Update kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Update kuurtje

Hi all,,

Ben nu op 3 weken dboll,sust,deca en ben inmiddels 6 kilotjes zwaarder . Heb alleen een - puntje . Ik het #@#$!* keelontsteking. maarja dat weerhoud me niet om het geheel optegeven . Blijf gewoon met veel pijn en moeite dooreten, En ga nogsteeds trainen natuurlijk.. Ik hoop natuurlijk dat het snel over is ,want k hoest mn longen aan gort. Voor de rest gaat alles toppie . Met biceps en schouders heb ik soms alleen het gevoel dat mn vel zo strak sta dat ik eruit spring.
    De krachttoename is nu ook wel beter . bankdrukrecord van me staat nu op 110 kilo en rug op 140 kilo. Dus ik ben reuze happy .. Ik slaap weer net als bij de vorige kuur als een roos. Ben om 11 uur in dromenland maar ben alleen om 7 uur weer klaarwakker. Nou dat was het dan ... volgende week meer.

Greetzz X-Tripiot
    The oxynator

gaat lekker joh. Wat was je bankdrukrecord dan?
    Ik zou met je biceps goed uitkijken want je bent in een kuur vatbaar voor striae!! En neem van mij aan dat is niet leuk! Ik wist wat je er aan moest doen, maar ben het compleet vergeten. Zink moest je oa nemen... volgens mij dan..

En hoe is het met die maat van je die aan de oxy zit?
    I live to end the game

Comment

gaat zker lekker 2 kilo de week als je dat vol kan houden
      wel fucket up van die ontsteking zou inderdaad misschien wel stapje terug doen anders ben je zometeen misschien nog wel verder van huis.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mrt. 26 2004,14:22)]Hi all,,

Ben nu op 3 weken dboll,sust,deca en ben inmiddels 6 kilotjes zwaarder . Heb alleen een - puntje . Ik het #@#$!* keelontsteking.  maarja dat weerhoud me niet om het geheel optegeven . Blijf gewoon met veel pijn en moeite dooreten, En ga nogsteeds trainen natuurlijk.. Ik hoop natuurlijk dat het snel over is ,want k hoest mn longen aan gort. Voor de rest gaat alles toppie . Met biceps en schouders heb ik soms alleen het gevoel dat mn vel zo strak sta dat ik eruit spring.
        De krachttoename is nu ook wel beter . bankdrukrecord van me staat nu op 110 kilo en rug op 140 kilo. Dus ik ben reuze happy .. Ik slaap weer net als bij de vorige kuur als een roos. Ben om 11 uur in dromenland maar ben alleen om 7 uur weer klaarwakker. Nou dat was het dan ... volgende week meer.

Greetzz X-Tripiot
        Keelonsteking is een bekend probleem tijdens het kuren, het beste is van te stoppen maar daar ga je geen oren naar hebben denk ik. Echinea forte bijnemen zou een optie zijn, bij mij is het zo ook gebeurd tijdens de kuur keelonsteking en blijven trainen en eten, je belast uw lichaam nog meer en uw immuumsysteem kan dat niet aan, je kan hetzelfde voor hebben als ik en na de kuur serieus ziek vallen , waardoor je al het opgebouwde verliest. Maar ik hoop voor u dat dat niet het geval zal zijn.

succes

grtz
        stil growing

Comment

Vraagje, hoe zwaar kuur je op dit moment? Ik begin straks met precies dezelfde kuur. ben erg benieuwd.
          6kg vind ik best veel!
          succes!!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Alex23 @ Mrt. 26 2004,21:44)]Vraagje, hoe zwaar kuur je op dit moment? Ik begin straks met precies dezelfde kuur. ben erg benieuwd.
            6kg vind ik best veel!
            succes!!
            ben nu 3 weken bezig met 50 mg 1 ampul deca en 1 amp sust

EN JONGENS .. heb gister trachitol lopen slikken om de 2 uur .. En mn keeltje is bijna weer 100%
            The oxynator

Comment

Gaat helemaal goedkomen

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X