1e kuur Test/Tren/Oxy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sharki View Post
    Of je dag beter indelen ?

Dat ik niet kan gaan trainen komt bij mij zelden voor. En als het toch voorkomt gaat er een andere vrije dag eraan
    Goed bezig Sharki.

Comment

Dat ik niet kan gaan trainen komt bij mij zelden voor. En als het toch voorkomt gaat er een andere vrije dag eraan
      Ja vrije dag = standaard trainen

Maar ik weet niet wat er in te delen valt als je van 8u 's ochtends tot 12u 's aovonds moet werken ... Ik weet niet hoe dat met jou sportschool zit maar hier is die in het weekend maar tot 5u open

Comment

Zeker tijdens een kuur!
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
          Nee!

Ik heb de oxy er sinds gister (na 5 dagen gebruik) uitgegooid. Ik vind dat de voordelen (die grotendeels bestaat uit krachtwinst) niet opwegen tegen de nadelen. Het goedje is van wat ik heb gelezen en her en der heb gehoord niet egt vriendelijk voor bepaalde vitale organen . Ik denk dat dat kleine beetje kracht dat je de eerste 4 weken uit die oxy trekt niet voor kilo's extra massa gaat zorgen. Daarnaast trekt het ook nog een hoop vocht.

Maar de hoofdreden dat ik het eruit heb gegooid is omdat het nochal een aggresief goedje is (van wat ik heb gelezen)

Verder zit ik te denken om m'n koolhydraten wat omlaag te gooien om gelijk lekker droog te worden voor de zomer. Met het risico wat minder massa te pakken tijdens de kuur. Of ik neem als volgende kuur een "cut"kuur (met clen en T3 ofzo) en ga nu lekker bulken...
          vriend, eerst je kuur helemaal uitdenken..
          niet tijdens je kuur nog gaan klote met veranderingen.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            vriend, eerst je kuur helemaal uitdenken..
            niet tijdens je kuur nog gaan klote met veranderingen.
            Oke .. VRIEND

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X