bridges

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zelfde

tussen 2 kuren in en overbrugging

meeste die bridgen doen met lage dosis test dus wat lul je nou, zelfs met winstrol dbol anavar herstel je niet dus praat niet bull gast,
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Jij praat stier B2B. Afhankelijk van de dosis en steroïde is herstel absoluut wel mogelijk.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Jij praat stier B2B. Afhankelijk van de dosis en steroïde is herstel absoluut wel mogelijk.
        heb het over volledige herstel, want ze onderdrukken allemaal dus

Comment

Wat snap je niet aan het woord "gedeeltelijk" in mijn voorgaande replies.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

op deze pagina zie ik geen gedeeltelijk staan schatje drm, maar wat die papzak zegt klopt ook geen reet van maar goed

en nee zoveel verstand heb ik niet van roids enzo maar goed

Comment

een oraal onderdrukt inderdaad. maar dat is zo licht waardoor het lichaam wel in staat is om je axis en eigen test productie weer behoorlijk op snelheid te krijgen. als je gewoon testosteron blijft gebruiken herstelt je lichaam totaal NIET en ben je het alleen maar verder aan het verneuken. iets wat b2b nu onderhand wel in de praktijk ondervonden zou moeten hebben met zijn geklungel.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                een oraal onderdrukt inderdaad. maar dat is zo licht waardoor het lichaam wel in staat is om je axis en eigen test productie weer behoorlijk op snelheid te krijgen. als je gewoon testosteron blijft gebruiken herstelt je lichaam totaal NIET en ben je het alleen maar verder aan het verneuken. iets wat b2b nu onderhand wel in de praktijk ondervonden zou moeten hebben met zijn geklungel.
                een lage dosis test verneukt niet bro, als jij zogenaamd zoveel verstand had met je kuurverleden hgh verleden had je wel beter lichaam dnek ik. jij hebt alleen maar praatjes, geen resultaalt.

Lees maar eens rond, meeste die bridge doen het op lage dosis test plus een dht oid

Comment

Geen voorstander van een bridge. Stop gewoon met de kuur en zorg dat je schoon hersteld.

Comment

ik denk dat ik voor de anavar ga, ik meen dat dat de beste keuze zal zijn.
                    heb ook geen zin voor week in week uit te prikken.
                    ben trouwens vandaag begonnen met men nieuwe kuur test E 500mg en winny als kikstart.
                    gaaan met die banaan

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                      op deze pagina zie ik geen gedeeltelijk staan schatje drm, maar wat die papzak zegt klopt ook geen reet van maar goed

en nee zoveel verstand heb ik niet van roids enzo maar goed
                      Dat is waarom je eerst moet lezen voor je gaat zeiken, en dan pas reageren op de laatste post. Sowieso zeg ik dat herstel mogelijk is in de vorige post, waarmee ik niet zeg dat volledig herstel mogelijk is.

Verder, een dosis test van 3mg/ed zal nog wat van je eigen productie heel laten, daarbuiten is het feestje snel klaar.
                      Wat een hoop anderen voor bridge aan zien, boeit niet echt. Een bridge is gewoon een dusdanig lage dosis steroïden dat je gedeeltelijk kunt herstellen, dit om je resultaten optimaal vast te houden, en te zorgen dat je zaakje blijft functioneren.

Dat jij en de rest van de gasten die je napraat die nuance niet begrijpen is niet mijn probleem, dat je advies geeft over iets waar je duidelijk nul kijk op hebt wel.

sigpic

Comment

Gaat er hard aan toe vrienden

Comment

Helaas is dat soms nodig om door iemands botte schedel te komen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Helaas is dat soms nodig om door iemands botte schedel te komen.
                            Altijd leuk als B2B inhoudelijk niks meer te melden heeft het op me vetpercentage gaat gooien. Als ik ga "schelden" heb ik inhoudelijk tenminste nog wat te melden. <br />
                            <br />
                            Volgens B2B's non-redenatie mag Generalix niks melden, want die heeft ook qua fysiek ook niet veel meer dat getuigd van resultaten door toegepaste kennis.<br />
                            <br />
                            B2B mag niks melden omdat hij nog steeds geen 900kg totaal heeft op de grote 3 en eigenlijk nog steeds een zwakkeling is.

Comment

Het is inderdaad wel vervelend als je een antwoord op je vraag verwacht dat je voor de gek word gehouden , heb dat al enkele keren met B2B gehad.
                              Dus gewoon niet meer serieus nemen is de boodschap!

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                                Ik hoor vaak praten over een bridge tussen 2 kuren in.
                                Wat houd dit precies in?
                                en wat wordt hier dan voor gebruikt meestal.
                                graag reactie van de ervaren rotten
                                Bridgen: dat houd in, dat je een ander middel neemt om de tijd tussen 2 kuren te overbruggen..
                                DBol word wel eens gebruikt, en wel 10mg in de morgen, direct na het opstaan..
                                Beetje achterhaald, omdat we weten dat de lever die 10mg bijna helemaal weg drukt.. Hij blijft het als een gif zien...
                                Niet zo geschikt ook om te bridgen, je HTPA kan niet herstellen zolang je aan de roids zit.....
                                Testosteron gebruiken in een bridge, is nog gewoon on zijn.. Ook zal je lichaam de vermindering van bv 500mg naar 30-50mg pw niet leuk vinden..
                                Met een grote kans, dat je later niet meer zo op de test reageerd door gewenning..
                                Eigenlijk zijn steroiden helemaal niet zo geschikt om te bridgen..
                                Betere bridge middelen zijn, IGF, Clen, Slin, HGH en PGF.... Dat zijn geen steroiden, en houden wel de massa vast.... En je hersteld....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X