Mislukte, verziekte, slechte kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mislukte, verziekte, slechte kuren

Ik hoor vaak van mensen die al wat kuurtjes achter de rug hebben dat ze 1 of wat meer van de eerste kuren verpest hebben of slechte kuur of wat dan ook. Ik zou wel eens willen weten. Wat hebben jullie gebruikt, wat is er fout gegaan, etc. etc. Fake er ff buiten laten want dan is het logisch dat het fout gaat.

Bij sommige kuren zouden anderen er ook wat aan kunnen hebben (omdat ze dezelfde kuur van plan zijn bijv.). Hoor eigenlijk alleen maar de goede resultaten. Ook wel is leuk om de minder goede te horen
    I live to end the game

mijn eerste was niet echt mislukking, maar meer raar opgebouwd. wel blijvend 8kg aan over gehouden.
    ging zo:
    even weken: 1 deca, 2 primo
    oneven weken: 2 deca, 1 primo
    week 1: 1 winstrol op woensdag
    week 2: idem
    week 3: 1 op maandag, 1 op woensdag
    week 4 idem
    week 5: 1 op maandag, 2 op woensdag.
    en dat nog 3 weken.
    en uiteraard geen nakuur.
    veel te duur betaald ook nog.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nog geen echte mislukt kuren gehad.

Ben 1xtje ziek geworden net na de nakuur daardoor 6 kg kwijtgeraakt (gelukkig ook groot deel vet). Met moeite 5kg winst kunnen vasthouden.

Sindsdien neem ik altijd een paar wkn voor het einde een weekje rust tijdens kuur. Zodat mn lichaam helemaal kan opladen en hopend dat ik dan niet weer ziek wordt.

Comment

De eerste 3 jaar dat ik trainde had ik nog nooit AS gebruikt. Ik trainde 4 keer in de week en was heel gedisiplineerd met mijn voeding. Ik heb in die 3 jaar mijn gewicht opgeschroeft van 75 kilo naar 96 kilo. Toen begon ik met de AS omdat ik over de 100 kilo wilde komen, en toen ging het mis. Ik vertrouwde teveel op de AS en lette minder op mijn voeding. Dit is ongeveer 1 jaar geleden en ik weeg nu 86 kilo. 10 kilo en 5 % vet minder ben er er dus niks mee opgeschoten. Denk dat mislukte kuren in bijna alle gevallen te maken hebben met een slecht eetpatroon. Ben nu weer aan het kuren in combinatie met een uitgekient dieet en hoop weer op de 90 kilo uit te komen.

Comment

mijn eerste kuur was wel een drama omdat ik eg voorzichtig was en dacht dat 250mg test wel genoeg was gecombineerd met deca 200mg,heb toen geen kickstart gedaan met dbol(doe ik nu wel altijd).
          ik heb er eigenlijk qua kracht niet veel van gemerkt maar kreeg wel een opgeblazen kop en kwam iets van 4 kilo aan ofzo terwijl bf wel omhoog schoot.

heb de meeste fouten ook gemaakt met voeding en nooit geen extra eiwitten te gebruiken.

en last but not least;nakuren vond ik niet nodig want ik dacht dat dat alleen maar zonde geld was FOUT dus!!!

greetz

Comment

Bij mij was het de kuur niet want die was perfect maar het was na de kuur mij , zo een twee weken erachter serieus ziek gevallen en alles kwijt gespeeld maar het goede nieuws is ik heb al 5 kilo terug gepakt

grtz
            stil growing

Comment

Mijn eerste kuur was door onwetenheid van AS een mislukking ,ik gebruikte alleen Deca 200mg per week en had niet nagekuurd. Had een winst van 6 kg ,maar dat verdween weer snel (en dan de Deca-dick en de pijnlijke lange erecties niet vergeten ,dat was verschrikkelijk)
              2de kuur was susta only en ook veel te licht en niet goed op de voeding gelet .
              Ik ben wel op 63kg beginnen trainen en zit nu (na 3jaar) terug op 73kg . (heb op 76kg max. gezeten)
              Mijn volgende kuur zal de beste worden en zal naar de 80kg moeten gaan.
              week 1-3 d-bol 40mg
              week 1-10 deca 200mg
              week 1-10 test 500mg
              week 10-13 winstrol tabs 50mg
              Ik ga binnen een aantal weken starten , maar twijfel nog een beetje over de test en de deca om die te vervangen door Trenbolone of boldenone

Comment

pijnlijk lange erecties al bij 200deca?? wanneer en hoe komt dat zo denk je
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (moody @ Mrt. 17 2004,23:28)]Mijn eerste kuur was door onwetenheid van AS een mislukking ,ik gebruikte alleen Deca  200mg per week en had niet nagekuurd. Had een winst van 6 kg ,maar dat verdween weer snel (en dan de Deca-dick en de pijnlijke lange erecties niet vergeten ,dat was verschrikkelijk)
                  2de kuur was susta only en ook veel te licht en niet goed op de voeding gelet .
                  Ik ben wel op 63kg beginnen trainen en zit nu (na 3jaar)  terug op 73kg . (heb op 76kg  max. gezeten)
                  Mijn volgende kuur zal de beste worden en zal naar de 80kg moeten gaan.
                  week 1-3 d-bol 40mg  
                  week 1-10 deca 200mg
                  week 1-10 test 500mg
                  week 10-13  winstrol tabs 50mg
                  Ik ga binnen een aantal weken starten , maar twijfel nog een beetje over de test en de deca  om die te vervangen door Trenbolone of boldenone  
                  je twijfelt of je de test er wel inhoudt?

zou absoluut wel test erin houden als je massa wil!

deca zou je kunnen switchen voor tren als je last hebt van decadick.

maar ik begrijp niet zo goed dat je daar last van kan hebben,ik heb het vaker gehoord dus het schijnt zeker mogelijk te zijn maar ik ram er nu zelf 800mg deca per week in en heb nergens last van.

veel succes!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 14 2004,14:13)]mijn eerste was niet echt mislukking, maar meer raar opgebouwd. wel blijvend 8kg aan over gehouden.
                    ging zo:
                    even weken: 1 deca, 2 primo
                    oneven weken: 2 deca, 1 primo
                    week 1: 1 winstrol op woensdag
                    week 2: idem
                    week 3: 1 op maandag, 1 op woensdag
                    week 4 idem
                    week 5: 1 op maandag, 2 op woensdag.
                    en dat nog 3 weken.
                    en uiteraard geen nakuur.
                    veel te duur betaald ook nog.
                    En uiteraard geen nakuur, hehehe!!

Had ik ook niet de eerste keer. 8 weken lang 250 mg test enth. en 200 mg deca. 7 kg mee gewonnen maar langzaam weer verloren wegens niet goed eten en vooral niet nakuren. Ging helemaal nergens over...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X