kuur en nakuur advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus al ik het artikel goed snap is het best om in de laatste week van je kuur (ook al noten niet gekrompen zij?)te starten met HCG (ik denk dat dat prignil is).
    Dan eens de kuur(AS) ten einde is starten met 2weken 50mg nolvadex dan nog eens 2 weken 25mg nolvadex, en dat zou het dan moeten zijn.

En over de sustanon, ik zit er niet mee in elke 3 dagen injectie te geven ik vind er niks aan om eerlijk te zijn.

Comment

Originally posted by caliber View Post
      Dus al ik het artikel goed snap is het best om in de laatste week van je kuur (ook al noten niet gekrompen zij?)te starten met HCG (ik denk dat dat prignil is).
      Dan eens de kuur(AS) ten einde is starten met 2weken 50mg nolvadex dan nog eens 2 weken 25mg nolvadex, en dat zou het dan moeten zijn.

En over de sustanon, ik zit er niet mee in elke 3 dagen injectie te geven ik vind er niks aan om eerlijk te zijn.
      ligt eraan waarvoor je de hcg wilt gebruiken: krimpen van je ballen tegen gaan (beginnen met zetten vanaf week 5 a 6, tot de laatste week in je kuur) of om je natuurlijke test opbrengen de laatste week van je kuur 1500 iu zetten iedere 5 dagen voor 1,5 week.

nadeel van het laatste is dat hcg nog gaat doorwerken in je nakuur en hcg en nolva schijnen averechts samen te werken dus....
      ikzelf gebruik het alleen om te verkomen dat de ballen krimpen
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ligt eraan waarvoor je de hcg wilt gebruiken: krimpen van je ballen tegen gaan (beginnen met zetten vanaf week 5 a 6, tot de laatste week in je kuur) of om je natuurlijke test opbrengen de laatste week van je kuur 1500 iu zetten iedere 5 dagen voor 1,5 week.

nadeel van het laatste is dat hcg nog gaat doorwerken in je nakuur en hcg en nolva schijnen averechts samen te werken dus....
        ikzelf gebruik het alleen om te verkomen dat de ballen krimpen
        Dus het beste is na 5/6 weken te beginnen met 1500iu per week tot de 9de week van de kuur? dan de laatste week van de kuur niks? en dan na de 10 week starten met nolva?

hcg elke week 1500iu? of opbouwen/afbouwen?

Al bedankt voor de vele reacties!

Comment

chlomid is toch 1ste week 100 mg en dan 2de week 50 mg
          en pregnyl kan toch zorgen voor gyno tijdens een kuur dus moet je toch zorgen voor iets wat het tegen gaat.
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

De kortste ester in sust heeft al een halfwaarde tijd van 4 dagen........ dus E5D is dan zat.
            Maar de halfwaarde tijden veranderen door de mix. Ze versterken elkaar als synergisten.
            Een test E is E5D 250mg ook zat naast deca.
            sust kicked er wel sneller in dan test E. je hebt geen prop nodig, mag wel natuurlijk.

Ik heb zelf sust 270 van GP trouwens.
            En ik doe geen nakuur, ik zit in de kleine groep die de natuur z'n gang laat gaan.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by caliber View Post
              Dus het beste is na 5/6 weken te beginnen met 1500iu per week tot de 9de week van de kuur? dan de laatste week van de kuur niks? en dan na de 10 week starten met nolva?

hcg elke week 1500iu? of opbouwen/afbouwen?

Al bedankt voor de vele reacties!
              meestal word er 500iu pw gezet, soms ook wel 1000 maar dan in 2 x pw

Originally posted by koenv91 View Post
              chlomid is toch 1ste week 100 mg en dan 2de week 50 mg
              en pregnyl kan toch zorgen voor gyno tijdens een kuur dus moet je toch zorgen voor iets wat het tegen gaat.
              nolva bij de hand hebben jah en de hcg niet meer doseren als nodi is (denk aan je leydigcellen)
              LET'S GET NASTY YATES!!!
              COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                meestal word er 500iu pw gezet, soms ook wel 1000 maar dan in 2 x pw

nolva bij de hand hebben jah en de hcg niet meer doseren als nodi is (denk aan je leydigcellen)
                Ik zet gewoon 1250 iu hcg 1x per week. Dit tegen krimpen van de noten maar ook om de spermaproductie op peil te houden zodat het makkelijker is om terug je eigen test aanmaak na de kuur te garanderen. Ik zit momenteel wel op 1000 mg test-e / week en 800 mg tren/week

Nolva is goed maar bij erectieproblemen na de kuur is het makkelijker verholpen met clomid 100mg/dag

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  De kortste ester in sust heeft al een halfwaarde tijd van 4 dagen........ dus E5D is dan zat.
                  Maar de halfwaarde tijden veranderen door de mix. Ze versterken elkaar als synergisten.
                  sust kicked er wel sneller in dan test E. je hebt geen prop nodig, mag wel natuurlijk.

Ik heb zelf sust 270 van GP trouwens.
                  En ik doe geen nakuur, ik zit in de kleine groep die de natuur z'n gang laat gaan.
                  Met alle respect hoor, maar klopt niet helemaal.
                  Hou rekening met stapelen.. Halve waardetijden. Blijft altijd na die dagen een rest over, de helft. Andere esters, betekend anders rekenen..
                  Test =test maar hou rekening met de esters.. En de snelheid van inkicken is ook weer anders..

Geen nakuur, zit je ook in de kleine groep die de meeste winst ook weer kwijtraakt na zn kuur...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    had de kortste esher in sust niet 3-3,5 dagen zodat je eigenlijk om de 3-4 dagen moeten zetten dus 2x pw.
                    mijn vraag is dan nu ook wat is de meerwaarde van naast de sust waar al test-p inzit nog is een keer bij te gaan zetten.

test-e om de 5 dagen is meer voor de wat gevorderde kuren lijkt me? omdat ED7 dagen meer dan zat is. en je zo alleen de dosis per week verhoogd naar zo'n 700mg test ipv 500mg.. toch?
                    Last edited by Beachboy; 25-07-2010, 09:27.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      had de kortste esher in sust niet 3-3,5 dagen zodat je eigenlijk om de 3-4 dagen moeten zetten dus 2x pw.
                      mijn vraag is dan nu ook wat is de meerwaarde van naast de sust waar al test-p inzit nog is een keer bij te gaan zetten.

test-e om de 5 dagen is meer voor de wat gevorderde kuren lijkt me? omdat ED7 dagen meer dan zat is. en je zo alleen de dosis per week verhoogd naar zo'n 700mg test ipv 500mg.. toch?
                      Bij sust moet je helemaal niet bijzetten, het is een afgewogen combi.. Dwz de verhoudingen zijn juist. Moet je niet scheef gaan trekken (denk om de schommelende bloedwaarde's), anders moet je de andere esters ook gaan verhogen.. En kun je dus beter meer sust zetten..

Ja, als je e5d zet heb je een groter totaal pw, dan e7d..... Ook weer door de ester .. Lees restwaarde.. en je spuit per 5wkn 7x inplaats van 5x

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Bij sust moet je helemaal niet bijzetten, het is een afgewogen combi.. Dwz de verhoudingen zijn juist. Moet je niet scheef gaan trekken (denk om de schommelende bloedwaarde's), anders moet je de andere esters ook gaan verhogen.. En kun je dus beter meer sust zetten..

Ja, als je e5d zet heb je een groter totaal pw, dan e7d..... Ook weer door de ester .. Lees restwaarde.. en je spuit per 5wkn 7x inplaats van 5x

Goed dat je weer terug bent
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X