bridges

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik wil eerst zien wat het me brengt op 4iu per dag voor een klein jaartje
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Ik heb geen bridge gebruikt , men kuur is ongeveer een 8 weken voorbij.
      normaal als ik men gear optijd heb begin ik deze week aan men volgende kuur

Comment

Originally posted by new muscle View Post
        Ik heb geen bridge gebruikt , men kuur is ongeveer een 8 weken voorbij.
        normaal als ik men gear optijd heb begin ik deze week aan men volgende kuur
        wat zijn je 2 kuren en wat is je bridge?
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
          wat zijn je 2 kuren en wat is je bridge?
          Ik heb geen bridge gebruikt , wel een nakuur na men vorige kuur, ik heb jammer genoeg weer een paar kilo's moeten in leveren,
          volgende kuur zal test e op 500mg zijn en 15 weken

Comment

nog een bijkomende vraag als je een bridge inlast tussen 2 kuren , moet je dan een nakuur nemen?

Comment

@ B2B
              250mg test/ew Is geen bridge te noemen. Het idee van een bridge is gedeeltelijk herstel van je axis, en no way dat je axis gaat herstellen op 250 test/ew.

@ New Muscle
              Ja.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ B2B
                250mg test/ew Is geen bridge te noemen. Het idee van een bridge is gedeeltelijk herstel van je axis, en no way dat je axis gaat herstellen op 250 test/ew.

@ New Muscle
                Ja.
                welke is een verantwoorde bridge, wat word hier veelal gebruikt?

Comment

Bridges worden maar weinig gebruikt hoor, maar ik zou als bridge gaan voor anavar 40mg/ed+20mg nolva/ed.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Bridges worden maar weinig gebruikt hoor, maar ik zou als bridge gaan voor anavar 40mg/ed+20mg nolva/ed.
                    nolva is toch voor de na kuur, normaal een 3 tal weken.
                    kan je anavar langdurig nemen?

Comment

Over 40mg zijn geen studies als je dat vraagt. Op medische doses <15mg is er wel data, en dan is het antwoord bevestigend: ja dat kan (6mnd+ zonder problemen). De enige manier om erachter te komen is het te doen en regelmatig bloedtests te nemen tijdens het gebruik.

sigpic

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                        nog een bijkomende vraag als je een bridge inlast tussen 2 kuren , moet je dan een nakuur nemen?
                        nee
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

de ene zegt nee de andere ja wat is het nu?

Comment

Op een bridge zoals B2B wil gaan doen, heeft een nakuur totaal geen nut. Aan de andere kant is wat B2B wil gaan doen gewoon geen bridge.

Je wilt gedeeltelijk herstel, en hoe sneller hoe beter. Dus ja, je gebruikt ook een nakuur.

sigpic

Comment

ooh sorry wat wilt hij doen dan? bridge is iets nemen tussen 2 kuren in maar goed
                              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                                ooh sorry wat wilt hij doen dan? bridge is iets nemen tussen 2 kuren in maar goed
                                nee. Bridge is een overbrugging tussen twee kuren. in die periode neem je iets &quot;lichts&quot; zodat je lichaam nog steeds aardig goed kan herstellen. Denk aan Winstrol, D-Bol, Anavar e.d. Als je testosteron gebruikt maakt het geen reet uit als je minder gebruikt dan een volwaardige kuur. je lichaam gaat zich niet herstellen. Tijdens de bridge doe je gewoon een na-kuur met een &quot;lichte&quot; oral er naast. De na-kuur rond je af zoals normaal en de oraal blijf je doen tot je weer de injectie kuur begint met testosteron en eventuele bijstoffen. zodoende kan je lichaam merendeels herstellen, maar is de terug val zo goed als niet aanwezig. Als je testosteron e.d. blijft zetten heb je geen brug ongeacht de verandering in dosering. je bent gewoon door aan het kuren met fluctuerende bloedspiegels wat ook niet echt slim is om te hebben.

daarnaast heb jij, B2B, al meer dan genoeg aangetoond niet te weten wat je doet en ook niet weet waar je het over hebt. Waarom geef jij bewust slecht en foutief advies? En waarom treed geen enkele moderator daar tegen op?

New muscle...ik zou gewoon naar Generalix luisteren tenzij er iemand anders langs komt met correcte info die wat meer licht verschaft op dit topic.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X