2 de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry adonis ik heb slecht gelezen, is deca dan wel te vergelijken met equipose. Denk tabletvorm te nemen van winstrol scheelt hem in prikken. Mr symmetry , heb je die frontload in twee keer gedaan of direct in één keer gezet, ik dacht de laatste zes weken van de kuur winstrol te gebruiken maar het valt me op dat de meeste beginnen in week 6 en dit tot net voor de nakuur, heeft dit voordelen of speelt dit geen enkele rol.

grtz
    stil growing

Comment

ik heb niet gezegd dat ze hetzelfde zijn, ik zei alleen dat mn kuur er wel op leek. Alleen die 2 verschilden    

I live to end the game

Comment

Wat zijn de verschillen tussen deca en equipose dan, is altijd intersant voor mij om te weten. Ik was infeite nooit van plan om deca te gebruiken om het bekende deca dick verschijnsel,heb een vurige vrouw en zou daar niet mee opgezet zijn

grtz
        stil growing

Comment

This drug appears to be comparable to nandrolone in its potency. It lacks nandrolone’s advantage of being metabolically deactivated by 5a -reductase. It is only slightly estrogenic, and only after conversion to estrogen. I cannot at the moment comment on whether the effect it does produce is owed to strong binding at the AR or to effectiveness in promoting non-AR-mediated mechanisms for growth. I wouldn’t expect much results with less than 400 mg/week. With that dose I would expect to see some noticeable but not dramatic results by the third week. Below 200 mg/week I would expect to see essentially nothing.
          bron: http://www.mesomorphosis.com/steroid.../equipoise.htm

Je ziet dat je er ongeveer hetzelfde mee bereikt als deca, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. Ik weet neit zoveel over boldenon, denk dat adneren daar meer over weten
          I live to end the game

Comment

@ Snipke: die frontload ga ik in 1 x zetten. Ik heb 5ml. spuiten dus daar kan een hoop in... Equipoise is vergelijkbaar met Deca qua resultaten, maar heeft echt een stuk minder bijwerkingen! Mijn vrouw is ook veeleisend. Dat de meesten in week 6 met winstrol beginnen, komt doordat equipoise zich na de laatste spuit in ongeveer 3 weken afbouwt. Ik zorg dus dat de winstrol en de eq. tegelijk uitgewerkt zijn, zodat de nakuur op het juiste moment kan beginnen.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Apr. 02 2004,13:10)]ik dacht de laatste zes weken van de kuur winstrol te gebruiken maar het valt me op dat de meeste beginnen in week 6 en dit tot net voor de nakuur, heeft dit voordelen of speelt dit geen enkele rol.

grtz
              Wordt vaak gedaan omdat je dan met de winstrol de tijd tot aan je nakuur kunt opvullen.
              Winstrol heeft een hele korte halfwaardetijd waardoor je direct na het gebruik kunt gaan nakuren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de meeste test soorten.
              Door later met de winstrol te beginnen zit je dus niet die drie weken 'zonder'...

Is trouwens ook mentaal wat makkelijker om de discipline van eten en trainen enzo vol te blijven houden.
              Je kuur loopt immers nog dus blijft de spirit hoog.

Comment

Oke, heb genoeg gelezen, ga dus een frontload doen met 800mg equipose de eerste week, daarna 9weken op 400mg/week, in week 7 weken beginnen met de winstrol tot aan de nakuur.
                Iedereen bedankt voor de reply's heb weer veel bijgeleerd.

grtz
                stil growing

Comment

veel succes met je kuur. En hou ons natuurlijk op de hoogte
                  I live to end the game

Comment

Succes en zeker een log aanmaken!!

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Apr. 02 2004,13:41)]Wat zijn de verschillen tussen deca en equipose dan, is altijd intersant voor mij om te weten. Ik was infeite nooit van plan om deca te gebruiken om het bekende deca dick verschijnsel,heb een vurige vrouw en zou daar niet mee opgezet zijn

grtz
                      ik pomp er toch heel wat deca in maar heb nog nooit last gehad van decadick ook in het verleden niet.

iemand wel eens ervaring mee gehad hier??

just curious......

ps,wat druk je dat mooi uit,snipke!

een vurige vrouw......fantastisch!

ieder ander had waarschijnlijk iets in de trant gezegd van;...laat eigenlijk ook maar hehehe

greetz

Comment

Heb zelf nooit meer als 600mg deca per week gezet, in combinatie met een test uiteraard .

Heb nooit last van het fenomeen deca-dick gehad gelukkig.

Greets...

Comment

@ Snipke: Snipke, wanneer ga je beginnen? Ik begin namelijk zondag 4 april. Zou leuk zijn als we min of meer tegelijk dezelfde kuur doen! Welke merken ga je gebruiken?
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Een dubbele log..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X