Pijnlijke tepel deca/susta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijnlijke tepel deca/susta

Hey ik zit nu in week 5 van men 10 weken durende kuur
    500mg susta per week 400mg deca per week x10w

Alles gaat lekker enkel dat ik nu in men linker tepel zo wat pijn begin te krijgen.(is niet veel maar is anders dan normaal)
    Nu heb ik al redelijk wat over gyno gelezen maar geraak er niet echt uit of het wel gyno is...
    de pijn is namelijk maar in 1 tepel en is meer onder de tepel vanbinnen.
    Ik voel nog geen schijfvorming wel beetje een bobbelachtig iets.
    Wat kan ik best doen nu?
    Men nakuur heb ik reeds klaarliggen dat is prygnil/Arofixen/Clomid.

Graag jullie 2 cents effe.

Greeting caliber!

Doe eens wat research naar nolvadex.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Prygnil gebruiken tijdens je kuur
      Last edited by sharki; 20-08-2010, 22:41. Reason: typfout

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Doe eens wat research naar nolvadex.
        Arofixen heeft dezelde stoff zit 20mg Nolvadex (Tamoxifen) + 20mg Aromasin in.

Heb allleen beetje schrik om het tijdens men kuur erbj te nemen.

Comment

Ik heb ooit eens gelezen/gehoord 20mg per dag tot het weg is.. maar op he gebied van as kan je mij niet 100% vertrouwen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Ik heb ooit eens gelezen/gehoord 20mg per dag tot het weg is.. maar op he gebied van as kan je mij niet 100% vertrouwen.
            Ik dacht dat 2x per week 1tab goed was maar ik heb beetje schrik dat men gains er te zwaar gaan onder lijden. daarom had ik graag wat mensen die het zelf gebruikt hebben tijdens kuur gehoord.

Comment

Aromasin word "vaak" geslikt tijdens een kuur, nolva kan ook...
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Ikzelf heb arimidex genomen tijdens een kuur. Ben ermee gestopt omdat ik de indruk had dat het men gains aanzienlijk tegenhield.

Maar arimidex is wel HET middel tegen oestrogeen-vorming. Halve tab per dag en je hebt er geen last meer van denk ik. Ik nam het preventief .......

Nolvadex word niet veel gebruikt tijdens een kuur , meestal erna als nakuur.
                2 weken op 20mg / dag is meest voorkomend.

De pregnyl is tegen het krimpen van de ballen, dus na de eerste week met pregnyl (500iu / week is genoeg ) beginnen. Zou hou je je testikels normaal en hoef je niet van ver terug te komen in je nakuur. Het houd ook je spermaproductie op gang.

Aromasin kan ik niets over zeggen, heb dit zelf nog niet gebruikt. de rest wel.

Comment

Originally posted by caliber View Post
                  Hey ik zit nu in week 5 van men 10 weken durende kuur
                  500mg susta per week 400mg deca per week x10w

Alles gaat lekker enkel dat ik nu in men linker tepel zo wat pijn begin te krijgen.(is niet veel maar is anders dan normaal)
                  Nu heb ik al redelijk wat over gyno gelezen maar geraak er niet echt uit of het wel gyno is...
                  de pijn is namelijk maar in 1 tepel en is meer onder de tepel vanbinnen.
                  Ik voel nog geen schijfvorming wel beetje een bobbelachtig iets.
                  Wat kan ik best doen nu?
                  Men nakuur heb ik reeds klaarliggen dat is prygnil/Arofixen/Clomid.

Graag jullie 2 cents effe.

Greeting caliber!
                  Voor 2 centen dan:

Pregnyl= HCG, had je al moeten zetten.. Nooit in de na kuur......
                  Arofidex = (zei caliber al) Nolva + Aromasin, moet je tegen kunnen.. Neem n halve per dag, tot einde kuur, of tot het over is
                  Clomid vind ik zelf rotzooi.....

Gevoelige tepel is nog geen Gyno, het zijn gevoelige klieren. Bobbeltje zegt niets, moet geen schijf worden...
                  Gevoelige tepel krijgt bijna iedereen wel.......

Comment

had er ook last van, ben na men arts gegaan en heb me parlodel laten voorschrijven hier halve tab per dag van genomen en na een week had ik niets meer, ook geen pijnlijke tepel meer

daarna was ik preventief arimidex gaan slikken voor hetzelfde probleem en is het domste wat ik ooit ivm AAS gedaan heb! nooit doen dus
                    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Voor 2 centen dan:

Pregnyl= HCG, had je al moeten zetten.. Nooit in de na kuur......
                      Arofidex = (zei caliber al) Nolva + Aromasin, moet je tegen kunnen.. Neem n halve per dag, tot einde kuur, of tot het over is
                      Clomid vind ik zelf rotzooi.....

Gevoelige tepel is nog geen Gyno, het zijn gevoelige klieren. Bobbeltje zegt niets, moet geen schijf worden...
                      Gevoelige tepel krijgt bijna iedereen wel.......

Ik heb de HCG enkel in huis gehaald voor in geval dat men ballen zouden krimpen en dan zou ik idd tijdens de kuur gebruikt hebben.
                      HCG werkt averechts op clomid/arofidex had ik ergens gelezen.
                      Maar aangezien men ballen niet krimpen ga ik het gewoon zonder HCG doen

Miss maak ik me te snel zorgen, ik wacht nog weekje als het verslecht start ik dan met halve per dag tot eide kuur of tot het gedaan is.

Bedankt voor je 2 cents

Comment

ik zeg: gaat vanzelf weg. heb ik zo vaak gehad. lijkt wel stukje knobbelig weefsel wat er los achter zit.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X