Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je kan je borst bijvoorbeeld wel op een bepaalde manier trainen..
of vormen
je kan de bovenkant EXPRES meer trainen als bijv de middenste gedeelte van je borst of je onderste borstsspieren
zo komen je borsten er toch anders uit..
of de bovenkant van je borst met andere setjes trainen als de onderkant van je borst
maar dat heeft niets te maken met de term 'droog'?
dat kan je inderdaad doen..
Zal best, maar Sonja Bakker heeft ook diploma's. Terwijl ieder klein kind van 10 weet dat je op die manier je hele metabolisme naar de klote werkt. Fitnessinstructeurs hebben ook diploma's, nog zetten ze je op hip adductor machines en laten ze de compounds weg wanneer ze een schema opstellen.
Dus een diploma zegt niks (waarmee ik niet zeg dat je vriend er niks vanaf weet natuurlijk...).
En je hebt gelijk, op dit moment ben ik nogal bijdehand bezig .
Blijkbaar niet, als zoveel volwassenen haar al geloven...
ik hoop het voor jou, zou spijtig zijn dat het allemaal weg gesmeten geld en tijd was
en ik weet echt niet dat er meedere betekenissen bestaan voor droog.
hoe meer massa je hebt en hoe minder vet je hebt (droog) hoe beter je spieren uitkomen. je kan niet zeggen, ik ga nu dit spiertje eens laten uitkomen ofzo, je moet gewoon alles trainen en dan krijgt je lichaam vanzelf definitie.
wel mooie gewichten van je vriend
edit: diploma's zeggen niet veel
en nog eventjes duidelijk maken dat je binnen de 5 minuten kan editen, dan hoef je telkens geen onnodige dubbelpost te maken
op youtube is hij 24?? Age:
24
ja ik ben nieuw hier dus weet niet hoe alles werkt!!
haha sorry iig
hij is 21 jaar en geen 24
dus wat er staat maakt niet uit
Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
ja klopt
maar ik zit nu in de 4de week van mijn winstrol kuur..
daarom ben ik nu ingesprongen met een kort werkende esther
en ga ik daarna over op de lang werkende..
het is de bedoeling dat je de test-e zogenoemd oko al eerder neemt omdat deze een tijd nodig heeft voordat je het begint de merken
week of 4 duurd dat. daarom test -p winstrol oid de eerste 4 weken zodat je al het gevoel hebt dat je aan de roids bent.
ik zit nu zelf in me 5e de week van me winstrol kuur en heb zo een 4kg gepakt nu.
Zelf zat ik er ook aan te denken om de kuur verder door te gaan pakken met nu al een test. erin te gaan stoppen maar werd me door mijn begeleider afgeraden omdat je receptoren toch een soort van vol komen te zitten.
Wat ik nu ga doen is een maand na deze kuur (winstrol only dus)kijken hoe ik me voel en herstelt ben en start voor 10 weken met een test.e primo kuur elke 5e dag.
Op deze manier zou ik meer uit de test. gaan halen.
ik zit nu zelf in me 5e de week van me winstrol kuur en heb zo een 4kg gepakt nu.
Zelf zat ik er ook aan te denken om de kuur verder door te gaan pakken met nu al een test. erin te gaan stoppen maar werd me door mijn begeleider afgeraden omdat je receptoren toch een soort van vol komen te zitten.
Wat ik nu ga doen is een maand na deze kuur (winstrol only dus)kijken hoe ik me voel en herstelt ben en start voor 10 weken met een test.e primo kuur elke 5e dag.
Op deze manier zou ik meer uit de test. gaan halen.
Wat is dit nou weer voor een bullshit man!
Als dat zo zou zijn waarom kuurt men dan langer dan 6 weken?
Dan zou men toch moeten stoppen?
Bij de meeste kuren gaat het groeien pas rond die tijd beginnen.
En winstrol kun je niet vergelijken met een inject zoals test-p.
Dus zeg maar tegen die begeleider van je dat hij zich eens wat beter moet gaan inlezen want volle receptoren na 6 weken 40mg winstrol is onzin.
Sommigen hebben alleen al een kickstart van dezelfde dosering winny.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment