Ik ben vorige week begonnen met een kuurtje trenbolone en stromba tabs allebei van GS. Ik zet om de dag 2 ml tren dat is 150mg en slik 40mg stromba. Nu was mijn bedoeling om dit 3 weken te doen dan 4 weken alleen clomid en dan weer 3 weken tren en stromba. Ik wou dit 3 keer herhalen. Maar nu begin ik toch te twijvelen, zou ik toch niet beter 8 weken achter elkaar gaan kuren en dan goed nakuren ?
Kuurtje tren met stromba
Collapse
X
-
6 weken achter elkaar doen en dan nakuren"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
-
beter 6 weken aan een omdat je de werking dan optimaal benut.
voor oestrogeenen hoef je je geen zorgen te maken
tren aromatiseerd niet en als het het al een beetje zou doen los stromba dat wel op
clomid na de kuur en niet er in blijft lang in je bloed en zou dus je weken naar clomid waarin je weer tren zou gebruiken verzieken en minder effectief maken
tenminste dat is mijn mening
bruce zou jij je theorie even kunnen onderbouwen misschien ga ik met je mee"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
nou dat is bijna helemaal weer gebaseerd op het verhaal korte kuren. en ik ga dan uit van het resultaat over de 2 kuren tov 1 kuur.
je receptoren komen weer helemaal beschikbaar in die tussentijd, dus kan je naar mijn mening hetzelfde toevoegen als in je eerste kuur.
2 weken is te weinig. das een feit, want dan begint het net, of niet niet.
in bijna alle kuren die ik heb gedaan, ging het 2 weken het best. de 4e en 5e ofzo. dus meeste in kracht en massa aangekomen. dit omdat het week 3 altijd pas begon.
als je tren na 2 weken aanslaat zou dus je gains die 3e en 4e week procentueel het meest zijn. doe je dat dus 2x achter elkaar, heb je 4weken die piek.
maarre... just mij 2 $centen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment