HGH? voor mij een idee of not done?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH? voor mij een idee of not done?

Hallo,

Na een tijdje niet meer actief te zijn geweest op dit forum, nu toch weer om wat advies te vragen over een kuur.
    Ik ben een paar maanden geleden weer begonnen met serieus trainen, waarbij ik dus ook goed let op mijn voeding. Eigenlijk weer net zoals ik twee jaar geleden gewend was. 3 x in de week een uurtje krachttraining. Cardio doe ik niet, omdat ik ook 3 uur in de week thai boks training heb. (dit is dan zeg maar tevens mijn cardio).
    Tussen mijn 22ste en 29ste ben ik zeer fanatiek geweest met krachtraining. Boksen deed ik al voor mijn 22ste en die sport bracht mij in contact met bodybuilders. In die tijd heb 5 jaar lang kuutjes gebruikt als hulpmiddel. Altijd wel redelijk mild. max 2 x per jaar 10 weken per kuur. Kuurtjes bestonden in het begin uit testenathate, susta, dianabol en deca. Later alleen nog maar milde kuurtjes met winstrol en boldone. Ik heb ook nooit echt hoog gedoseerd. max 500mg test p wk of 50mg winstrol o.d.
    Met test en susta kreeg ik altijd een behoorlijke massa toename, maar was ook snel verzuurd en buiten adem tijdens bokstrainingen. Met winstrol had ik dit absoluut niet.
    3 jaar geleden kreeg ik een nieuwe baan waarnaast ik een 4 jarige HBO opleiding moest volgen. Hierdoor had trainen een mindere prioriteit. Met kuren ben ik ook gestopt 3 jaar geleden vanwege een kinderwens. Kon toen niet zoveel info vinden over wat AAS daar van invloed op had. Voor de zekerheid toen dus maar gestopt.in de tussen tijd wel onderhoudstraining gedaan van max 1 tot 2 keer week fitness. Nu 33 jaar bijna mijn HBO afgerond een prachtige dochter en de tweede op komst, kriebelt het dus weer om weer flink tekeer te gaan en wat hulpmiddelen in te schakelen.
    Ik heb hier veel gelezen over het gebruik van HGH. Vooral de kwaliteit van de gewonnen massa en de vetverbrandende werking spreekt mij aan. Ook zie ik dat de BB die de 30 al lang gepasseerd zijn hier goede resultaten op boeken.
    Ik wil dit gebruiken in combi met alleen AAS (test). insuline vind ik veel te riskant.
    Ik weeg nu ongeveer 91KG bij een lengte van 178. In mijn toptijd woog ik rond de 100. Ik ben niet droog (17%).

Wat ik nu wil vragen is of ik er verstandig aan doe om eerst weer eens winny/boldone kuur te doen, alvorens te starten met HGH. Of meteen te starten met een lange HGH kuur. Misschien is een kuutje vooraf wat zinloos, een HGH kuur voor mij helemaal niet zo geschikt.
    Als je HGH in combi doet met AAS hoe zit het AAS kuurschema er dan uit over een termijn van 7 maanden. Moet je dit er continu bij gebruiken, of in termijnen van 10 weken.
    Welke hoeveelheid HGH is verstandig bij mijn gewicht? En welk merk is een aanrader, qua prijs/kwaliteit verhouding.

Ik hoop dat ik hier nog wat antwoorden op kan krijgen, ondanks dat er al veel over dit onderwerp gepost is. Als ik wat belangrijke info vergeten ben, laat dan maar even weten, dan vul ik het aan.

Groet, Jeroen

Mensen die deca en winstrol als mild bestempelen. Hoe heerlijk naïef.

Anways: droger worden=diëten. Dus ga op dieet. En ik denk niet dat de marginale opbrengsten per euro HGH al hoger liggen dan de marginale opbrengsten van a.a.s, dus ik zou het niet doen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon dieeten eventueel eca erbij gebruiken mocht je toch wat hulp willen. je doel is weer 100 kilo. maar zou eerst weer serieus eten dieten terug naar de basics en dan pas weer wat je lichaam inspuiten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        gewoon dieeten eventueel eca erbij gebruiken mocht je toch wat hulp willen. je doel is weer 100 kilo. maar zou eerst weer serieus eten dieten terug naar de basics en dan pas weer wat je lichaam inspuiten
        Inderdaad zoals Posseltje al zegt, en ik denk dat jij niet klaar bent om met hgh te beginnen als ik je voorgeschiedenis lees. Je gaat weinig halen uit de hgh op die manier.

Als je toch wilt kuren, doe dan eerst es eentje op test en primo(cut of bulk) of tren ( bulk ) . Als deze kuur achter de rug is en je hebt een nakuur gedaan dan kan je denken aan een volgende kuur in combinatie met hgh volgens mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X