranky te worden, irriteer me aan de kleinste dingetjes...

Verder alles goed!! Morgen tijd voor nr.3 !!

Comment

Nr. 3 is ook een feit Zo ff eten en dan trainen. Ik zie in de spiegel tot dusver nog geen verandering. Alleen als ik aan 't trainen ben zie ik aders lopen op plaatsen waar ze voorheen niet zichtbaar waren.

Misschien dat ik er nog Clen/T3 bij ga gooien maar dat weet ik nog niet zeker. Kleine kans denk ik eigenlijk ...

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
                        Nr. 3 is ook een feit Zo ff eten en dan trainen. Ik zie in de spiegel tot dusver nog geen verandering. Alleen als ik aan 't trainen ben zie ik aders lopen op plaatsen waar ze voorheen niet zichtbaar waren.

Misschien dat ik er nog Clen/T3 bij ga gooien maar dat weet ik nog niet zeker. Kleine kans denk ik eigenlijk ...
                        Ben je een ecto?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ben je een ecto?
                          Nee dat zeker niet. Ik ben van nature vrij fors gebouwd. Ik wil niet zeggen breed en gespierd maar ik ben zeker geen skinny type. Van het weekend twee lange dagen op t strand gehad (van 8.00 tot sluit) en dus helaas het hele weekend niet kunnen trainen daarnaast ook niet echt veel eiwitten genuttig helaas. Dus we gaan er zometeen weer volgas tegenaan.

Ik zie zelf nog minimale vooruitgang. Maar ik krijg van veel mensen in me omgeving (die het niet weten) positieve reacties. En dat is natuurlijk altijd fijn
                          Last edited by Hallooow; 07-06-2010, 09:28.

Comment

helaas het hele weekend niet kunnen trainen daarnaast ook niet echt veel eiwitten genuttig helaas.
                            Das nou weer jammer.....

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Das nou weer jammer.....
                              Zeker weten! Dat ik niet heb kunnen trainen het zij zo.. wat betreft eten volgende keer gewoon lekker een stuk of 3-4 shakies mee!

Comment

Zeker weten! Dat ik niet heb kunnen trainen het zij zo.. wat betreft eten volgende keer gewoon lekker een stuk of 3-4 shakies mee!
                                Of je dag beter indelen ?

Dat ik niet kan gaan trainen komt bij mij zelden voor. En als het toch voorkomt gaat er een andere vrije dag eraan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X