Groeien

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien

het is even een vraag ik snap dat jullie denken waar heb je het over maar ik heb gehoord dat je op zo een schema van dianabol kan groeien ik zou het even laten zien
    week 1 10mg
    week 2 10mg
    week 3 10mg
    week 4 20mg
    week 5 20mg
    week 6 10mg
    kilnkt alemaal raar maar iemand die ik ken gebruik dit schema en hij beweert al 4 kilo in 2 weken aan gekomen te zijn ik vroeg waarom pak je zo een laag schema zei die dan heb je geen last van de bijwerkingen er van klop dit?? graag een antwoord want als het zo is zou iedereen dit schema wel neemen tog? ik hoor het wel groetjes miiii (er word veel over bijwerkingen hier gesproken)

bijwerking is de meest probleem bij diegen die dat spul nemen,maar zo snel krijg je niet een bijwerking zo als de meeste denken is mij mening,en zeker niet wat je heb opgeschreven 20mg dianabol,en diegen die dat beweert dat hij binnen 2 weken 4 kilo aan kan komen met 20 mg dianabol ,dan heeft die te veel gedronken (geen bier maar wiskey )als dat zo is dat je met 20 mg dianabol in twee weken 4 kilo aan kan komen dan was nu arnold 280 kilo zwaar,als je snaapt wat ik bedoel,en diegen dat zegt dat als je geen hoog dosis neemt dat je minder bijwerking daar door krijgt dan weet ie niet waar die het over heeft ,met minder of te weinig spul in je lichaam kun je zelfs meer bijwereking daar door krijgen

Comment

vind het idd te veel dat ie is bij gekomen. Neem maar van ons aan dat dat geen spier is. Meeste mensen zijn soms niet realistisch als ze kijken naar de weegschaal denk ik maar.
      I live to end the game

Comment

ik ben het niet helemaal eens met je omnadren,
        zoals jij het stelt, zou je bij een dubbele dosis bijvoorbeeld ook dubbel zoveel aankomen. op gegeven moment krijg je alleen maar meer bijwerkingen enzo, maar als jij bijv. 100mg dboll per dag neemt of 150, dan zal je aan spier niet veel meer winnen. je gaat wel kapot.

ik geloof zeker dat je als eerste kuur op 20mg dboll 4kg kan aankomen in 2 weken, maar dat zal zeker groot %vocht zijn. fbovendien zal hij meer gegeten hebben in die weken, dus ook daarvan kom je al aan.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X