ik wil 1ste kuur proberen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil 1ste kuur proberen

ik heb een vraag aan jullie wat kan ik het beste doen bij mijn eerst kuur wat en hoe.ik heb nog nooit kuur gehad dus wat kan ik het besten doen oja ik kan niet tegen naalden hahahaha dus dat is wat minder ik heb wel info overal gezocht voor ik er aan begin
    ik train nu al 2 jaar en ben de eerst jaar alleen afgevallen
    nu ben ik bezig met kracht en massa
    Deze vraag is niet toegestaan
    gr martin
    Last edited by snipke; 26-07-2010, 11:34. Reason: Vraag niet toegestaan

Waar, mag je niet vragen.

Daarnaast zal je voeding goed moeten zijn je rust goed en ook je training goed.
    Weet je überhaupt wat het inhoudt?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by buyl View Post
      ik heb een vraag aan jullie wat kan ik het beste doen bij mijn eerst kuur wat en hoe.ik heb nog nooit kuur gehad dus wat kan ik het besten doen oja ik kan niet tegen naalden hahahaha dus dat is wat minder ik heb wel info overal gezocht voor ik er aan begin
      ik train nu al 2 jaar en ben de eerst jaar alleen afgevallen
      nu ben ik bezig met kracht en massa
      en waar kan ik dat krijgen of bestellen
      gr martin
      Je traint 2 jaar en daarvan pas 1 waarin je bent aangekomen en dan wil je al as gebruiken?
      Ga goed eten, stel een voedings- en trainingsschema op en ga dat eerst een tijdje doen. Groei je nog genoeg

Comment

@buyl, hoe zien je K/E/V verhoudingen eruit?

Comment

je traint pas 1 jaar....
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Sorry bro, maar dit vind ik echt onverstandig en jammer...

Het blijft jouw lichaam en jouw keuze, natuurlijk.

Ik vind het ook jammer dat ik op vele fora vaak lees dat mensen die natural trainen snel aan hun maximum zitten. (Ik ben zelf het beste bewijs dat dit niet klopt )