ik wil 1ste kuur proberen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil 1ste kuur proberen

ik heb een vraag aan jullie wat kan ik het beste doen bij mijn eerst kuur wat en hoe.ik heb nog nooit kuur gehad dus wat kan ik het besten doen oja ik kan niet tegen naalden hahahaha dus dat is wat minder ik heb wel info overal gezocht voor ik er aan begin
    ik train nu al 2 jaar en ben de eerst jaar alleen afgevallen
    nu ben ik bezig met kracht en massa
    Deze vraag is niet toegestaan
    gr martin
    Last edited by snipke; 26-07-2010, 11:34. Reason: Vraag niet toegestaan

Waar, mag je niet vragen.

Daarnaast zal je voeding goed moeten zijn je rust goed en ook je training goed.
    Weet je überhaupt wat het inhoudt?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by buyl View Post
      ik heb een vraag aan jullie wat kan ik het beste doen bij mijn eerst kuur wat en hoe.ik heb nog nooit kuur gehad dus wat kan ik het besten doen oja ik kan niet tegen naalden hahahaha dus dat is wat minder ik heb wel info overal gezocht voor ik er aan begin
      ik train nu al 2 jaar en ben de eerst jaar alleen afgevallen
      nu ben ik bezig met kracht en massa
      en waar kan ik dat krijgen of bestellen
      gr martin
      Je traint 2 jaar en daarvan pas 1 waarin je bent aangekomen en dan wil je al as gebruiken?
      Ga goed eten, stel een voedings- en trainingsschema op en ga dat eerst een tijdje doen. Groei je nog genoeg

Comment

@buyl, hoe zien je K/E/V verhoudingen eruit?

Comment

je traint pas 1 jaar....
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Sorry bro, maar dit vind ik echt onverstandig en jammer...

Het blijft jouw lichaam en jouw keuze, natuurlijk.

Ik vind het ook jammer dat ik op vele fora vaak lees dat mensen die natural trainen snel aan hun maximum zitten. (Ik ben zelf het beste bewijs dat dit niet klopt )
            Dit drijft de newbies nog gemakkelijker naar het as-gebruik.

Anyway met jouw ervaring binnen bodybuilding en vooral met de vooruitgang die je nog maar geboekt hebt, is dit zonde.... Het enige wat je bereikt is een aanslag op je lichaam en een extra hoeveelheid spiermassa die je zonder voldoende kennis van training en voeding heel snel weer kwijt bent.

PS Ik ben volledig cool met as-gebruikers mét kennis van voeding en training, al zal ik er zelf nooit één worden.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              je traint pas 1 jaar....

hoi ben martin
              ik train nu 1jaar
              eerste jaar eerst bezig geweest met afvallen en ook beetje met kracht trainning
              en goede voeding ben van 136 kilo naar 115 ben wel vors gebouwt en wil nu kracht en massa opbouwen zit ik hier goed volgens mijn

indd.. teminste dat zeg je met je introductie..

zolang je er niet alles vanaf weet gaat het je echt niet verder helpen, sterker nog het gaat je waarschijniljk alleen maar tegen werken. Je weet nog helemaal niet hoe ver je kan komen zonder, als je eenmaal gebruikt hebt train je waarschijnlijk nooit meer zo lekker als dat je deed zonder ass, waardoor je er niet meer vanaf komt. dus waarom zou je nu al voor ass gaan :S?

Ik ga zelf nooit ass gebruiken omdat ik het er nep vind uitzien en ik niet het gevoel zou hebben dat het door het harde trainen en afzien komt, de leek ziet je niet als iemand die hard heeft getraind maar als een anabole steroide gebruiker. al weten mensen die er verstand van hebben dat je even hard moet trainen en een perfect voedingschema moet hebben. het is niet iets wat je zo eff gaat uitproberen.

