laat die hollanders ze haten altijd op turken
Winstol en test
Collapse
X
-
Originally posted by hakan00 View Posthahaha nee nee geen synthol voor mij
ik vroeg me af of het door de injecties zelf kwam of door het spul in het algemeen..
als ik em niet in me billen zou zetten zouden ze dan ook gegroeid zijn?
maar dan nog mijn andere vraag
is het idd zo dat als ik de wintrol injects in mijn schouders zet je er meer schouders aan over zult houden?
ik denk zelf dat het onzin is.
maar heb het al van meerdere mensen gehoord
Als je in je schouders injecteert kan dat zijn dat ze opzwellen maar dat trekt terug weg, dat is van de injects op die plaats.
Is een tijdelijk fenomeen.
Comment
-
Originally posted by hakan00 View Postlol
besteed nu extra veel aandacht aan schouders en rug
en wat minder op borst
zal in de loop van de weken wel nieuwe foto's posten
de kans dat wij het verschil op 3 weken zien is wel erg klein
succes!On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
-
-
geen idee. ben niet bekend met de gare opzet van een kuur van eerst 4weken korte eshter en dan pas beginnen met de lange. wel de korte eshter laten werken als een kickstart. maar ben benieuwd zijn ook mensen die na 4 weken 2 weken rust hebben gehad en dan vervolgens ngog 7 weken test zetten. dus mss werkt het alsnog =)
btw niet gek staan kijken als de komende 4 weken beetje tegenvallen
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postgeen idee. ben niet bekend met de gare opzet van een kuur van eerst 4weken korte eshter en dan pas beginnen met de lange. wel de korte eshter laten werken als een kickstart. maar ben benieuwd zijn ook mensen die na 4 weken 2 weken rust hebben gehad en dan vervolgens ngog 7 weken test zetten. dus mss werkt het alsnog =)
btw niet gek staan kijken als de komende 4 weken beetje tegenvallen
vandaag heb ik test-e gehad
heb nu 1 week test p gehad als kickstart en ga nu de rest verder met test/eAls Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment