Kuur voorstel (2e)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur voorstel (2e)

Hallo,

ik zat te denken om over een tijdje een kuur te gaan doen, ik twijfel alleen tussen 2 opties:

Kuur 1:

Week 1-10 500mg Test enth p/w
    Week 1-10 400mg Primo p/w
    Week 13-16 20mg Nolva p/d

Kuur 2:
    Week 1-4 40mg T-boll p/d
    Week 1-10 Test enth p/w
    Week 5-10 Proviron 50mg p/d
    Week 13-16 20mg Nolva p/d

Ik heb 4 jaar terug al eens een Test/Deca kuur gedaan

Week 1-4 D-boll 40mg p/d
    Week 1-10 Test enth 500mg p/w
    Week 1-10 Deca 400mg p/w
    Week 13- 16 20mg Nolva p/d

ben toen van 90 kilo naar 103,5 gegaan ! niet bepaald vocht vrij ! Maar goed zo sterk als een beer, maar nu ik wat ouder ben, vind ik mijn fysiek iets belangrijker dan de kracht en de Massa

wil eigenlijk proberen droge massa te pakken ( jaaaah, dat willen we allemaal wel hehehe)

dus vandaar deze voorstellen !

in ieder geval zal ik een kuurlog bij houden hier !

kom maar op met aan- en opmerkingen

Groeten

Ik zou kuur 1 nemen om terug te beginnen.

Ikzelf heb ook goede resultaten behaald met de primo op deze doseringen.

Je de test wel een week langer doorzetten ivm de halfwaarde van primo.

Nakuur is goed.

Dit gaat je +- 5kg droge massa aan overhouden als je intake goed is.

Comment

@ Sharki
      Test hoef je niet echt langer door te laten lopen dan de primo. Primo is relatief weinig onderdrukkend, denk dat je de primo zelfs beter langer door kunt laten lopen om zo een bridge-effect te krijgen.

@ TS
      Als je laatste kuur zo lang geleden is zou ik er niet meteen weer vol in vliegen. Ik gok namelijk gezien het zo lang geleden is, dat je ook even met trainen hebt stil gelegen in de tussentijd.
      Zou of zoiets doen:
      1-12 250mg/test e
      1-12 400-500mg /primo e
      14-18 20mg nolva
      (evt hcg)

Of zoiets:
      1-12 375mg test e
      14-18 20mg nolva

Met eventueel een frontload. (Voor het precieze rekenwerk moet je daar even een calculator voor opzoeken).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@General: Ja klopt ben er een tijdje uit geweest, heb toen alleen vechtsport gedaan ! ben nu weer zon anderhalf jaar serieus met de gewichten bezig ! Misschien heb je gelijk ! en jij adviseert dus 12 weken ipv. 10. misschien dat ik wel een Test only kuur ga doen dan, denk dat alleen wel dat ik hem op 500 mg per week hou ! hmmm ... maar eens goed over na denken !

Comment

Originally posted by JRCash View Post
          @General: Ja klopt ben er een tijdje uit geweest, heb toen alleen vechtsport gedaan ! ben nu weer zon anderhalf jaar serieus met de gewichten bezig ! Misschien heb je gelijk ! en jij adviseert dus 12 weken ipv. 10. misschien dat ik wel een Test only kuur ga doen dan, denk dat alleen wel dat ik hem op 500 mg per week hou ! hmmm ... maar eens goed over na denken !
          zou ik ook doen, test E only voor 12 weken met een kickstart als dianabol of winny.... lekker simpel en ben ik tot nu toe het beste op gegaan, primo bevalt me niet
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Ik zou hem iets langer zetten dan 10 weken ja. Zeker als je niet frontload is tien weken imo te kort. En 500mg/w kan ook, maar waarom zou je meer zetten dan strict noodzakelijk is. Denk dat je op 375 al vooruit schiet. Vergeet niet dat je dan gemiddeld genomen 50mg test/dag hebt, terwijl je normaal een 7-12mg aanmaakt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ik zou hem iets langer zetten dan 10 weken ja. Zeker als je niet frontload is tien weken imo te kort. En 500mg/w kan ook, maar waarom zou je meer zetten dan strict noodzakelijk is. Denk dat je op 375 al vooruit schiet. Vergeet niet dat je dan gemiddeld genomen 50mg test/dag hebt, terwijl je normaal een 7-12mg aanmaakt.
              test onlyl zou ik op 500mg starten, uit eigen ervaring
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

@ general : tjsah, als je het zo bekijkt haha... nee maar goed, ik heb nog even de tijd om na te denken, ben op dit moment even bezig met serieuze dingen haha ! Maar mocht ik beginnen, (en weten waarmee en hoe en wat) hou ik wel even een logje bij !
                in ieder geval allemaal bedankt voor je reactie ! en blijf reageren met tips & trucs !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X