bridges

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

HGH, Slin en IGF kan ik nog wel inkomen. Maar wat voegt clen toe? Het is "anti-katabool", maar echt veel behouden/verder ontwikkelen zie ik niet gebeuren. Na een kuur zul je met clen hoe dan ook een terug val hebben. terwijl met HGH dit zo goed als niet gebeurd. Zie daar een groot verschil in.

Comment

Je kunt wel wat gewicht verliezen, niet zozeer spiermassa..
      Je word hooguit wat harder en droger.. Mooi voor de volgende kuur.....
      Het gaat er om, dat je beter peptide's kunt nemen in een bridge. Zeker voor je herstel.....

Comment

avanar vs winstrol, welke is hier de beste bridger , en heb je een goed massa behoud met avanar, heb met dit prduct nog geen ervaring

Comment

Met anavar krijg je tijdens het gebruik minder dan Winstrol. Maar naderhand is wat je met Anavar wint ook behoud terwijl je met winstrol en d-bol gewoon een terug val hebt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Met anavar krijg je tijdens het gebruik minder dan Winstrol. Maar naderhand is wat je met Anavar wint ook behoud terwijl je met winstrol en d-bol gewoon een terug val hebt.
            ah zo, en qua krachtwinning?

Comment

idem.

Comment

ok dank je voor de raad falstyr

Comment

het effect van winstrol ken ik .
                  ik denk dat ik na men kuur een bridge ga maken met anavar , omdat ik de ranglijst in de ASroom
                  gezien heb dat anavar toch een betere waarde heeft dan stanzolol. deze is wel vrij prijzig

Comment

ga gewoon off.

Comment

dat was men vraag niet he, zal er deze keer toch voor de bridge gaan, ik denk meer dan de helft, doet de bridge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X