je kunt trouwens behoordlijk wat massa opbouwen zonder! ik ben nu 17, bijna 18 en ik weeg al 84 kilo, op 1.77, met laaste keer gemeten met huidplooi 3 maanden geldeden en niet veel veranderd 13,6 % vet. kom van de 68 kilo af in een kleine 2 jaar. heb ook 10 maanden nauwlijks kunnen trainen, eerst door blessure en daarna door m'n andere sport. ben dus in een tijdstek van 14 maanden 16 kilo spier aangekomen, door middel van een gezond verstand, goede voeding +suplementen (crea, eiwitten) en op de juiste manier trainen met genoeg rust.

gebruiken van ass is je eigen keuze maar doe het vooral niet omdat je denk natural niet ver te kunnen komen. als je op internet zoekt naar natural bodybuilders zijn er ook een hoop die het zonder kunnen. tuurlijk is het nooit 100% te testen of ze aan ass zitten maar bij een aantal van hun is het wel zeker dat ze het natural doen. en als je trainen leuk vind om te doen (wat mij logisch lijkt) en je niet aan wedstrijden meedoet zie ik geen reden om ass te gaan gebruiken. ga niet voor de easy way out.. door te denken dat je een beest word in een paar maanden. hoop dat je hier iets aan hebt.

p.s ik heb niks tegen mensen die ass gebruiken, moeten iedereen zelf weten
              19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

@ Buyl,
                je bent er nog niet aan toe, je traint nog veel te kort en hebt je nog lang niet genoeg ingelezen.
                Hulp zal je verder dus niet krijgen, helaas zo werkt dat, in elk forum is dat zo, dus dat ligt niet aan de mensen hier.

Je mag nergens, of nooit, in een forum naar bronnen vragen. Dat heeft de wetgever verboden.

Zorg er verder eerst voor dat alles klopt, de voeding en de trainingen en groei op eigen kracht, je bent nog jong genoeg om nog zat te kunnen bereiken zonder.
                Pas als je nog een paar jaar langer bezig bent en meerdere plafonds bent tegengekomen is het vroeg genoeg om er over te gaan nadenken. En tegen die tijd weet je ook wat er te koop is en wat een goed
                starterskuurtje zou zijn.

succes.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Het topic mag van mij nog even open blijven, aangezien de topicstarter nog even toegesproken moet worden door een aantal members, zodat hij geen domme dingen gaat doen.

Comment

koop anders een goeie creatine een goeie dure eiwit zak en een goed no produkt en ga meer met je voeding bezig chek dit eens een half jaar tot een jaar en kijk dan weer eens verder naar de a.s. grijpen kan nog altiijd zoveel voordeel haal je niet uit a.s. maar meer nadelen vooral de verslaving dat je nooit meer zonder wilt en dan al die kwaaie buien op gefucktheid kort lontje jaaaaaa leuk man NOT
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben na een rustpauze van een jaar of 5 vorig jaar weer begonnen, en ik haal nog steeds hele goede resultaten alleen met goede voeding en trainen, af entoe mij trainingschema even helemaal omgooien, en dan gaan we weer, ik heb zelfs nog nooit creatine gebruikt.

dus ik zou zeggen lekker laten staan die A.S. ( nu ben ik er ook echt geen voorstander van).

Succes.

Comment

Originally posted by boxingpsyco View Post
                        hoi ben martin
                        ik train nu 1jaar
                        eerste jaar eerst bezig geweest met afvallen en ook beetje met kracht trainning
                        en goede voeding ben van 136 kilo naar 115 ben wel vors gebouwt en wil nu kracht en massa opbouwen zit ik hier goed volgens mijn

p.s ik heb niks tegen mensen die ass gebruiken, moeten iedereen zelf weten
                        FAIL!

OT: gewoon van afblijven en het doen met goede voeding en eventueel een eiwitshake en creatine moet toch al een hoop voor jouw opleveren.
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

oke train ik natuurlijk door begin ik er nog niet aan ga ik eerst goede voeding en eiwitshake
                          bedankt
                          gr martin

Comment

@bocca, je bent 1m84 en je weegt 92kg op je 28 jaar... je zegt dat je zelf het bewijs bent van te kunnen blijven groeien zonder AAS, sorry maar zo groot ben je helemaaaaaal nie hoor
                            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

ben een voedingschema aan het maken valt niet mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X